Sorteren

Reviews over Cromary (Haute Saone)

Rustige omgeving

Fam Schreuder
    2-8-2017

De camping was in één woord perfect. Het dorpje is een echt frans plattelands dorpje zonder voorzieningen. Heerlijk rustig vertoeven dus.

Voor de dagelijkse boodschappen hoef je echter niet zo ver te rijden. In Devecey vind je een SuperU waar je alles vindt wat je nodig hebt. Ook kun je hier goedkoop tanken.

Verder vind je er diverse andere winkeltjes.

gezellig

Joseline ( Joos)
    8-1-2016

We waren op doorreis, maar willen hier beslist nog ooit terug omdat het mooi en gezellig was.

Landelijk

Huijsmannen
    26-6-2015

Mooie stop voor onderweg.

Lieflijk plattelandsdorpje

cleansister
    13-7-2014

Slaperig schattig dorpje. Weinig te beleven, dus voor de rustzoeker.

Geweldige plek, niet verder vertellen !!

John Mokkelenkate
    25-4-2014

We komen hier al ruim 10 jaar op weg naar het zuiden. Soms blijven we langer. Echt een plek voor mensen die van rust en natuur houden. Echt Frans dorpje. Mooie omgeving. Zeer nette camping met zeer vriendelijke Nederlandse beheerders. Camping schoon en goed onderhouden. Wij komen zeker terug.

Cromary (Haute Saone) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 12 reviews