Camping L'Esplanade

101 reviews over Camping L'Esplanade in het Nederlands

Rust, rust, rust

C. Bukkens
11-11-2018

Goed onderhouden, kleine camping met Nederlandse eigenaar. plaatsen door heggen van ongeveer 1 m hoog afgescheiden. Goed onderhouden sanitair. Dorpje stelt niet veel voor. Dit is een rustzoekerscamping, om alle stress van je af te laten glijden. Gratis wifi op de hele camping. Boodschappen doen: 8 km. Minder geschikt voor gezinnen. Rust, rust, rust. Zeeeeer klein strandje aan de rivier. Geen afvoer grijs water in de grond voor campers.

Wat hebben we weer genoten!!!!

Edith Hakkert
25-8-2018

Voor de 4x genoten. Fred en Cora weer bedankt voor een fantastische vakantie. De kids hebben weer genoten van de kar, rivier en de vele fietsen op de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mel
20-7-2018

16/07/2018 Wij hadden een zalige vakantie op deze camping! Een hele ruime plaats met stroomvoorziening en gratis wifi. Proper sanitair en de mogelijkheid om vers brood te bestellen. Ongelooflijk vriendelijke uitbaters die hun werk met hart en ziel doen. Niks is hen teveel. Op deze plek kom je echt tot rust!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fijne doorreiscamping ook voor paar dagen

Els Gerits
10-7-2018

Voor de 5de keer gestopt op deze camping, iedere keer gegeten en toch de eigenaren lieten horen dat ze ons niet kende, alleen mensen die langer dan 1 nacht blijven. De plaatsen zijn heel groot, aangekoppeld staan is geen probleem en de ligging van de camping is rustig. De beek aan de camping is ideaal voor de honden alsook wandelen vanaf de camping is een pluspunt. Wij vinden het een heel gezellig camping toch denken we dat er veel meer uit te halen is. Het sanitair is verouderd en matig schoon. Je kan er een frietje met een frituursnack eten. Ook broodjes bestellen is mogelijk. In het dorp zelf is niets te doen. Je geniet er echt van de rust na een dag reizen. Voor ons een ideale doorreiscamping.

Geweldig.

Greetje Zeeman
20-5-2018

Geweldig gelegen mooie omgeving rustig.wel voor boodschappen 5km rijden. Wij gingen met de fiets.

Het was weer een fantastische vakantie!!!!

Edith Hakkert
29-8-2017

Voor de derde keer deze camping bezocht en wat was het weer heerlijk. Fred en Cora weer bedankt voor een fantastische vakantie. Wat hebben de kinderen weer genoten van de kar, spooktocht, kampvuur, brood halen bij Fred en de rivier. Nogmaals bedankt en tot volgend jaar.

Genieten hier voor kampeerders!

Esther Z.
5-8-2017

Op nog geen 650 km van Den Bosch ligt deze overzichtelijke camping met heerlijk ruime plaatsen zon/schaduw, aan een rivier die voor de nodige verkoeling en waterpret zorgt. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars, veel kindertjes waardoor animatie overbodig is, sanitair is wat basic en met een volle camping is het af en toe even wachten, heerlijke verse broodjes en gezellig terrasje. Wij gaan zeker terug! Ook hondvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping

JI
5-8-2017

Leuke camping, prettige sfeer. De camping ligt direct aan een riviertje. Zeer geschikt voor kinderen om in te spelen. Waterschoentjes zijn noodzakelijk. De kinderen kunnen door kleine hoogteverschillen in de rivier leuk met een plank of bootje meedrijven op de stroom. Er is geen animatie maar de eigenaar maakt elke avond een rondje met een grote aanhanger waar iedereen op mee mag. Ook wordt er regelmatig een kampvuur, bbq, georganiseert. Eigenaren zijn Nederlanders. Elke dag wordt het toiletgebouw goed schoongeschrobt! Douches zijn klein om met kinderen in te staan maar er is 1 grote douche. De plekken zijn zeer ruim en er is genoeg schaduw. Er is een kleine gelegenheid om iets te gebruiken op een terrasje. Omgeving is veel te doen maar je moet er wel een eindje voor rijden. Besanqon is een prachtige rustige stad. Veel historie. Wij hebben alleen een aanmerking op de enigszinds kleine douches. Verder uitstekend!

Gereisd Met partner in juli 2017

We blijven terugkomen.

Anja de Boer
3-8-2017

Deze eenvoudige en vriendelijke camping is een echte aanrader als je van rust, natuur, de franse dorpjes en gezelligheid houd. Een zeer goed onderhouden en schone camping waar alles goed geregeld is. Fred en Cora zijn echte toppers die er nu twee toppertjes bijhebben.... Sjors en Nina. Allemaal vriendelijke mensen voor wie niets teveel gevraagd is. De frietjes zijn lekker en de drankjes smaken goed op het terras. Er is zelfs bezorgservice aan de caravan of tent. Dagelijks is er vers brood verkrijgbaar. We zijn dit jaar voor de 5e keer hier geweest, maar voor het eerst in het hoogseizoen. Ook nu zijn we weer tot rust gekomen. We blijven terugkomen.

Meer van verwacht

Huub de Ruiter
31-7-2017

Ik had wat meer rust verwacht. We kunnen helaas niet om het hoogseizoen heen. Mooie omgeving en als je aan de rechter kant je plekje reserveert heb je een prachtig uitzicht over de velden met mooie zonsondergang. Wij zaten tweede rang (wel goede schaduw) en zijn met onze stoeltjes op een niet gebruikt plekje bij het veld gaan zitten. "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen". Redelijke camping, maar waarom zijn er ouders die hun kinderen van 2 of 4 jaar oud ophouden tot 2200 uur....?

Gereisd Met partner in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Esplanade in Cromary (Haute Saone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Esplanade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.