Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

59 Reviews over La Tourelle

• 10Stehener05-02-2022

Tweede keer bij Mirjam en Tim, en weer goed :-)

weer goed! Leuk om weer terug te komen, eten was weer top en Mirjam's ontbijt is super. gewoon prima B&B voor als je net even wat meer wilt dan alleen een goed bed. Tot volgend jaar, groetjes Kurt

• 6Vermeulen29-01-2022

Nooit meer...

| Zoover | Bedankt voor jouw review! La Tourelle Frankrijk, Franche-Comté, Colombotte

Jouw review De b&b heeft een fantastische liggen, maar na wat nadenken wil ik toch een review schrijven. Het gaat niet over het verblijf maar over de brandveiligheid. De kamers boven de schuur ( grange) die je binnendoor met een paar trappen kunt bereiken zijn sober afgetimmerd met meubelplaat en gips. Stroomdraden zijn doorverbonden met kroonsteentjes en de stopcontacten hangen naast de nachtkastjes. Na wat rond gekeken te hebben is er geen brandtrap te vinden en door de kleine raampjes naar buiten springen is geen optie. Mocht er brand uit breken zit je daar boven ( en ik telde ongeveer 6 kamers) als ratten in de val. Beneden zag ik dat er hout gestookt werd, dus... Ook merkte ik dat bij sommige gasten en de eigenaren de alcohol rijkelijk vloeide, Voorzichtigheid en verantwoordelijkheden hoort toch hoog in het vaandel te staan...

tim van vooren, Eigenaar, 25-04-2022

even reageren, om te beginnen was deze meneer hier niet in januari 22 maar in de zomer 21, we zijn van oktober tot begin mei gesloten. op onze website staan fotos van de 'sober afgetimmerde' standaardkamers, tis maar wat je sober noemt... je kan aan 2 kanten naar beneden in het geval van brand, er zijn rookmelders en brandblussers. Daarnaast is alles verbouwd met brandvertragende materialen, zoals gips en osb. De 'losse' stopcontacten, zijn de contactdozen met verlengsnoer, zodat je ook je mobiel e.d. op kan laden. Er wordt daarbij alleen gestookt in de winter, een gesloten kachel, en dan hebben we uberhaupt geen gasten. We leven hier in Frankrijk op z'n Frans, en ja daar hoort een goed glas wijn en gezelligheid bij, maar is niet verplicht natuurlijk.......

• 10Lisa Wortelboer03-12-2021

echt een aanrader

Met verbazing paar eerdere recensies gelezen, wij waren er ook in Augustus en herkennen de kritiek absoluut niet. Mirjam is een lieve vrouw die keihard haar best doet om het de gasten naar de zin te maken, niet alleen met een prima ontbijt, maar ook met uitleg voor wandelingen en tips voor leuke uitstapjes. Altijd geïnteresseerd in hoe de dag was, attent op kleine dingetjes, uitstekende gastvrouw. Tim is een prima kok en zet heerlijke gerechten op tafel, met recepten van over de hele wereld en ik kan je verzekeren dat het vers en goed is. De kamers zijn netjes, schoon, mooi verbouwd met intact laten van oude elementen, er liggen verlengsnoeren, zodat er ook plek is voor je oplader etc. Alle kamers zijn voorzien van rookmelders en de familiekamers in de Grange zijn via 2 trappen te bereiken, mocht het misgaan dan kun je dus altijd veilig naar buiten via één van de trappen En de kids hebben genoten van het zoutwaterzwembad Helemaal goed

• 10Stephanie09-10-2020

Fantastique

Bij Mirjam & Tim gelogeerd om familie in Vesoul te bezoeken. Ik ken de streek uit mijn jeugd, maar had nog nooit van Colombotte gehoord. Terwijl het hier toch heel mooi is! De chambre d'hôtes is prachtig gelegen, schitterend uitzicht. Mooie kamers, schoon sanitair, goede bedden. Het eten, samen met de andere gasten was, ondanks de 'corona afstand' toch erg gezellig en zeer smakelijk. Het voelde helemaal thuis, dank je wel Mirjam & Tim voor de goede zorgen, Stephanie

• 10Lianne Prins23-08-2019

Fantastique!

Super leuk! De eigenaars waren er niet maar Saskia en Derk namen het waar. Gezellige en relaxte mensen. Mooie omgeving en we werden goed verzorgd. We komen zeker terug. Aanrader!

• 10Anne Simier22-08-2018

“Merci pour tout et surtout ne changez rien !”

