Camping Yelloh! Village Le Fayolan

Camping Yelloh! Village Le Fayolan
7,7

41 tips over Camping Yelloh! Village Le Fayolan

Fokalien Cuperus, 18-10-2017
Overdag kan het door de luchtvochtigheid behoorlijk warm en benauwd aanvoelen. 'S avonds koelt het snel af waardoor je of met een dik vest aan moet buiten zitten of zelfs binnen moet gaan zitten omdat het met een vest aan ook nog te koud is. 'S ochtends is het ook vaak nog te koud om buiten te ontbijten met name als stacaravan in de schaduw ligt. Hou er dus bij de bezetting van de stacaravan rekening mee dat je regelmatig binnen moet zitten. Wij waren van half augustus tot eind augustus.
jacqueline, 25-8-2017

- Let goed op de borden bij Lons le Saunnier. Er zijn nl. 2 toegangswegen naar de camping, waarvan er 1 is met een helling van 13% stijgen. Niet aan te raden dus met caravan.

- De wandelroute Cascade des herrissons is echt heel mooi, maar hou er wel rekening mee dat er geen shuttlebus of taxi's rijden (taxi's komen ook niet). Dus de hele route moet gewandeld worden, van boven naar beneden en andersom naar de auto.

Annet1985, 5-9-2015

- markt bezoeken is best even leuk om te doen is ook heel goed te lopen

- Genève bezoeken en dan de korte route op de navi pakken

- bescanon heel leuk stadje

- saint Claude is ook leuk om door heen te lopen zeker met jonge kids zijn allemaal leuke speeltuintjes

- de watervallen

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Fayolan voor je op een rij gezet:

mirjam_9, 25-7-2015

- Klimpark

- Watervallen Herrrisson, geen slippers aan.

- Markt Clairvaux

- Col de Faucille, gave lift omhoog, ! Rodelbaan daar is spectaculair. Wel duur. 6 euro per ritje.

- Duiktoren gemeentestrandje

- BAkkertje in dorpje. Makkelijk heen te lopen.

- Kippetje van de slager

- BAr op park is gezellig. Buiten zitten, karafje wijn: 5,80 voor drie glazen.

- vuurwerk op 14 juli

herbert, 21-9-2014
de plaatsen aan het meertje zijn het mooist om testaan!
mart, 3-9-2014
neem kleren voor elk seizoen mee, ook in de zomer vele koude avonden

mvdermeer, 24-8-2014
Speelgoedmuseum in de omgeving
Patrick, 22-8-2014

Watervallen van Hérisson vonden we mooi, was wel erg druk op de wandelroute, daardoor beetje toeristische attractie.

Boomklauteren en soort van abseilen op 500 mtr van de camping was zeker de moeite waard.

In hotel les 2 Lacs zit restaurant La Poulee, erg lekker gegeten (niet heel goedkoop). Restaurant op de camping was overigens ook prima (prima prijs, lekker stukje vlees, garnituur en vriendelijke bediening)

Daan, 21-8-2014
Verwarming meenemen is echt geen overbodige luxe
fam kiel, 20-8-2014

Eten in t centrum klein stukje lopen ongeveer 10 a 15 min klein restaurant La Poêlée linker kant naast kerk erg lekker en vriendelijk personeel

of een pizza halen (DES LACS ) als je de camping afloopt / rijdt richting dorp aan de linker kant net voor dat je t dorp in loopt veel keus en erg lekker

Ook de watervallen Cascades du Hérisson is een tip

als je van klimmen houd moet je de weg achter de camping nemen daar is een klim bos erg leuk voor de kids maar ook voor grotere