Hotel La Haute Fourche

Hotel La Haute Fourche
8,3

145 reviews over Hotel La Haute Fourche in het Nederlands

Met vrienden

Leuke ontspannen plek met kinderen

6-9-2018

Alweer een jaar geleden logeerden wij een paar dagen bij jullie met onze

kinderen van 9 en 5 jaar. Ik wilde altijd nog een bedankje schrijven maar

goed, dat duurde dus een jaar ongeveer. Het waren heerlijke dagen. Stille

bosrijke omgeving en van alles te doen, ook voor de kinderen: wandelen,

zwemmen in of lezen naast het zwembad, tochtjes met de kinderen op ezel of

pony, eieren rapen bij de kippen, 's avonds helpen hout op het grote vuur

gooien na het eten buiten op de veranda. Nu na een jaar hebben onze kinderen

het nog regelmatig over die geweldige vakantie in "De Herberg"!

Terugkeer-plek!

Astrid Z.
13-8-2018

Een fijne plek waar je heerlijk kunt relaxen. Kinderen vermaken zich uitstekend en de WiFi biedt soelaas aan oudere kinderen. 😀

Fijn ontbijt en lekkere maaltijd in de avond, waarbij je aanschuift en gezellige gesprekken hebt met andere gasten . In de avond bij het kampvuur of bij de kachel in het ‘cafe’ is het daarna heerlijk vertoeven.

Eenmaal in bed overheerst de stilte. Heerlijk!

Heerlijke plek om zomervakantie te vieren! We waren er drie weken met onze dochters van 10 en 12 jaar en hebben het allemaal geweldig gehad. Veel (Nederlandse) kinderen om mee te spelen, lekker zwembad, prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. We hadden een huisje gehuurd en de combinatie van de privacy daar en de gezelligheid van de herberg was prima. Zeer gastvrije en vriendelijke sfeer, veel gezellige mensen ontmoet. De accomodaties kunnen wat onderhoud gebruiken maar de voorzieningen zijn goed (bv oven en vaatwasser in het huisje, mogelijkheid tot wassen in de herberg). Ook het mee eten in de herberg is een aanrader! Erg lekker en gezellig.

Absoluut fantastisch!

Martin G.
9-8-2018

Gîte Lorraine biedt plaats aan maximaal 10 personen en is dus zéér ruim voor een gezin van vier. Het is een sfeervolle, oude officierswoning met een grote woonkamer en een open keuken. Rondom ligt een tuin met veel privacy. De auto kan naast het huis geparkeerd worden. Onze kinderen (7 en 8) hebben zich letterlijk geen seconde verveeld. We mochten gebruikmaken van alle faciliteiten van La Haute Fourche, zoals het zwembad, de speelweide en de speelkamer in de herberg. De kinderen kunnen meehelpen met het voeren van de dieren, zelf (onder begeleiding) pizza's maken of meegaan met de pony- en ezelrit. 's Avonds kun je eventueel aanschuiven bij het diner. Voor fietsers is La Haute Fourche een perfecte uitvalsbasis. Hiervandaan kun je alle bekende (en onbekende) Vogezencols beklimmen. We hadden veel mazzel met het weer (twee weken volop zon), dus dat kleurt wellicht onze indrukken. Maar dit is hoe dan ook een plek om ooit terug te keren.

Wat een geweldige locatie, midden in de natuur.

Hil
19-8-2017

Aardige gastheer, Jacob. Lekker eten, rust, mooi uitzicht.

Sfeervolle herberg, ideaal voor fietsweekend

Mark Regeling
25-6-2017

La Haute Fourche is een sfeervolle herberg met een goed ontbijt en goed avondeten en een het is perfecte uitvalsbasis voor een fietsweekend. De ontvangst is gastvrij en de sfeer is ontspannen. Geen luxe, maar wat je nodig hebt is er. Een aanrader voor een weekend fietsen met vrienden. Als we weer naar de Vogezen gaan, boeken we weer bij La Haute Fourche

Geweldige plek voor wielrenners

Fred
11-6-2017

Basic herberg met veel katakter, goede ligging ( o.a. Voor cyclo trois ballons) en gastvrijheid. Dagelijks wisselen drie gangen diner is goed, ontbijt prima ( met EPO broodbeleg ;) ) en slapen als een roos. Verwacht geen luxe, maar een prima uitvalsbasis waar je snel (fiets)vrienden maakt. En neem de honden Largo en Gigi eens mee voor een rondje door het bos. Kortom, genieten!

Was fijn!

Ina Rook
21-4-2017

Vorig weekend een fijn weekend hier door gebracht met ons fietsteam wheels4kika.

Eten was top, het fietsen was goed en de accomadatie was in orde.

Aanrader!

Françoise Declerck
15-11-2016

Ideaal voor een groep

Wij waren er eind oktober, het wordt al wat frisser buiten, maar dan zit je heerlijk aan de haard binnen. We aten ook buiten aan de picnicbanken, in de zon!

De kamers zijn heel ruim. De uitbaters zijn hartelijk en behulpzaam. Het is luxe om zo gezellig en lekker te kunnen tafelen in groep. Het was altijd leuk thuiskomen na de uitstapjes. Het was lekker warm en sfeervol binnen. Ik zou zeker nog terug gaan.

een zalig familieweekend op een zalige plek !

Achilles Declerck
9-11-2016

lekker eten, mooie natuur, eerder verouderde en eenvoudige accomodatie, maar toch zeer gezellig en gemoedelijk. supergoede ligging. te koud om te zwemmen eind oktober ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Haute Fourche in Corravillers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Haute Fourche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.