“Excellent accueil, délicieuse cuisine, cadre magnifique ..... tous les ingrédients pour un petit séjour de 3 jours en famille ! Merci à nos hôtes attentifs et chaleureux”

• 8Aaf15-04-2018

Heerlijke tussenstop op weg in Frankrijk.

Gezellige, informele B&B, met table d'hote. in een klein dorpje. We zijn hier 1 nacht geweest, op doorreis. Met andere gasten 's avonds buiten gegeten aan een lange tafel, na een drankje in de tuin/boomgaard (zelf je drankje pakken en noteren op een lei (grappig en handig). Als je een familiefeest wilt geven is dit een geweldige plek. Ook nu was er een grote familie met kinderen en zij vertoefden aan een grote tafel onder een appel?boom. 's Ochtends binnen genoten van een uitgebreid ontbijt. Er was toen ook een gezellige familiebijeenkomst/feest toen wij er waren en bij het ontbijt nog kennis gemaakt met enkele gasten uit Zwitserland. Erg plezierig, aangename sfeer, uitstekend ontbijt, overvloedig, maar gezond.. We hadden een kamer met prive-badkamer in het torentje. Alles prima voor elkaar en schoon. Erg leuk huis, leuke inrichting, bijna een kasteeltje! En een fijne gastvrouw en gastheer/kok. En alles voor een uitstekende prijs.

• 8Harry & Gertruud23-04-2017

Leuk rustpunt in mooie landelijke omgeving.

De entourage was perfect, het eten subliem de eigenaren vol joie de vivre. Alhoewel het misschien met Pasen geen al te best motor weer was biedt de omgeving je alles wat je als motorrijder maar kan wensen. De kou van overdag was vlug vergeten aan de warme table d,hotes Tim en Mirjam interressante mensen om gezellig een paar avonden mee door te brengen.

• 10Irene02-09-2016

Volgend jaar weer!

super gezellige week gehad, lekker gegeten, mooie kamers met goede bedden en prachtig omgeving. We hebben nog niet alle wandelingen gedaan dus komen volgend jaar graag weer terug! Mirjam en Tim, trek je niets aan van die negatieve review, snel vergeten....

Tim, eigenaar/kok, 02-09-2016

:-) kijk daar worden we vrolijk van. We hebben inderdaad nog wat andere wandeling voor jullie die je nog niet gedaan hebt, van harte welkom. Ennuh, negatieve review? wie is dat ook al weer, hahaha

• 3Angela31-08-2016

Nooit meer

Zeer onvriendelijk en onpersoonlijk welkom van de eigenaresse. Het beloofde kinderbedje bleek niet aanwezig te zijn waardoor ons zoontje van 1,5 op de grond op een eenpersoonsbed heeft moeten slapen. B&B is totaal niet ingesteld voor kleine kinderen, handdoek ontbrak en tijdens het ontbijt geen bordje en beker voor de kleine op tafel. Dat we gebruik mochten maken van de keuken is ons niet verteld en ook werd niet duidelijk gecommuniceerd wanneer we 'mee' konden eten met het diner. De eigenaar is blijkbaar kok geweest, gelukkig was daardoor het diner wat we meegegeten hebben op de dag van aankomst prima. Drank moet afgenomen worden uit de koelkast van de B&B, erg prijzig.

Tim en Mirjam, eigenaar/kok, 01-09-2016

Wat ben jij achterbaks Angela, alles wat je schrijft is gelogen! Daarbij hebben jullie de kamer in grote puinhoop achtergelaten. Dan even inhoudelijk reageren op de bitch: Duidelijk aan gegeven géén faciliteiten voor kleine kinderen. We hadden juist aangeraden om zelf een kinderbed en stoeltje mee te nemen. In plaats daarvan is het bed op z'n kant gezet en matras door haar op de grond gelegd en ook zo achtergelaten. Per persoon liggen er 2 handdoeken klaar op de kamer. De keuken is alleen voor groepen, er kan niet zelf gekookt worden door de gasten. We vragen bij de reservering of mee gegeten wil worden en geven daarbij aan dat je je dat telkens per 2 dagen door kan geven.. Op verzoek stuur ik de prijzen door van de drankjes die meer dan redelijk zijn. Als een verblijf je niet aan staat dan vertrek je toch! Waarom dan toch een week blijven en niets laten weten van je klachten!? Een mes in je rug is deze reactie! Zeer achterbaks en wat ons betreft kom je er inderdaad nooit meer in!!!

Bed & Breakfast La Tourelle info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden