Bed and Breakfast La Tourelle

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Tourelle
8,4

53 reviews over Bed and Breakfast La Tourelle in het Nederlands

Gezellige, informele B&B, met table d'hote. in een klein dorpje. We zijn hier 1 nacht geweest, op doorreis. Met andere gasten 's avonds buiten gegeten aan een lange tafel, na een drankje in de tuin/boomgaard (zelf je drankje pakken en noteren op een lei (grappig en handig). Als je een familiefeest wilt geven is dit een geweldige plek. Ook nu was er een grote familie met kinderen en zij vertoefden aan een grote tafel onder een appel?boom. 's Ochtends binnen genoten van een uitgebreid ontbijt. Er was toen ook een gezellige familiebijeenkomst/feest toen wij er waren en bij het ontbijt nog kennis gemaakt met enkele gasten uit Zwitserland. Erg plezierig, aangename sfeer, uitstekend ontbijt, overvloedig, maar gezond.. We hadden een kamer met prive-badkamer in het torentje. Alles prima voor elkaar en schoon. Erg leuk huis, leuke inrichting, bijna een kasteeltje! En een fijne gastvrouw en gastheer/kok. En alles voor een uitstekende prijs.

Leuk rustpunt in mooie landelijke omgeving.

Harry & Gertruud
23-4-2017

De entourage was perfect, het eten subliem de eigenaren vol joie de vivre. Alhoewel het misschien met Pasen

geen al te best motor weer was biedt de omgeving je alles wat je als motorrijder maar kan wensen. De kou van overdag was vlug vergeten aan de warme table d,hotes

Tim en Mirjam interressante mensen om gezellig een paar avonden mee door te brengen.

Volgend jaar weer!

Irene
2-9-2016

super gezellige week gehad, lekker gegeten, mooie kamers met goede bedden en prachtig omgeving. We hebben nog niet alle wandelingen gedaan dus komen volgend jaar graag weer terug!

Mirjam en Tim, trek je niets aan van die negatieve review, snel vergeten....

Tim, eigenaar/kok, 2-9-2016
:-) kijk daar worden we vrolijk van. We hebben inderdaad nog wat andere wandeling voor jullie die je nog niet gedaan hebt, van harte welkom. Ennuh, negatieve review? wie is dat ook al weer, hahaha

Nooit meer

Angela
31-8-2016

Zeer onvriendelijk en onpersoonlijk welkom van de eigenaresse. Het beloofde kinderbedje bleek niet aanwezig te zijn waardoor ons zoontje van 1,5 op de grond op een eenpersoonsbed heeft moeten slapen. B&B is totaal niet ingesteld voor kleine kinderen, handdoek ontbrak en tijdens het ontbijt geen bordje en beker voor de kleine op tafel.

Dat we gebruik mochten maken van de keuken is ons niet verteld en ook werd niet duidelijk gecommuniceerd wanneer we 'mee' konden eten met het diner.

De eigenaar is blijkbaar kok geweest, gelukkig was daardoor het diner wat we meegegeten hebben op de dag van aankomst prima.

Drank moet afgenomen worden uit de koelkast van de B&B, erg prijzig.

Tim en Mirjam, eigenaar/kok, 1-9-2016

Wat ben jij achterbaks Angela, alles wat je schrijft is gelogen! Daarbij hebben jullie de kamer in grote puinhoop achtergelaten.

Dan even inhoudelijk reageren op de bitch:

Duidelijk aan gegeven géén faciliteiten voor kleine kinderen. We hadden juist aangeraden om zelf een kinderbed en stoeltje mee te nemen. In plaats daarvan is het bed op z'n kant gezet en matras door haar op de grond gelegd en ook zo achtergelaten.

Per persoon liggen er 2 handdoeken klaar op de kamer.

De keuken is alleen voor groepen, er kan niet zelf gekookt worden door de gasten.

We vragen bij de reservering of mee gegeten wil worden en geven daarbij aan dat je je dat telkens per 2 dagen door kan geven..

Op verzoek stuur ik de prijzen door van de drankjes die meer dan redelijk zijn.

Als een verblijf je niet aan staat dan vertrek je toch! Waarom dan toch een week blijven en niets laten weten van je klachten!?

Een mes in je rug is deze reactie! Zeer achterbaks en wat ons betreft kom je er inderdaad nooit meer in!!!

Prima verblijf

Bert
12-7-2016

Zeer leuke benadering van een bed en breakfast. Ongedwongen sfeer maar speciaal. We hebben zowel op de heen als terugreis vanuit zuidfrankrijk hier met onze motoren een tussenstop gemaakt.

Super gezellig!

Rik en Mon
1-9-2015

Even ontspannen? Dan is dit het adres!

Mooie Chambres d'Hotes

Lars van kampen
21-8-2015

Zeer mooie Franse b&b in verbouwde boerderij. Sfeervolle kamers, lekker eten met alle gasten en mooi gelegen.

Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij en kennen de omgeving ook goed en geven tips over wandeltochten etc.

Zeker een aanrader

Hartstikke mooi

Jenny
15-8-2015

Hoi Mirjam en Tim, wat een gezeur van die mensen zeg. Maar goed dat ze vertrokken zijn, waren helemaal niet leuk. Wij genieten ondertussen nog steeds volop van jullie mooie plekje en schuiven vanavond weer gezellig aan bij het diner!

tourelle, eigenaar/kok, 19-8-2015

en gezellig was het !

zo wie zo een leuke week met al die kampeerders die met ons en de andere gasten mee-aten, was voor ons ook weer zo'n 'toppertje'

Eenvoudig genieten

Jolante
15-8-2015

Kamperen in Colombotte is precies zoals het op de site staat : Eenvoudig maar genieten.

Geen plek voor zeurpieten inderdaad!

Tourelle, eigenaar/kok, 19-8-2015

zo is maar net Jolante!

bedankt voor je positieve bijdrage

Mirjam & Tim

Geen aanrader!

Monique
9-8-2015

We voelden ons op de camping tweederangs vakantiegangers. Ze zijn niet een keer op de camping geweest, hebben totaal geen interesse voor de kampeerders. Mopperen over afval scheiden, maar niet de faciliteiten bieden. We zijn niet welkom ontvangen, er is nauwelijks tijd voor ons genomen bij aankomst, niet op broodservice en stroom geattendeerd. Kortom, weinig hartelijk. Prijs zeker niet in verhouding met kwaliteit. Geen aanrader!

Tourelle, eigenaar/kok, 31-8-2015

Gelukkig hebben we ook leuke kampeerders gehad.

We laten iedereen het kampeerterrein zien, wijzen de stroomkast aan en bij de rondleiding in de herberg vertellen we dat ze wat kunnen drinken op het terras of in de tuin en ook dat je brood kunt bestellen en in kan schrijven voor ontbijt en/of diner.

Bij de herberg staan ook de afvalbakken voor gescheiden afval en op het kampeer terrein staat een grote gft bak.

Verder laten we de kampeerders lekker hun gang gaan, geen reden om dagelijks te controleren of alles wel goed gaat. We zien de kampeerders als ze naar het sanitair komen en wat drinken of eten. Contact genoeg dus, voor diegene die dat wilt...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Tourelle in Colombotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Tourelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.