Camping Grand Lacstersterster

6.9Voldoende

Frankrijk, Franche-Comté, Clairvaux-les-Lacs (Jura)

6.9Voldoende

• 6Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

55 reviews over Camping Grand Lac

• 6van Leusden01-09-2019

Goede doorreiscamping

We kijken terug op een aardig verblijf van 4 dagen op deze camping. Het is een kleinschalige camping aan een mooi meer gelegen. Genoeg vertier voor de kinderen, maar verwacht niet te veel van de animatie en het zwembad. De kids hebben zich prima vermaakt in het zwembad, maar doordat de camping vlak aan het meer ligt, kun je daar eigenlijk beter naar toe gaan. Het sanitair is oud en vaak niet schoon, dat is erg jammer als je met kleine kinderen je daar moet verzorgen. Dit mag wel opgeknapt worden. Daarentegen waren de douches zelf ( water en straal perfect toen wij er waren ). Na ong. 22.30uur was het rustig op de camping, maar ze begonnen wel al vroeg met de vuilniswagen te rijden om het vuil op te halen op de camping en bij het meer. Ik zou zeggen een goede doorreiscamping voor een paar dagen, niet om er 2 weken te verblijven.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Familie ten Cate26-08-2018

Teleurstellende aftersales van touroperator.

Met de camping op zich niets mis. Wij hadden via een touroperator een tent gehuurd. Na 2 prima nachten kwam er een zomerkamp vlakbij ons staan met 40 kinderen. Onze tent stond hier zo een beetje middenin. We besloten met de touroperator te overleggen voor een iets rustiger gelegen locatie. De hostess op de camping van de touroperator deed andere beloftes dan de touroperator uiteindelijk waarmaakt. Onze klacht is zeker niet prettig behandeld. Zij vinden dat de camping dit heeft veroorzaakt en dat wij dit met hen moeten regelen. Slechte aftersales van de touroperator. Ik zou dus direct via de camping boeken en zeker niet meer via deze touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Jansen15-08-2018

Gezellige vakantie!

Gezellige, kleine camping. Mooie ligging aan het meer, wij verbleven twee weken maar enkel gebruik gemaakt van het mooie, heldere meer. Contact met de receptie/ camping medewerkers is erg goed. Gezellige mensen! Sanitair is oke, kan beter. Niet altijd even schoon. 'S avonds vaak koude douches. Voor gezinnen met kleinere kinderen: er is vaak enkel animatie in de avond. Vonden wij niet zo'n probleem, maar toch goed om te weten. Wij komen zeker terug!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Louise11-08-2018

Goeie camping!

Rustige camping, niet zo groot. Mooie ligging direct aan het meer met strand. Veel te doen in de omgeving. Ruime plekken met beschutting. Maar geen vlakke plekken, veel gaten en hobbels. Sanitair wordt niet heel goed schoon gehouden, maar was oké. Ontzettend vriendelijk personeel, altijd behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Nancy06-08-2018

Fijne vakantie gehad

Mooie camping met stacaravans en plek voor eigen tent/caravan. Fijn zwembad, mooi meer. Winkeltje op de camping aanwezig. Kidsclub vooral op Franse kinderen gericht. Veel te doen in de omgeving

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    1peter07-08-2017

mooie ligging maar noot meer

Camping ligt op een mooie locatie aan het meer. en in de omgeving is genoeg te doen en te zien. Verdere pluspunten konden we niet bedenken. Plekken zijn niet recht en worden gebruikt als uitlaatgebied voor honden. maar liefst 3 hopen stront op moeten ruimen voordat we onze tent neer konden zetten. Sanitair is om te janken niet schoon en overal vind je ontlasting en urine sporen in het toilet. ( 1 keer per dag gereinigd met alleen water. douche 9 van de 10 keer koud daarbij is er geen enkele privacy in de douche door gaten en kieren kun je een kijkje nemen hoe de buurman zicht doucht. broodjes op de camping niet vers je kunt beter naar de bakker rijden in het dorp. TOP! Zwembad is zwembadje. Verder avond veel geluidsoverlast van andere camping gasten na 11 uur stil wordt niet nageleefd. ook meerdere malen meegemaakt dat het meer nachts een hangplek is voor jongeren die zich niet kunnen gedragen Veel geluidsoverlast. wat verder ondervonden bij regen ruikt de camping naar riool. Never nooit meer deze camping. De naam camping mag het niet hebben want voor je rust en hygiene kun je beter ergens anders je tent opslaan.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Tukker01-07-2017

