Camping Le Pasquier

8.3Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Dole (Jura)

8.3Fantastisch

282 reviews over Camping Le Pasquier

• 2019
    9Philip Wierda04-11-2019

Super

Mijn echtgenote en ik bezochten deze camping voor het eerst in oktober 1991, voor één nacht, en kwamen daar vervolgens op doorreis naar Zuid Frankrijk. Later toen Dominique en Nathalie Melot de camping hadden overgenomen, verbleven wij er langer. Na het overlijden van mijn echtgenote in 2010 verbleef ik er met mijn caravan en vanaf ongeveer 2013 in een prachtige stacaravan voor 8 personen. Dominique en Nathalie hebben heel veel op de camping vernieuwd en zeer aantrekkelijk gemaakt. Beiden zijn 'kennissen' van mij geworden. Al met al kom ik er heel graag, ook omdat zij lief voor mij zijn. En de stad Dole is rustig, geen schreeuwende Hollanders en lieve Franse ondernemers. Als ik een cijfer moet geven (van 1 t/m 10) dan geef ik een 9.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in mei 2019

• 9van Schijndel26-09-2019

Geweldig!

Een fijne camping met ruime plaatsen, 2 goed onderhouden sanitair blokken, zwembad, restaurantje, winkeltje en het allerbelangrijkste: heel klantvriendelijk personeel. Direct behulpzaam met een doek gevuld met ijsklontjes toen ik tegen de slagboom stootte en met belangstelling informerend in de dagen daarna. Bij het restaurantje veel activiteiten, zoals muziek en dans. Op loopafstand van het centrum van Dole, een prachtig plaatsje!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Henk22-08-2019

Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Het is geen 4 sterrencamping maar 2 X 2 is ook vier.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2019

• 7Mireille05-08-2019

Prima camping vlakbij Dole

Deze camping voor de laatste overnachting op de terugweg aangedaan. Geweldig! Op loopafstand van het prachtige Dole, betaalbaar en vriendelijk personeel. Op het terrein was een heel klein zwembadje aanwezig. Plekken waren niet heel ruim en mensen stonden redelijk dicht op elkaar maar voor een ‘stadscamping’ was het helemaal goed. We mochten ‘s avonds ook nog de Karaoke meemaken, was hilarisch. Je kon brood bestellen op de camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mevr. Jongen27-06-2019

Voor herhaling vatbaar !

Wij zijn voor de 2e keer op deze camping geweest. Erg vriendelijke ontvangst en de camping wordt goed onderhouden. Sanitair is misschien niet helemaal tip top maar de rest maakt alles goed. Prima camping op loopafstand van het leuke stadje Dole. Als je met honden bent is dit ook een fijne camping omdat je direct vanaf de camping al een mogelijkheid hebt om langs het water de honden uit te laten. Er zijn zonnige plekken maar ook zeker plekken met schaduw. Voor ons is dit een blijvertje als we weer in de buurt van Dole komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• Mooi gelegen camping. Goed beloopbaar naar centrum Dôle. Rustig.

Gereisd in april 2019

• 8Miekwit21-02-2019

Prima

Camping te Dôle aan de Doubs.

Vriendelijke ontvangst. Camping dicht bij leuke stadje Dôle (loopafstand) en naast de rivier de Doubs.Tussen rivier en camping een hek, je kon niet zo naar de rivier lopen. Redelijk oud sanitair, maar netjes, warme douche, toiletpapier niet in wc zelf. Heet afwaswater. Mooi grote plaatsen met veel schaduw. Klein zwembad en speeltuintje. ‘s Ochtends vanaf 8 uur vers brood op bestelling, winkeltje, restaurantje. Prima camping, zelfs voor meer dan een overnachting.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    6Khyd09-08-2018

Prima, maar niet zo kindvriendelijk.

De ligging van de camping is echt super tov Dole. Lopend naar het leuke stadje. De camping zelf is ook prima, net als de mensen bij de receptie. Er zijn twee toiletgebouwen waarvan er een nieuw is en spic en span en de ander is een oud, lek toiletgebouw dat er alleen door de aanblik al wat viezig uitziet. Het zwembad is klein, maar voor verkoeling prima. Echter mogen de kinderen niet spatten en in en uit het water klimmen. Er is een man die het in de gaten houdt en het op een erg onvriendelijke manier onder de aandacht brengt. Mijn kinderen waren er nogal van slag van. Wat we ook jammer vonden was dat zowel het zwembad als de trampoline als het springkussen allemaal om 19.00 dicht gingen. Maar als je een camping zoekt met een leuke ligging tov een stadje en niet teveel tijd op de camping doorbrengt, heb je hier een goede te pakken. Voor het hoogseizoen was de prijs prima.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Peter08-08-2018

Redelijke camping, zeer slecht zwembad

Redelijke camping, redelijk sanitair, mooie locatie. MAAR... verschrikkelijk zwembad waarbij de eigenaar van de camping alleen maar staat toe te kijken hoe het eraan toe gaat in z'n badkuip en oude pensionados die kinderen terecht wijzen als ze plezier maken.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8J.m schalk26-06-2018

Geen idee

Mooi terrein, keuze uit zon en schaduw. Vlak bij de stad. Ook prima voor Campers. Jammer dat bij het ronde sanitair gebouw,, het moeilijk was om je kleding tijdens het douchen droog te houden.

Gereisd in juni 2018

Camping Le Pasquier info