Camping L'Esplanade

8.3Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Cromary (Haute Saone)

8.3Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

Meer camping info

Contact

106 reviews over Camping L'Esplanade

• 2019
    8Jos22-09-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar !

We kwamen aan met de lunch, maar we werden super ontvangen door Cora. Toen we rondliepen over het terrein sloeg even een stukje teleurstelling toe. Op last van de overheid mocht er niet in de rivier gezwommen worden ivm ziekte in het water. Erg jammer, maar daar kan de camping natuurlijk niets aan doen. We hadden een mooie grote plek met prachtig uitzicht. Gelukkig koelde het weer wat af, en hadden we de rivier ook niet nodig. Door de gesloten rivier was het wel wat rustig op de camping, wat we op zich niet erg vonden. Onze kleine man van 7 heeft zich prima vermaakt met vriendjes en alle fietsen die beschikbaar zijn. En natuurlijk met de dagelijkse rit met de kar achter de trekker. Als Fred twijfelt over het weer, dan gaat hij toch als er twee kinderen klaar staan, ook hij geniet er zichtbaar van! We waren hier slechts een week, maar dit is wel een plek om terug te komen. Rustig, kindvriendelijk, mooie camping, geweldige eigenaren!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Chris24-06-2019

Goed onderhouden camping

Leuke camping met een gemoedelijke, Nederlandse, ontvangst. Plaatsen ruim genoeg en goed onderhouden. Sanitair is verouderd, maar wel schoon. Goede uitvalsbasis om bijvoorbeeld Besançon te bezoeken. Een camping waar je tot rust kunt komen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7C. Bukkens11-11-2018

Rust, rust, rust

Goed onderhouden, kleine camping met Nederlandse eigenaar. plaatsen door heggen van ongeveer 1 m hoog afgescheiden. Goed onderhouden sanitair. Dorpje stelt niet veel voor. Dit is een rustzoekerscamping, om alle stress van je af te laten glijden. Gratis wifi op de hele camping. Boodschappen doen: 8 km. Minder geschikt voor gezinnen. Rust, rust, rust. Zeeeeer klein strandje aan de rivier. Geen afvoer grijs water in de grond voor campers.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Edith Hakkert25-08-2018

Wat hebben we weer genoten!!!!

Voor de 4x genoten. Fred en Cora weer bedankt voor een fantastische vakantie. De kids hebben weer genoten van de kar, rivier en de vele fietsen op de camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Mel20-07-2018

16/07/2018 Wij hadden een zalige vakantie op deze camping! Een hele ruime plaats met stroomvoorziening en gratis wifi. Proper sanitair en de mogelijkheid om vers brood te bestellen. Ongelooflijk vriendelijke uitbaters die hun werk met hart en ziel doen. Niks is hen teveel. Op deze plek kom je echt tot rust!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Els Gerits10-07-2018

Fijne doorreiscamping ook voor paar dagen

Voor de 5de keer gestopt op deze camping, iedere keer gegeten en toch de eigenaren lieten horen dat ze ons niet kende, alleen mensen die langer dan 1 nacht blijven. De plaatsen zijn heel groot, aangekoppeld staan is geen probleem en de ligging van de camping is rustig. De beek aan de camping is ideaal voor de honden alsook wandelen vanaf de camping is een pluspunt. Wij vinden het een heel gezellig camping toch denken we dat er veel meer uit te halen is. Het sanitair is verouderd en matig schoon. Je kan er een frietje met een frituursnack eten. Ook broodjes bestellen is mogelijk. In het dorp zelf is niets te doen. Je geniet er echt van de rust na een dag reizen. Voor ons een ideale doorreiscamping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Greetje Zeeman20-05-2018

Geweldig.

Geweldig gelegen mooie omgeving rustig.wel voor boodschappen 5km rijden. Wij gingen met de fiets.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

9Edith Hakkert29-08-2017

Het was weer een fantastische vakantie!!!!

Voor de derde keer deze camping bezocht en wat was het weer heerlijk. Fred en Cora weer bedankt voor een fantastische vakantie. Wat hebben de kinderen weer genoten van de kar, spooktocht, kampvuur, brood halen bij Fred en de rivier. Nogmaals bedankt en tot volgend jaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Esther Z.05-08-2017

Genieten hier voor kampeerders!

Op nog geen 650 km van Den Bosch ligt deze overzichtelijke camping met heerlijk ruime plaatsen zon/schaduw, aan een rivier die voor de nodige verkoeling en waterpret zorgt. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars, veel kindertjes waardoor animatie overbodig is, sanitair is wat basic en met een volle camping is het af en toe even wachten, heerlijke verse broodjes en gezellig terrasje. Wij gaan zeker terug! Ook hondvriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8JI05-08-2017

Leuke camping

Leuke camping, prettige sfeer. De camping ligt direct aan een riviertje. Zeer geschikt voor kinderen om in te spelen. Waterschoentjes zijn noodzakelijk. De kinderen kunnen door kleine hoogteverschillen in de rivier leuk met een plank of bootje meedrijven op de stroom. Er is geen animatie maar de eigenaar maakt elke avond een rondje met een grote aanhanger waar iedereen op mee mag. Ook wordt er regelmatig een kampvuur, bbq, georganiseert. Eigenaren zijn Nederlanders. Elke dag wordt het toiletgebouw goed schoongeschrobt! Douches zijn klein om met kinderen in te staan maar er is 1 grote douche. De plekken zijn zeer ruim en er is genoeg schaduw. Er is een kleine gelegenheid om iets te gebruiken op een terrasje. Omgeving is veel te doen maar je moet er wel een eindje voor rijden. Besanqon is een prachtige rustige stad. Veel historie. Wij hebben alleen een aanmerking op de enigszinds kleine douches. Verder uitstekend!

Gereisd met partner in juli 2017

Camping L'Esplanade info