Camping La Renaudine

8Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Dampierre les Conflans

Op vakantie geweest naar La Renaudine?

8Fantastisch

• 6.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 reviews over Camping La Renaudine

• 9annah25-07-2010

Fijne plek!

Och, wat kunnen we zeggen over deze plek? Zoveel hartelijks, fijne sfeer. Weids uitzicht, o.a. op Vogezen en Jura. Pierre en Claudine, zorgzaam, hartelijk. Claudine kookt heerlijk en weet alles van bloemen en planten. Pierre weet alles over de streek, schenkt 's avonds huisgestookte appellikeur. de haut-saone vonden we niet zo spectaculair, maar je zit daar prima voor je tent onder de kersenbomen. Sanitair schoon. Broodservice, winkels op 7 km. Kom als het nog niet zo druk is. Dan zit je met Pierre onder de bomen te kletsen. Van 15 juli tot eind augustus hebben ze hun handen vol aan gasten met huifkarren die er overnachten en mee eten. Ook dat is gezellig hoor.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2010

• 7kees siccama20-12-2009

Practig halverwege het Zuiden!

voor de rustzoeker. Een lichtglooiend terrein met eigen groententuin. voormalige boerderij. vlakke land met in de verte de cevennes en de jura. Rust en ook als doorgangscamping. We staan er altijd enkele dagen en eten heerlijk bij claudine en pierre. Table d'hote. ook mogelijkkheden voor roulee nature (met de huifkar de bush in.)

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2009

• 8Theo03-06-2009

goedkoop en met een prachtig uitzicht

Wat hebben we hier een leuke vakantie beleeft. Netjes maar geen 5* natuurlijk. Twee toiletten en twee douches. Simpel maar voldeed aan onze eisen. Je moet hier niet naar toe voor luxe maar voor ontspanning. Uitzicht werkelijk fantastisch. Eigenaar erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8marjan robeerst10-05-2009

Gastvrij, prachtige ligging

gastvrij, prachtige ligging. Sanitair gedateerd. Pleisterplaats voor huifkarren, dan soms wat rommelig maar dat is dan maar voor 1 avond. Je kunt mee eten met de boer, heerlijk! Uitzicht over het dal, vrije plaatsen onder fruitbomen, kersen mogen geplukt worden. Wij komen er ieder jaar een paar dagen bijtanken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2008