Camping Le Pasquier

8,2

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten7,2

Laatste review

De ligging van de camping is echt super tov Dole. Lopend naar het leuke stadje.

De camping zelf is ook prima, net als de mensen bij de receptie.

Er zijn twee toiletgebouwen waarvan er een nieuw is en spic en span en de ander is een oud, lek toiletgebouw dat er alleen door de aanblik al wat viezig uitziet.

Het zwembad is klein, maar voor verkoeling prima. Echter mogen de kinderen niet spatten en in en uit het water klimmen. Er is een man die het in de gaten houdt en het op een erg onvriendelijke manier onder de aandacht brengt. Mijn kinderen waren er nogal van slag van.

Wat we ook jammer vonden was dat zowel het zwembad als de trampoline als het springkussen allemaal om 19.00 dicht gingen.

Maar als je een camping zoekt met een leuke ligging tov een stadje en niet teveel tijd op de camping doorbrengt, heb je hier een goede te pakken. Voor het hoogseizoen was de prijs prima.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

35 reviews over Camping Le Pasquier in het Nederlands

Prima, maar niet zo kindvriendelijk.

Khyd,
9-8-2018

De ligging van de camping is echt super tov Dole. Lopend naar het leuke stadje.

De camping zelf is ook prima, net als de mensen bij de receptie.

Redelijke camping, zeer slecht zwembad

Peter,
8-8-2018

Redelijke camping, redelijk sanitair, mooie locatie. MAAR... verschrikkelijk zwembad waarbij de eigenaar van de camping alleen maar staat toe te kijken hoe het eraan toe gaat in z'n badkuip en oude pensionados die kinderen terecht wijzen als ze plezier maken.

Geen idee

J.m schalk,
26-6-2018

Mooi terrein, keuze uit zon en schaduw. Vlak bij de stad. Ook prima voor Campers. Jammer dat bij het ronde sanitair gebouw,, het moeilijk was om je kleding tijdens het douchen droog te houden.

Sluiting van een toilet gebouw is niet prettig verder was

A.h.mvan Drunen,
22-9-2017

Sluiting van een toilet gebouw is niet prettig verder was het goed.

Prima overnachtingscamping, op loopafstand van Dole

Johanna WISHAUPT,
19-9-2017

Prima overnachtingscamping, op loopafstand van Dole.

Prima camping

Jan TROMMELJEN,
31-8-2017

Al drie genoten van de camping en de eigenaren. Super

Te krappe plaatsen

Jan SOUWMAN,
6-8-2017

We waren in het hoogseizoen en niet ons gerealiseerd dat het echte doortrek camping was te rumoerig . Te krappe plekken daardoor te dicht op elkaar. We hadden uiteindelijk 3 dagen geboekt maar naar 1 dag alweer vertrokken. Je betaalt de service kosten van het boeken daardoor te duur als je eerder wilt vertrekken. Receptie werd je goed ontvangen.

En behandeld .Het was een gok deze camping om hier langer te staan eigenlijk onze eigen fout hadden we beter ons moeten voorbereiden en dit als een doortrek camping te beschouwen.

camping voldoende als doorreiscamping

Kelly,
3-8-2017

Wij hebben hier 2 nachten gestaan toen we terug kwamen uit de Provence. De plaatsjes zijn in tegenstelling met wat bepaalde reviews beweren niet klein, eerder normaal. Van een onvriendelijke campingeigenaar hebben wij in ieder geval niks gemerkt. De entree vonden wij wat rommelig. Het is een combinatie van bar, winkeltje, snackbar en receptie. Het sanitair was oud en niet altijd even netjes, sommige momenten zelfs erg vies! Ik vind het aantal toiletten in verhouding met het aantal gasten ook niet in proportie. Wij hebben gebruik gemaakt van de snackbar om er 's avonds iets te eten: Echt niet aan te raden!!! Tenzij je zin hebt in een frietje dat gebakken is in maandenoude frituurlolie, of een diepvriespizza uit de magnetron. Wil je daar een frisdrankje bij, dan moet je die gaan halen in het winkeltje daar naast.... 's Morgens gingen we onze 2 bestelde baguettes af halen en die waren nogal tres bien cuit, zelfs onze hond had er moeite mee. Dole is een prachtige stad wel, en de directe omgeving van de camping is ook wel aan te raden. Het personeel reageerde wel steeds vriendelijk bij een vraag om uitleg of hulp. Er is een klein zwembadje, maar voldoende als verfrissing. Er is wel geen kinderbadje ( zwembad is overal 1m50 diep. Er was in de avond een tovershow voor de kinderen.

Niet enthousiast

Emmy,
15-7-2017

Wij waren niet enthousiast over deze camping. Bomvol, kleine plekjes en stinkend sanitair. Ook het personeel vonden we niet erg vriendelijk. We vonden het afzien en waren blij dat we na een nacht weer verder konden trekken. Dole is wel een mooie stad en de camping ligt leuk.

Prima camping, fijne plekken

Jeroen,
11-7-2017

Prima camping, fijne plekken. Zwembad dicht tijdens midi, ook toen het heel warm was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pasquier in Dole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pasquier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.