Bed and Breakfast Le Bonnefroy

234 reviews over Bed and Breakfast Le Bonnefroy

• 2019
    10Eric Willebrands18-10-2019

Gewoonweg super

Het is daar zo relaxed. Je komt helemaal tot rust. Lekker slapen. Lekker eten. Lekker zitten en relaxen in de tuin of zwembad.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Fam G.05-08-2019

Vakantie zoals vakantie bedoeld is!

In augustus 2019 zijn we hier 3 nachten geweest. Dit is ons alle vier heel goed bevallen. De kinderen vroegen ook of we langer konden blijven, we gaan zeker terug. Het is een prachtige plek, gemoedelijk & gezellig, heerlijk eten, kamers zijn goed verzorgd, schoon en ruim. Riante tuin waar je je kunt aansluiten bij anderen gasten maar waar ook genoeg gelegenheid is een rustig plekje voor jezelf op te zoeken. De eigenaren zijn schatten van mensen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Marjo en Ted09-07-2019

Heerlijke plek om snel weer terug te komen!

Wat hebben we weer genoten van dit fantastische Chambres d'hotes. Door de gastvrijheid, het heerlijke eten en de mooie omgeving voel je je snel thuis. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Na het ontbijt geeft Martin tips over de omgeving. Maar een dagje doorbrengen in de tuin met een goed boek is ook heerlijk. Elke avond maakt Anja een heerlijk 4 gangen diner. Kortom een heerlijke plek om weer terug te keren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Denise08-07-2019

Heerlijk

Heerlijke plek om te zijn, je voelt je direct thuis. Ontbijt en table d'hote zijn elke dag weer smullen. De kamers zijn ruim, fris en mooi. Fijne tuin om de accomodatie en een zwembad. De eigenaren zorgen dat het je aan niets tekort schiet. Gezelligheid maar ook voldoende rust.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Yvon07-06-2019

Lieve, gastvrije mensen. Geweldig verblijf. Heerlijk gegeten. Prachtige omgeving. Zelf mee gaan maken, zou ik zeggen!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Marielle22-05-2019

Heerlijk verblijf, zeer aan te bevelen!

In april mochten wij 5 dagen verblijven bij le Bonnefroy. We hebben heerlijke dagen gehad. Bonnefroy is een pareltje met ruime, goed verzorgde kamers met een prima bed en een extra zithoekje om nog even te relaxen. Gastheer en vrouw Martin en Anja zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om je thuis te laten voelen. ‘s Ochtends staat er een uitgebreid ontbijt voor je klaar, en als je eind van middag weer binnenkomt staan de borrelhapjes op tafel. Het eten wat Anja maakt is heerlijk (vooral de limoncello ijstaart!). Je eet samen met de andere gasten aan tafel dus de gespreksstof is elke avond anders. Verder is er uitgebreide informatie beschikbaar over alle leuke dingen uit de omgeving. Kortom zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Eddy18-08-2018

Zeer mooie ligging Zeer vriendelijke,gastvrije,toffe en behulpzame mensen Avondeten was zeer lekker Kamer was prima met andere woorden het was af

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10M&M03-08-2018

Komen zeker nog een keer terug!

Warm ontvangen, lieve mensen, heerlijk eten (4-gangen diner & super ontbijt), fantastisch uitzicht, rustige omgeving en heerlijk geslapen! We hebben hier 2 nachtjes geslapen en alles is heel erg goed bevallen, we komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Jasper Bielders24-07-2018

Om steeds weer terug te keren

Op alle gebieden staan de puntjes op de i. Het gemoedelijke Franse leven en een uitmuntende gastvrijheid.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Anton van Beek10-07-2018

Mooie rustige ligging. Mooie kamers. Vriendelijke behulpzame eigenaren. Ontbijt en diner s'avonds goed. Schitterend uitzicht.

Gereisd met partner in juni 2018

10 tips over Bed and Breakfast Le Bonnefroy

• Eric, 21-04-2014

Blijf zeker s'avonds mee eten!

• Hans en Marja, 10-05-2011

In de nabije omgeving start een Voie Verte: een fietstocht over een voormalig spoortraject. Ongeveer 75 km waarvan je zo'n 30 km niet hoeft te trappen omdat het een "vals plat" is. Een echte aanrader. D'r zit 1 colletje in, ff zwoegen, maar de rest van de tocht doet dit snel vergeten.... Martin kan je informeren.

• Bart en Margriet van Dijck, 12-05-2013

De omgeving is prachtig om te wandelen, mooie meren, en leuke stadjes

1 vraag over Bed and Breakfast Le Bonnefroy

• Tjeerd Koopman, 30-05-2019

Hond

Is het ook toegestaan om een hond mee te nemen?

Bed and Breakfast Le Bonnefroy info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV