119 vragen over Camping Yelloh! Village Le Fayolan

• Marijke, 14-01-2019

Zwembroek

Ben je als man op deze camping verplicht om een strakke zwembroek te dragen?

Peter, 10-07-2019

In het zwembad wel, in het meer uiteraard niet.

• Patricia, 18-07-2018

Fietsen

Weet iemand of je er een elektrische mountainbike kan huren zodat ik met mijn man kan gaan fietsen, en zitten er veel fietsers op deze camping? Gaan van 9 t/m 17 augustus

• Rob, 16-07-2018

Kantine met tv

Is het mogelijk om hier in de kantine tv te kijken? Bv Formule1

• Bernie van der Plas, 24-06-2018

Fietsverhuur op de Camping

Heeft iemand ervaring met de fietsverhuur op de camping? Zijn er MTB's te huur en zijn deze geschikt voor een serieuze tocht van 50 a 70 km in de omgeving?

Jessie, 09-07-2018

Er staan wel wat fietsen voor verhuur, maar of ze geschikt zijn voor lange tochten dat weet ik niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Fayolan voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• Nick, 18-06-2018

toegangsroute camping

hallo, wij gaan van 12 tot 24 juli 2018. Ik las dat er 2 toegangswegen zijn naar de camping, echter een met een 15% steile klim. Op de kaarten zie ik dit zo niet terug. Welke route wel en welke niet gebruiken ?

• Jacqueline , 16-06-2018

Fietsen naar de supermarkt ?...

Ik lees dat er een Aldi en een Lidle en nog een andere supermarkt dicht in de buurt zijn. Ik zou graag willen weten of je daar op je gewone fietsje heen kunt om boodschappen te doen..
    ik heb fietsendragers maar wil dus weten of er wat te fietsen valt buiten die boodschappen om ,ijsje halen dat soort dingetjes of kan ik ze net zo goed thuis in de schuur laten staan ? 🚲🚲

Jessie, 09-07-2018

Aldi is op fietsafstand, Lidl echt te ver weg. Een fiets is handig om even naar het dorp te gaan waar naast de Lidl ook nog lekkere bakkerijtjes zitten.

• Hans, 11-03-2018

Wie o wie

Wij gaan van 4-8 tot 15-8 met twee meiden van 16. Is vorig jaar goed bevallen dus we gaan dit jaar weer naar fayolan.

Patricia, 20-07-2018

wij gaan van 9 tot 17 augustus met zoon van 15. Hopelijk vind hij een groepje waar hij mee kan optrekken.

• Esther, 04-03-2018

sticker zwitserland

Als je een dagje naar geneve wil heb je dan ook een zwitserland sticker nodig op je auto

Patricia, 18-07-2018

wij gaan van 9 tot 17 augustus met zoon van 15 hopelijk vind hij een groepje waar hij mee kan optrekken

• Esther Pool, 18-02-2018

Plek op de camping

Waar staan de tenten van vacansoleil.

• Jessy, 18-02-2018

Wie o wie??

Wij gaan van 28-7 t/m 11-8 naar Fayolan samen met onze zoons van 13 en bijn a17zijn er meer gezinnen met boys in deze leeftijd die dezelfde periode gaan???

Ivonne, 22-07-2018

Wij gaan van 29-7 tm 12-8 en zijn met 2 gezinnen waarvan 2 meiden van 17, eentje van 16 en onze zoon van 16. Ook hij zou het fijn vinden als er meer jongens van zijn leeftijd zijn. Hij is te herkennen als je een groepje ziet met 3 meiden en 1 jongen. Jouw zoon kan zich hier mooi bij aansluiten!

Dyane Rijnbeek, 07-05-2018

Wij gaan van 23/7 tot 9/8. wij hebben 3 kinderen, waarvan onze oudste zoon 12 jaar is.