Bed and Breakfast Le Bonnefroy

221 reviews over Bed and Breakfast Le Bonnefroy in het Nederlands

Echt een aanrader!

Jan & Leonie
11-6-2018

Wat een heerlijk verblijf! Een geweldige gastvrouw die super lekker kan koken. Een geweldige gastheer die alles kan en enorm handig is. Wij hebben genoten van de gezelligheid, met name het borreluurtje is een aanrader. Aan het eind van de dag even bij elkaar komen en de verhalen delen. Ook erg gezellig dat Martin en Anja ook bij het diner aanwezig zijn.

FANTASTISCH

Marlies
2-6-2018

Het was weer in een woord geweldig. Kan echt geen min punten bedenken. Deze keer waren we met onze kinderen en kleinkinderen voor mijn verjaardag. Wat hebben we weer genoten van een geweldig ambiance, zeer uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Zelfs de gluten en notenallergie waren geen probleem. Gewoon alles glutenvrij koken, hoe geweldig is dat. En dan die kaasplank, mmmmm. Het klimbos in Le Bresse is ook een aanrader als met met kinderen bent. Plezier voor alle leeftijden. Ik denk dat onze kinderen ook besmet zijn en hier zeker nog eens naar toe gaan. Wij in ieder geval wel. Martin en Anja dank voor de geweldig goede zorgen op deze prachtige locatie.

Zoals elk jaar weeral TOP

Willem
1-6-2018

Perfecte locatie voor onze fietsclub. s'Avonds worden de verbruikte calorieën aangevuld door het lekkere eten van Anja. Schroefje kwijt ? Geen probleem Martin lost dat op.

Een echte aanrader!

Dirk
1-6-2018

Na een hartelijk ontvangst van Anja, Martin en de hond hebben we een geweldige week achter de rug. Kamers zijn zeker in orde, en 's morgens is er een lekker ontbijt. Verder een dikke pluim aan Anja, voor het zeer lekkere eten 's avonds. Zeker een pluspunt is de tuin, waar je bij goed weer kunt eten of uitrusten na een uitstapje.

Perfect!

Nathalie Hoosemans
22-5-2018

Prachtige omgeving, gezellige en schone kamers en prachtige locatie. Martin, Anja en hond Sjef zijn super gastvrij, Anja kan echt geweldig koken! Samen met familie heerlijk gehad, echt een aanrader.

Staat weer op mijn verlanglijstje voor volgend jaa

Gerry van Venrooij
5-5-2018

Een prachtig plekje alles klopt hier en is tot de puntjes verzorgd.

Prima lokatie voor jong en oud.

De kookkunst van Anja is fenomenaal en Martin is de perfecte gastheer die je behulpzaam is bij het kiezen van een dagje uit in de omgeving.

Ineke Gloudemans
3-2-2018

Het is daar geweldig. Warm en gezellig ontvangst. Het eten is daar zooooo lekker. Zowel het ontbijt als het avondeten. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen en motor toertochten maken. Veel mooie bezienswaardigheden.

helemaal goed een echte aanrader

ronald en marianne diesbergen
27-11-2017

super vriendelijke mensen keurige mooie kamers alles erop en eraan heerlijk eten in gezellige woonkamer rustige maar prachtige omgeving.zwembad (voor in de zomer) erbij. gewoon geweldig.dit was onze eerste keer maar zeer zeker niet de laatste keer.

Joop van der Schoot
22-10-2017

Niet te missen. geweldig. Service, eten, Vriendelijk, klantgericht, etc.

super fantastisch verblijf

c h j van Brunschot
21-10-2017

Eten is super, slaapgelegenheid en badkamer is ook geweldig.

ontvangst en verblijf Door gastheer en vrouw zijn ook perfect.

In de omgeving is ook voor iedereen iets te doen, zowel sportief als bezienswaardig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Bonnefroy in Corravillers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Bonnefroy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Bonnefroy scoort een 9.68 uit 10 op basis van 224 reviews.