Bed and Breakfast Le Bonnefroy

Bed and Breakfast Le Bonnefroy
9,7

10 tips over Bed and Breakfast Le Bonnefroy

Eric, 21-4-2014
Blijf zeker s'avonds mee eten!
G., 17-9-2013
Voor wandelen en fietsen in de directe omgeving, moet je wel geoefend zijn. Huisdieren zijn welkom, afhankelijk van de gasten kan het huis vol honden zijn. Je moet dus wel een dierenliefhebber zijn als je in Le Bonnefroy wilt verblijven. 's Morgens vanaf 8 uur een ontspannen en royaal ontbijt. Het tafelen 's avonds vanaf half acht kan wel een paar uurtjes duren. De sfeer daarbij is uiteraard afhankelijk van de samenstelling van het gezelschap.
Toon Dirkx, 22-6-2013
Het trein museum en peugeot musuem is leuk om een dagje naar toe te gaan.en verder liggen er hele mooie dorpje in de buurt om een keertje naar toe te gaan

Bart en Margriet van Dijck, 12-5-2013
De omgeving is prachtig om te wandelen, mooie meren, en leuke stadjes
Kees van Brunschot, 10-5-2013

1000 meren tocht is een lust voor het oog kan wandelend of met de auto

Historisch museum. Ballon Alsace, Grand Ballon, Slucht , dit zijjn prachtige bezienswaardigheden, Zo kan ikm nog wel even doorgaan.

Hier moet je geweest ziijn

Siem van der Stoel, 29-6-2012
Mooie golfbanen in de buurt. Heel rustig met een prachtige ligging en vriendelijk geprijsd. Door de week kun je bijna altijd terecht.

margrietvdijck, 7-5-2012
Vraag maar aan Martin en Anja, die nemen alle tijd voor je om je een prachtige dagvulling te geven
Joost, 23-8-2011

Bij het plaatsje Bussang vind je een van de weinige (of enige?) Via Ferrata van de Vogezen. Gezekerd d.m.v. een klimtuig wandel, klauter en klim je langs een dikke ijzeren kabel de berg omhoog. Het eerste deel is relatief eenvoudig en voor vrijwel iedereen goed te doen (zou het niet meteen aanraden voor kinderen onder de 7-8). Het tweede gedeelte is moeilijker en biedt meer uitdaging, maar hoef je niet te doen.

Klimmateriaal voor 9,50 te huur bij de receptie Camping Kawan Village in Bussang.

Hans en Marja, 10-5-2011

In de nabije omgeving start een Voie Verte: een fietstocht over een voormalig spoortraject. Ongeveer 75 km waarvan je zo'n 30 km niet hoeft te trappen omdat het een "vals plat" is. Een echte aanrader. D'r zit 1 colletje in, ff zwoegen, maar de rest van de tocht doet dit snel vergeten....

Martin kan je informeren.

K. Bakker, 4-6-2009

Voor vakantiegangers die in de buurt willen wandelen; kijk eens op http://wandelroutes.free.fr.

Op deze website vind je meer dan honderd (!) wandelroutes in de Haute-Saône en de zuidelijke Vogezen. Alle wandelingen zijn voorzien van omschrijving, foto's en kaartmateriaal.