Camping La Renaudine

4 reviews over Camping La Renaudine in het Nederlands

Fijne plek!

annah
25-7-2010

Och, wat kunnen we zeggen over deze plek? Zoveel hartelijks, fijne sfeer. Weids uitzicht, o.a. op Vogezen en Jura. Pierre en Claudine, zorgzaam, hartelijk. Claudine kookt heerlijk en weet alles van bloemen en planten. Pierre weet alles over de streek, schenkt 's avonds huisgestookte appellikeur. de haut-saone vonden we niet zo spectaculair, maar je zit daar prima voor je tent onder de kersenbomen. Sanitair schoon. Broodservice, winkels op 7 km. Kom als het nog niet zo druk is. Dan zit je met Pierre onder de bomen te kletsen. Van 15 juli tot eind augustus hebben ze hun handen vol aan gasten met huifkarren die er overnachten en mee eten. Ook dat is gezellig hoor.

Gereisd Met partner in januari 2010

Practig halverwege het Zuiden!

kees siccama
20-12-2009

voor de rustzoeker. Een lichtglooiend terrein met eigen groententuin. voormalige boerderij. vlakke land met in de verte de cevennes en de jura. Rust en ook als doorgangscamping. We staan er altijd enkele dagen en eten heerlijk bij claudine en pierre. Table d'hote. ook mogelijkkheden voor roulee nature (met de huifkar de bush in.)

Gereisd Met partner in december 2009

goedkoop en met een prachtig uitzicht

Theo
3-6-2009

Wat hebben we hier een leuke vakantie beleeft. Netjes maar geen 5* natuurlijk. Twee toiletten en twee douches. Simpel maar voldeed aan onze eisen. Je moet hier niet naar toe voor luxe maar voor ontspanning. Uitzicht werkelijk fantastisch. Eigenaar erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 03 2009 12:27:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij, prachtige ligging

marjan robeerst
10-5-2009

gastvrij, prachtige ligging. Sanitair gedateerd. Pleisterplaats voor huifkarren, dan soms wat rommelig maar dat is dan maar voor 1 avond. Je kunt mee eten met de boer, heerlijk! Uitzicht over het dal, vrije plaatsen onder fruitbomen, kersen mogen geplukt worden. Wij komen er ieder jaar een paar dagen bijtanken.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Renaudine in Dampierre les Conflans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Renaudine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.