Tijdelijk €25 aanbetaling

4.2OnvoldoendeScore uit 58 reviews
  • 2.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Grand Lac

• 4Lilian18-08-2022

Teleurstellend

Pluspunten; vriendelijk personeel bij de receptie. Mooie natuur. Minpunten; wij weten altijd mooie campings te vinden maar dit was precies wat je hoopt niet te zullen treffen. Kleine plekken, op elkaar. Caravan met voortent dat past en dan dan zit je al bijna op het pad Sanitair probeer je zoveel mogelijk te vermijden, geen toilet brillen geen wc papier, geen plankje in douche om iets op te leggen. Geen warm afwaswater. Animatie voor wie er van houdt; hoop herrie en harde muziek in de avond. Zwembad was defect; zwemmen niet mogelijk. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Meer wel leuk; zit achter een hek met slot. Ik denk dat het voor jongeren wel een leuke camping is.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 3Lisanne25-08-2021

Nooit meer

Ik en mijn vriend verbleven 6 nachten op deze camping in een tent van vacansoleil. De ligging van de camping was mooi, als je van de natuur hield. Verder is er op de camping zelf echt niks te beleven. Het zwembad is heel erg klein, veel kleiner dan de foto’s doen lijken. De camping ligt wel aan het meer. Het meer is mooi en je kan er lekker liggen de hele dag. Het sanitair was ronduit smerig. Je staat letterlijk je bordjes af te wassen in de poep lucht. Er zit poep op de wc potten en rondom het badhuis hangt een vieze urine lucht. Tijdens ons verblijf hebben wij geen schoonmaak van het sanitair gezien. Echt ongelofelijk smerig.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Marijke19-08-2021

Verblijf zeer matig, omgeving goed

Wij verbleven in een tent van vacance soleil (met bedden en keukentje), de tent stonk... zeer onaangename geur onduidelijk waar die van kwam. Onze tent stond op een zeer schuine helling wat slapen en eten bemoeilijkte. De uitgeruste keuken was ronduit vuil.. je bent op een camping dus je hoeft uiteraard geen gouden lepels te verwachten maar de spin inclusief webben uit het keukenmateriaal halen is niet fijn. De plaatsen staan behoorlijk dicht op elkaar, het sanitair is niet vuil maar wel erg afgeleefd. Positieve punten: zwembad niet groot maar ok, toegang tot het meertje was super, omgeving aan het meer was netjes. Het is een zeer mooie omgeving met mooie natuur.

• 6van Leusden01-09-2019

Goede doorreiscamping

We kijken terug op een aardig verblijf van 4 dagen op deze camping. Het is een kleinschalige camping aan een mooi meer gelegen. Genoeg vertier voor de kinderen, maar verwacht niet te veel van de animatie en het zwembad. De kids hebben zich prima vermaakt in het zwembad, maar doordat de camping vlak aan het meer ligt, kun je daar eigenlijk beter naar toe gaan. Het sanitair is oud en vaak niet schoon, dat is erg jammer als je met kleine kinderen je daar moet verzorgen. Dit mag wel opgeknapt worden. Daarentegen waren de douches zelf ( water en straal perfect toen wij er waren ). Na ong. 22.30uur was het rustig op de camping, maar ze begonnen wel al vroeg met de vuilniswagen te rijden om het vuil op te halen op de camping en bij het meer. Ik zou zeggen een goede doorreiscamping voor een paar dagen, niet om er 2 weken te verblijven.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Familie ten Cate26-08-2018

Teleurstellende aftersales van touroperator.

Met de camping op zich niets mis. Wij hadden via een touroperator een tent gehuurd. Na 2 prima nachten kwam er een zomerkamp vlakbij ons staan met 40 kinderen. Onze tent stond hier zo een beetje middenin. We besloten met de touroperator te overleggen voor een iets rustiger gelegen locatie. De hostess op de camping van de touroperator deed andere beloftes dan de touroperator uiteindelijk waarmaakt. Onze klacht is zeker niet prettig behandeld. Zij vinden dat de camping dit heeft veroorzaakt en dat wij dit met hen moeten regelen. Slechte aftersales van de touroperator. Ik zou dus direct via de camping boeken en zeker niet meer via deze touroperator.

• 7Corinne Fontaine23-08-2018

Camping agréable et propre on y retournera

Super accueille du personnel camping propre on viendras l année prochaine

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Jansen15-08-2018

Gezellige vakantie!

Gezellige, kleine camping. Mooie ligging aan het meer, wij verbleven twee weken maar enkel gebruik gemaakt van het mooie, heldere meer. Contact met de receptie/ camping medewerkers is erg goed. Gezellige mensen! Sanitair is oke, kan beter. Niet altijd even schoon. 'S avonds vaak koude douches. Voor gezinnen met kleinere kinderen: er is vaak enkel animatie in de avond. Vonden wij niet zo'n probleem, maar toch goed om te weten. Wij komen zeker terug!

• 7Louise11-08-2018

Goeie camping!

Rustige camping, niet zo groot. Mooie ligging direct aan het meer met strand. Veel te doen in de omgeving. Ruime plekken met beschutting. Maar geen vlakke plekken, veel gaten en hobbels. Sanitair wordt niet heel goed schoon gehouden, maar was oké. Ontzettend vriendelijk personeel, altijd behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Nancy06-08-2018

Fijne vakantie gehad

Mooie camping met stacaravans en plek voor eigen tent/caravan. Fijn zwembad, mooi meer. Winkeltje op de camping aanwezig. Kidsclub vooral op Franse kinderen gericht. Veel te doen in de omgeving

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1peter07-08-2017

mooie ligging maar noot meer

Camping ligt op een mooie locatie aan het meer. en in de omgeving is genoeg te doen en te zien. Verdere pluspunten konden we niet bedenken. Plekken zijn niet recht en worden gebruikt als uitlaatgebied voor honden. maar liefst 3 hopen stront op moeten ruimen voordat we onze tent neer konden zetten. Sanitair is om te janken niet schoon en overal vind je ontlasting en urine sporen in het toilet. ( 1 keer per dag gereinigd met alleen water. douche 9 van de 10 keer koud daarbij is er geen enkele privacy in de douche door gaten en kieren kun je een kijkje nemen hoe de buurman zicht doucht. broodjes op de camping niet vers je kunt beter naar de bakker rijden in het dorp. TOP! Zwembad is zwembadje. Verder avond veel geluidsoverlast van andere camping gasten na 11 uur stil wordt niet nageleefd. ook meerdere malen meegemaakt dat het meer nachts een hangplek is voor jongeren die zich niet kunnen gedragen Veel geluidsoverlast. wat verder ondervonden bij regen ruikt de camping naar riool. Never nooit meer deze camping. De naam camping mag het niet hebben want voor je rust en hygiene kun je beter ergens anders je tent opslaan.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar