Hotel La Haute Fourche

150 reviews over Hotel La Haute Fourche

• 2019
    9Rob en Linda19-08-2019

Erg leuke belevenis!

We verbleven een week in een appartement in de herberg, met onze zoontjes van 4 en 6 jaar. Die hadden al meteen vriendjes gemaakt, terwijl wij ondertussen gastvrij werden ontvangen door Jacob en zijn team. Een koelkast vol met lekkere lokale bieren en andere dranken en een gezellige woonkamer. Heerlijk eten elke avond (geen boodschappen doen maar gezellig aanschuiven) en de kinderen konden zich binnen vermaken in de speelkamer (tafeltennis, sjoelen, spelletjes, tafelvoetbal) en buiten bij de dieren, rondom het mooie en schone zwembad. En 's avonds rond het kampvuur. Verder erg mooie fiets- en wandel/hardloop omgeving. De pizza avond was ook erg leuk voor de kinderen waarbij ze eigen menu kaarten maakten en zelf het eten opdienden. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9John & Bas02-06-2019

Geweldige dagen gehad bij LaHautefourche!

Geweldige dagen gehad bij LaHautefourche! Mooie omgeving, leuke herberg, lekker eten en leuke mensen. Een aanrader voor de (fiets)vakantie!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8.06-09-2018

Leuke ontspannen plek met kinderen

Alweer een jaar geleden logeerden wij een paar dagen bij jullie met onze kinderen van 9 en 5 jaar. Ik wilde altijd nog een bedankje schrijven maar goed, dat duurde dus een jaar ongeveer. Het waren heerlijke dagen. Stille bosrijke omgeving en van alles te doen, ook voor de kinderen: wandelen, zwemmen in of lezen naast het zwembad, tochtjes met de kinderen op ezel of pony, eieren rapen bij de kippen, 's avonds helpen hout op het grote vuur gooien na het eten buiten op de veranda. Nu na een jaar hebben onze kinderen het nog regelmatig over die geweldige vakantie in "De Herberg"!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Astrid Z.13-08-2018

Terugkeer-plek!

Een fijne plek waar je heerlijk kunt relaxen. Kinderen vermaken zich uitstekend en de WiFi biedt soelaas aan oudere kinderen. 😀 Fijn ontbijt en lekkere maaltijd in de avond, waarbij je aanschuift en gezellige gesprekken hebt met andere gasten . In de avond bij het kampvuur of bij de kachel in het ‘cafe’ is het daarna heerlijk vertoeven. Eenmaal in bed overheerst de stilte. Heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Mieke11-08-2018

Een geweldige plek voor vakantie met kinderen!

Heerlijke plek om zomervakantie te vieren! We waren er drie weken met onze dochters van 10 en 12 jaar en hebben het allemaal geweldig gehad. Veel (Nederlandse) kinderen om mee te spelen, lekker zwembad, prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. We hadden een huisje gehuurd en de combinatie van de privacy daar en de gezelligheid van de herberg was prima. Zeer gastvrije en vriendelijke sfeer, veel gezellige mensen ontmoet. De accomodaties kunnen wat onderhoud gebruiken maar de voorzieningen zijn goed (bv oven en vaatwasser in het huisje, mogelijkheid tot wassen in de herberg). Ook het mee eten in de herberg is een aanrader! Erg lekker en gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Martin G.09-08-2018

Absoluut fantastisch!

Gîte Lorraine biedt plaats aan maximaal 10 personen en is dus zéér ruim voor een gezin van vier. Het is een sfeervolle, oude officierswoning met een grote woonkamer en een open keuken. Rondom ligt een tuin met veel privacy. De auto kan naast het huis geparkeerd worden. Onze kinderen (7 en 8) hebben zich letterlijk geen seconde verveeld. We mochten gebruikmaken van alle faciliteiten van La Haute Fourche, zoals het zwembad, de speelweide en de speelkamer in de herberg. De kinderen kunnen meehelpen met het voeren van de dieren, zelf (onder begeleiding) pizza's maken of meegaan met de pony- en ezelrit. 's Avonds kun je eventueel aanschuiven bij het diner. Voor fietsers is La Haute Fourche een perfecte uitvalsbasis. Hiervandaan kun je alle bekende (en onbekende) Vogezencols beklimmen. We hadden veel mazzel met het weer (twee weken volop zon), dus dat kleurt wellicht onze indrukken. Maar dit is hoe dan ook een plek om ooit terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Hil19-08-2017

Wat een geweldige locatie, midden in de natuur.

Aardige gastheer, Jacob. Lekker eten, rust, mooi uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Mark Regeling25-06-2017

Sfeervolle herberg, ideaal voor fietsweekend

La Haute Fourche is een sfeervolle herberg met een goed ontbijt en goed avondeten en een het is perfecte uitvalsbasis voor een fietsweekend. De ontvangst is gastvrij en de sfeer is ontspannen. Geen luxe, maar wat je nodig hebt is er. Een aanrader voor een weekend fietsen met vrienden. Als we weer naar de Vogezen gaan, boeken we weer bij La Haute Fourche

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Fred11-06-2017

Geweldige plek voor wielrenners

Basic herberg met veel katakter, goede ligging ( o.a. Voor cyclo trois ballons) en gastvrijheid. Dagelijks wisselen drie gangen diner is goed, ontbijt prima ( met EPO broodbeleg ;) ) en slapen als een roos. Verwacht geen luxe, maar een prima uitvalsbasis waar je snel (fiets)vrienden maakt. En neem de honden Largo en Gigi eens mee voor een rondje door het bos. Kortom, genieten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Ina Rook21-04-2017

Was fijn!

Vorig weekend een fijn weekend hier door gebracht met ons fietsteam wheels4kika. Eten was top, het fietsen was goed en de accomadatie was in orde.

Gereisd met vrienden in april 2017

Hotel La Haute Fourche info