Hotel La Chaumiere

Kleine hotelsWeer vandaag23°7°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Chaumiere voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Chaumiere in het Nederlands

Prachtig hotel, uistekend eten!

riannebaan
13-8-2012

Wij hebben hier gelogeerd als tussenstop naar het zuiden. We zijn hier echt aan ontspanning toegekomen. Het hotel is authentiek en exclusief, vooral het eten. Heerlijk! Tevens een verfrissend zwembad. Een leuke belevenis.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor herhaling vatbaar

Ramona
26-7-2011

Luxe hotel, lekkere verzorgingsprodukten, helaas was t restaurant volgeboekt. Mooie hotelkamer, voor de kinderen een stapelbed van goede kwaliteit. Helaas te slecht weer om zwembad te gebruiken. Ontbijt had uitgebreider gemogen. Hotel geboekt als tussenstop op doorreis nr Z frankrijk, zal dit zeker aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

• Adres346 Avenue Du Maréchal Juin 39100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Chaumiere in Dole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Chaumiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.