Sorteren

Reviews over Corravillers

Leuke ontspannen plek met kinderen

6-9-2018

Alweer een jaar geleden logeerden wij een paar dagen bij jullie met onze

kinderen van 9 en 5 jaar. Ik wilde altijd nog een bedankje schrijven maar

goed, dat duurde dus een jaar ongeveer. Het waren heerlijke dagen. Stille

bosrijke omgeving en van alles te doen, ook voor de kinderen: wandelen,

zwemmen in of lezen naast het zwembad, tochtjes met de kinderen op ezel of

pony, eieren rapen bij de kippen, 's avonds helpen hout op het grote vuur

gooien na het eten buiten op de veranda. Nu na een jaar hebben onze kinderen

het nog regelmatig over die geweldige vakantie in "De Herberg"!

Eddy
    18-8-2018

Zeer mooie ligging

Zeer vriendelijke,gastvrije,toffe en behulpzame mensen

Avondeten was zeer lekker

Kamer was prima met andere woorden het was af

Terugkeer-plek!

Astrid Z.
    13-8-2018

Een fijne plek waar je heerlijk kunt relaxen. Kinderen vermaken zich uitstekend en de WiFi biedt soelaas aan oudere kinderen. 😀

Fijn ontbijt en lekkere maaltijd in de avond, waarbij je aanschuift en gezellige gesprekken hebt met andere gasten . In de avond bij het kampvuur of bij de kachel in het ‘cafe’ is het daarna heerlijk vertoeven.

Eenmaal in bed overheerst de stilte. Heerlijk!

Een geweldige plek voor vakantie met kinderen!

Mieke
    11-8-2018

Heerlijke plek om zomervakantie te vieren! We waren er drie weken met onze dochters van 10 en 12 jaar en hebben het allemaal geweldig gehad. Veel (Nederlandse) kinderen om mee te spelen, lekker zwembad, prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. We hadden een huisje gehuurd en de combinatie van de privacy daar en de gezelligheid van de herberg was prima. Zeer gastvrije en vriendelijke sfeer, veel gezellige mensen ontmoet. De accomodaties kunnen wat onderhoud gebruiken maar de voorzieningen zijn goed (bv oven en vaatwasser in het huisje, mogelijkheid tot wassen in de herberg). Ook het mee eten in de herberg is een aanrader! Erg lekker en gezellig.

Absoluut fantastisch!

Martin G.
    9-8-2018

Gîte Lorraine biedt plaats aan maximaal 10 personen en is dus zéér ruim voor een gezin van vier. Het is een sfeervolle, oude officierswoning met een grote woonkamer en een open keuken. Rondom ligt een tuin met veel privacy. De auto kan naast het huis geparkeerd worden. Onze kinderen (7 en 8) hebben zich letterlijk geen seconde verveeld. We mochten gebruikmaken van alle faciliteiten van La Haute Fourche, zoals het zwembad, de speelweide en de speelkamer in de herberg. De kinderen kunnen meehelpen met het voeren van de dieren, zelf (onder begeleiding) pizza's maken of meegaan met de pony- en ezelrit. 's Avonds kun je eventueel aanschuiven bij het diner. Voor fietsers is La Haute Fourche een perfecte uitvalsbasis. Hiervandaan kun je alle bekende (en onbekende) Vogezencols beklimmen. We hadden veel mazzel met het weer (twee weken volop zon), dus dat kleurt wellicht onze indrukken. Maar dit is hoe dan ook een plek om ooit terug te keren.

Corravillers scoort een 7,9 uit 10, op basis van 32 reviews