Hotel de la Cloche

3 reviews over Hotel de la Cloche in het Nederlands

Typisch doorgangshotel

Karen,
15-7-2018

Het is een typisch doorgangshotel. Je zit dicht bij de stad en recht over het hotel is goede parkeergelegenheid. De kamers zijn aangenaam en hebben alle nodige voorzieningen. Het ontbijt viel tegen voor die prijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Anoniem

Harrie,
28-9-2017

Goed hotel en een heel leuk plaatsje om enkele dagen te verblijven.

Gereisd alleenreizend in september 2017

2006

Typisch doorgangshotel voor als je in de stad zelf wil zitten. Mooi ruime nieuwe kamers naast het hoofdgebouw, goede parkeergelegenheid. Prima restaurants nabij, ontbijt laten schieten, voor dat geld krijg je meer dan een prima kop koffie en een broodje op het terras in de stad

Gereisd anders in februari 2006

We hebben een aantal aanbieders voor de la Cloche voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de la Cloche in Dole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de la Cloche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.