Cromary (Haute Saone)

Reviews over Cromary (Haute Saone)

Rustige omgeving

Fam Schreuder
    2-8-2017

De camping was in één woord perfect. Het dorpje is een echt frans plattelands dorpje zonder voorzieningen. Heerlijk rustig vertoeven dus. Voor de dagelijkse boodschappen hoef je echter niet zo ver te rijden. In Devecey vind je een SuperU waar je alles vindt wat je nodig hebt. Ook kun je hier goedkoop tanken. Verder vind je er diverse andere winkeltjes.

Geweldige plek, niet verder vertellen !!

John Mokkelenkate
    25-4-2014

We komen hier al ruim 10 jaar op weg naar het zuiden. Soms blijven we langer. Echt een plek voor mensen die van rust en natuur houden. Echt Frans dorpje. Mooie omgeving. Zeer nette camping met zeer vriendelijke Nederlandse beheerders. Camping schoon en goed onderhouden. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie camping en gezellige met een blik op de bergen

Onstwedder
    20-7-2007

Zeer mooie camping en gezellige met een blik op de bergen van de Jura. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Hartelijk Nederlands beheerders echtpaar. De beheerder neemt je mee op een spectaculaire wandeling door de bergen. Zijn enthousiasme maakt van hem als gids in de bergen een echte berggeit!

Gereisd Met partner in juli 2007
Cromary (Haute Saone) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews