Camping Le Relais de l'Eventail

Camping Le Relais de l'Eventail

7Goed

Frankrijk, Franche-Comté, Doucier ( Jura )

Op vakantie geweest naar Le Relais de l'Eventail?

7Goed

• 5.4Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

Meer camping info

7 reviews over Camping Le Relais de l'Eventail

• 8Wim12-08-2017

Topploeg voor liefhebbers van natuur

In tegenstelling tot enkele commentaren hiervoor vinden wij dit een erg goed onderhouden camping met een heel goed en tegemoetkomende service. De man was zelfs bereid om voor ons op later tijdstip nog speciaal pizza's te maken. Het stokbroood van de camping is erg lekker. Het sanitair is ruim en goed schoon, al mag er misschien een toiletje bij als het wat drukker is. Mooi terrein. Een hele mooie plek om een paar dagen deze sprookjesachtige omgeving te ontdekken. Les cascades du Hérisson in het hoogseizoen : heel druk!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 5Vorne02-08-2017

Dit nooit meer erg jammer

Mooie camping en omgeving waren hier 15 jaar terug geweest maar het sanitair was nog slechter dan de vorige keer.Volstrekt onvoldoende toiletten en douches die ronduit smerig waren.Het draait hier vooral om het restaurant voor de bezoekers van de watervallen.wilde zelf een afhaal maaltijd bestellen maar werd van het kastje naar de muur gesuurd .

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Theo08-05-2016

Ideaal om watervallen te bezoeker.

Prima kleine camping in de punt van het dal. Je loopt zo vanuit de camping naar de watervallen Cascades du Herrison. Leuk terras met restaurant en friettent. Goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Loslopende katjes en kippen. Gemoedelijk en rustig op een unieke plaats.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2015

• 4limburg28-08-2015

nooit meer!

Wij hebben hier 3 nachten gestaan. De omgeving is mooi en je loopt direct naar de watervallen. De campingplaatsen zijn ruim maar verder is het 3x niks. Het sanitair is smerig, gelukkig kon ik naar de toilet in de caravan en heb me hier ook gewassen. Wat n smerig sanitair!!! Bij de receptie kun je brood bestellen...toen ik dit s morgens ging halen stond de dame naast het gebouwtje een hond te aaien en knuffelen...gelukkig zag ik dit! Eerst de hond dan mijn brood! Ik heb snel n brood gepakt en haar geld gegeven.. Er moet echt iets aan de hygiene gedaan worden!!!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8ctenc18-07-2015

prachtig gelegen

mooie camping met vriendelijk personeel, 's morgens echt lekker vers brood nog warm. 's nachts heerlijk rusitg en heerlijk van temperatuur. de drukte van het bezoek aan de watervallen heb je niet in de gaten. Wij hadden een ruime plak volledig in de schaduw, heerlijk.Voor je keolkast heb je de beschikking over een vriezer waar water flessen bevroren in liggen voor gebruik in je koelkast, gratis. Ook gratis gerbuik van de koelkast. \enige minpunt zijn de toilet gebouwen, douches erg klein en niet echt schoon. degene die het schoonmaakt doet ht echt met de franse slag.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Marc de Best24-07-2013

Kleinschalige camping op prachtige locatie

Zeer rustige camping op geweldige locatie; tien minuten wandelen van een prachtige waterval en wandelroute. In het restaurant is in de ochtend lekker vers brood af te halen. Wij hadden een prachtige plek aan het eind van de camping rechtstreeks aan de kabbelende beek. Geweldig. Vriendelijke eigenaren. Sanitair was niet erg schoon, geen toiletbrillen. Er is een klein speeltuintje voor de aller kleinsten. Verder is er op de camping niet veel te beleven.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7P.E. van Amelsfort11-02-2011

Heerlijk rustige, veilige familiecamping

Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. De camping ligt zeer rustig achterin een dal, vrijwel onder de schitterende watervallen Les cascades du Hérisson. 's nachts hoor je de uilen en andere nachtvogels roepen en jagen. Heerlijk klimaat, niet te heet, niet te koud.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 1990