Leuke camping

Plus: Ligging aan het meer Min: Onderhoud-Sanitair In juni camping bezocht voor een kort verblijf. Het was perfect weer dus veel gebruik gemaakt van het mooie zuivere meer. Vanaf de camping directe toegang tot het meer met ligweide en strand. Dorpje Clairvaux les Lac dichtbij. De camping is van de zelfde eigenaar als de luxe camping Fayolan. Sanitair is verouderd maar was wel schoon. Omgeving erg mooi. De plaatsen lopen allemaal wat af dus even wat passen en meten om goed te staan. Ontvangst bij de receptie door Sebastien was bijzonder hartelijk en erg hulpvaardig. We vonden het een prima camping voor een paar dagen en zou voor doorreis deze zeker weer aandoen. Voor een langere periode zou ik ivm faciliteiten kiezen voor Fayolan als je aan dit meer wilt staan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

5JW17-09-2016

Nooit meer

Voornamelijk doordat we bij touroperator hebben geboekt was dit een vervelende vakantie! Slechte service. Niet luisteren naar onze wensen waar we voor hadden betaald zoals schaduw voor mn dochtertje dr middagslaapje. Wij stonden als enige de hele dag volop in de zon voor 9 dagen (Uiteindelijk 7dagen) en de tent helemaal ingebouwd tussen andere tenten. Andere gasten (zonder kinderen) die er maar 4dagen bleven kregen daarentegen weer wel een plek in de schaduw. Maar ook die vertrokken al na 3 dagen gewoon doordat het ingebouwd was. Wensen die ze niet konden waarmaken kon je ook kiezen. Zeer slechte afhandeling van onze klachten. En we hadden ook nog een wespennest in de tent kwamen we naar een paar dagen achter. Camping Grand Lac wordt het zowiezo nooit meer. En al helemaal niet via touroperator vakantie. .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Regine (en Henk)04-09-2016

Fijne rustige camping

Middelgrote camping direct aan een prachtig meer gelegen.Ondanks dat er een verbodsbord voor honden staat mag de hond op het strand en in het meer. Als andere mensen er maar geen last van hebben. Er is ligweide met gras en zandstrand. Er is een duiktoren waar je vanaf 3 hoogtes kunt duiken/springen. Erg leuk voor de jeugd. In het weekend is het redelijk druk bij het meer. Er komen ook dagjesmensen en mensen van de andere campings. De camping heeft grote plekken in schaduw en zon. Plaatsen zijn niet overal waterpas. Wij mochten zelf een plaats uitzoeken. Eind augustus was er plaats zat. Veel passanten voor 1 of 2 dagen. Het zwembad is prima. Er is een klein winkeltje er broodservice. Het hoofdgebouw ziet er een beetje saai uit. Jammer dat ze er niet meer van maken met bar/restaurant. Er is alleen pizza te krijgen uit de pizzabus. Het sanitair ziet er niet zo fris uit. Er wordt alleen maar schoongemaakt met een tuinslang. Doekjes/dweil heb ik ze niet zien gebruiken.

Wij gaan hier zeker nog terug als we op doorreis zijn en de weersvoorspelling is goed, want aan het meer is het heerlijk toeven.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Kirsten08-08-2016

Gezellige, mooie plek

Wij zaten in mobile home, dit zag er top uit. Sanitair op de camping zag er redelijk uit. Erg mooie ligging. Pizza's die gemaakt worden op houtovenpizza zijn heerlijk! Vriendelijk personeel!

• 8Staat v/h sanitair
      • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

5 tips over Camping Grand Lac

• A.Huisman, 20-08-2013

bezoek de watervallen, (Cascades de Herison) De grot in Moisson, Ultra Light vliegen. En er is bijna elke dag wel een markt te bezoeken in de regio.

• visser, 30-08-2012

de watervallen zijn er mooi..dichtbij

• Annie, 17-08-2014

Paardrijden was erg leuk en vooral mooi, cannoying is ook een echte aanrader (reserveer optijd, in hoogseizoen bomvol!) Er zijn genoeg plaatsen om de kanoën en andere leuke dingen te doen.

0 vragen over Camping Grand Lac

• SchaduwplaatsenAanwezig