Hotel Campanile Dole

Kleine hotelsWeer vandaag25°7°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Dole voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Campanile Dole in het Nederlands

erg eenvoudig

karen,
18-5-2017

goed voor doorreis, wel erg basic

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Niet aan te bevelen

Norbert
16-8-2013

op het laatste moment besloten op vakantie naar Z-Frankrijk te gaan en vrijdagmiddag vertrokken en om niet in 1 keer te hoeven rijden ergens overnacht. Op de normale route waren alle betaalbare hotels in de nabijheid van de snelweg vol, dus een alternatieve route gekozen en in Dole terechtgekomen. Kleinschalig hotel, receptie was tevens restaurant. kamer lachwekkend klein (10 m2)voor 3 personen, maar ja in principe hoefden we alleen maar te slapen. Maar wil toch je ook wel een beetje relaxen. Niets ervan. geen faciliteiten (bar, zwembad of iets dergelijks). Restaurant geen gebruik van gemaakt. Omdat we de volgende ochtend heel vroeg wilden vertrekken geen ontbijt genomen, dus geen oordeel daarover.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Dole in Dole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Dole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.