Bed and Breakfast Le Bonnefroy

Bed and Breakfast Le Bonnefroy
9,7

215 reviews over Bed and Breakfast Le Bonnefroy in het Nederlands

Ineke Gloudemans, 3-2-2018

Het is daar geweldig. Warm en gezellig ontvangst. Het eten is daar zooooo lekker. Zowel het ontbijt als het avondeten. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen en motor toertochten maken. Veel mooie bezienswaardigheden.

helemaal goed een echte aanrader

ronald en marianne diesbergen, 27-11-2017

super vriendelijke mensen keurige mooie kamers alles erop en eraan heerlijk eten in gezellige woonkamer rustige maar prachtige omgeving.zwembad (voor in de zomer) erbij. gewoon geweldig.dit was onze eerste keer maar zeer zeker niet de laatste keer.

Joop van der Schoot, 22-10-2017

Niet te missen. geweldig. Service, eten, Vriendelijk, klantgericht, etc.

super fantastisch verblijf

c h j van Brunschot, 21-10-2017

Eten is super, slaapgelegenheid en badkamer is ook geweldig.

ontvangst en verblijf Door gastheer en vrouw zijn ook perfect.

In de omgeving is ook voor iedereen iets te doen, zowel sportief als bezienswaardig

Om elkaar jaar terug te komen!!

v.d. Velden, 21-10-2017

Le Bonnefroy voelt voor ons als thuiskomen.

Al bij de eerste ontmoeting voel je je er meer dan welkom. En dat gevoel is bij ons nooit meer weggegaan.

De accommodatie is mooi, gezellig. De kamers zijn met ieder hun eigen kleur en badruimte een lust voor het oog. Fijne tuin met zwembad en sauna in aanbouw.

Verder kun je er iedere avond genieten van de kookkunsten van de eigenaresse.

Kortom een Zoo award op z'n plaats!!

superlocatie die ik iedereen kan aanbevelen

Hugo van Duijn, 2-9-2017

de omgeving de locatie, het onderkomen, het eten, de gastheer en vrouw: allemaal super! je blijft er terugkomen. maakt niet uit in welk jaargetijde

je moet geen hekel hebben aan honden...

Schitterende B&B

familie De Forche, 31-8-2017

We hebben gedurende 4 dagen verbleven in deze B&B. We zijn tijdens ons verblijf fantastisch verwend geweest bij Anja en Martin. Anja heeft elke avond voor ons subliem gekookt en Martin stond telkens paraat om ons bij te staan als we info nodig hadden omtrent een uitstap, als we een fiets wilden huren of gewoon om een babbeltje te slaan. Dit is wat ons betreft de beste B&B waar we ooit verbleven hebben en wij begrijpen ten volle dat hun klanten meerdere malen terugkomen!

Doe zo verder Anja en Martin!

Gewoon geweldig

Marlies, 30-8-2017

In juli voor de 4e keer geweest. Wat een heerlijk verblijf is het toch. Je komt er tot rust. Anja is een fantastische kok. Allergenen geen probleem Het diner is altijd weer een feestje. Martin ook wel het wandelend vvv kantoor weet altijd wel weer een leuke plek of route uit te stippelen om van de prachtige omgeving te genieten. Voor volgend jaar alweer geboekt. Wie weet gaan we van de winter ook nog wel een keer.

Het Chambres d’hôtes Le Bonnefroys is prachtig landelijk gelegen en bereikbaar via een smalle en redelijk steile weg. Daar wordt je hartelijk verwelkomt door Anja en Martin en ingewijd hoe het er aldaar aan toe gaat. Je voelt je gelijk thuis. Er terugkomen (of dat nu tijdens je verblijf zelf is of een jaar later) is simpelweg 'thuiskomen' hebben we inmiddels rijkelijk mogen ervaren. De sfeer is heerlijk relaxed. Corravillers zelf is qua inwoners slechts een zeer kleine gemeente in het Franse departement Haute-Saône. Van het plaatsje zelf moet je dus geen verwachtingen hebben maar dat stoort ook absoluut niet. Zoek je winkeltjes, dan zul je die in de omliggende plaatsen zeker vinden maar moet je wel even 'de berg over'.

Hier logeren maakt dat je geen behoefte hebt aan uitgangsleven. Of misschien brengt Le Bonnefroys voor mij wel de herijking van de definitie van 'uitgaansleven'. Je bent 'thuis', maar eigenlijk ook 'uit'. Met alle gezelligheid en beleving die je daar mogelijk bij zoekt. Mijn hoge waardering hiervoor is dan ook gemeend. Zo komt iedereen na een heerlijk actieve of juist relaxte dag in de loop of aan het einde van de middag weer terug en wordt heel ontspannen het die dag beleefde met elkaar gedeeld onder genot van een drankje en de door Anja en Martin geregelde borrelhapjes.

Hoewel het een geheel vrijblijvende optie is, blijft iedereen eigenlijk gewoon ook graag 's avonds mee eten, en dat is echt een feest op zich. Niet alleen vanwege hetgeen je krijgt voorgeschoteld (elke keer weer fantastisch), maar ook omdat het een avondvullend 'programma' is en - hoewel de meesten 'vreemden' voor elkaar waren bij aankomst - er als een grote gezellige familie gegeten, gepraat, gelachen en gedronken wordt. Als iedereen voldaan is en er nog even rond een gezellig haardvuur buiten of als het weer wat minder is aan de gezellig lange tafel binnen koffie of thee wordt geschonken, lonkt al snel je bed om je weer voor te bereiden voor nog zo'n heerlijke dag. Alwaar na het ontbijt de 'VVV-kantoor dependance' (Martin) weer klaar staat om - op basis wat jij wil - je een aantal tips voor trips etc. aanreikt. Perfect.

Qua cultuur (leuke plaatsjes of te bezichtigen historische punten) maar zeker ook qua omgeving zelf (prachtige natuur) komt iedereen er aan zijn trekken ongeacht of de voorkeur uitgaat naar lopen, fietsen of met de auto.

Geweldig, alweer geboekt voor volgend jaar!

Marjo, 16-7-2017

Weer een heerlijke week vakantie gehad.

Je wordt gastvrij onthaald en voelt je echt thuis.

Anja kookt geweldig en Martin weet veel te vertellen over de omgeving.

Volgend jaar weer terug, nog genoeg te zien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Bonnefroy in Corravillers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Bonnefroy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Bonnefroy scoort een 9.67 uit 10 op basis van 218 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: