Bed and Breakfast Bhukti Mukti

66 reviews over Bed and Breakfast Bhukti Mukti in het Nederlands

Een heerlijke plek

Ysbrand en MIeke
16-6-2014

Wij hebben een heerlijke tijd gehad onze gastheer en gastvrouw hebben ons verwend met een heerlijk ontbijt en 's avond een heerlijk diner. Waarbij elke dag een prachtige route werd geadviseerd. We hebben daardoor zoveel meer van de mooie Jura gezien. Er is veel werk gestoken om het de gasten naar het zin te maken.

Gereisd met partner in januari 2014

excellent

Hein en Leni
21-8-2013

We verbleven een week bij residence Bukti Mukti en maakten gebruik van kamer Rumi.

Heeft onze verwachtingen overtroffen .

Gastvrouw Yolanda en gastheer Ton waren in alles voortreffelijk.

Gereisd met partner in januari 2013

a must destination for a relaxed stay

Marie-Anne Oostwegel
15-8-2013

Ton en Yolanda zien kans van een verblijf een geweldig souvenir te maken. De accommodatie is heel sfeervol en comfortabel; de verzorging weldadig en smakelijk en de suggesties voor dagprogramma's gewaardeerd maatwerk.

Het enige nadeel is: je blijft altijd te kort.

Goed toeven bij Bhukti Mukti

Henk van der Geld
10-8-2013

Bij Ton en Yolanda is het goed toeven in hun bed and breakfast Bhukti Mukti. Wij gebruikten het als uitvalsbasis voor enkelen fietstochten. De tochten waren keurig uitgeschreven door Ton. Yolanda was vooral begaan met de inwendige mens. Buiten een prima ontbijt hebben we 2x heerlijk gedineerd. Je kon proeven dat het eten met liefde was bereid.

Als je van rust houdt en je wil leuke uitstapjes maken is Bhukti Mukti the place to be.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Wij komen hier zeker terug!

Jeroen
6-8-2013

Wat een geluk dat we deze accommodatie per toeval gevonden hebben. De omschrijving en beoordelingen kloppen met wat er staat: een prachtige locatie, enorm klantvriendelijk en servicegericht. Hier kom je echt niets tekort!

In de week dat wij er verbleven, hebben we de eerste dagen leuke excursies gedaan die door Yolanda en Ton zijn beschreven. De kinderen waren hier ook erg enthousiast over!

Het tweede deel van de week hebben we een LaStone behandeling gehad ons vermaakt bij de rivier de Loue.

Je kunt in de omgeving heerlijk eten, mede door de tips van Yolanda en Ton hebben we echt goede restaurants (met streekgerechten) gevonden.

Deze laatste week van onze vakantie was de kers op de slagroom!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een aanrader,

jan en elske Boersma
29-7-2013

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij Yolanda en Ton.

Een fraaie kamer, geweldig gegeten samen met de andere gasten.

Deze mensen willen je het erg naar je zin maken, wat een gastvrijheid.

Ook het samen eten met de andere gasten vonden wij bijzonder gezellig.

De omgeving is een aanrader,je kunt mooie uitstapjes maken ook hier speelt Ton een geweldige rol, hij geeft je advies zet routes op papier en geeft je kaarten mee.

Wij hebben echt genoten en komen zeker nog een keer terug, Jan en Elske.

Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijke week, supergastvrij.

Jenny en Hugo
10-7-2013

De gite van Bhukti Mukti was een prima accommodatie voor de prijs. Compleet, schoon, goede matrassen en eigen terras. Enig minpuntje dat te bedenken valt is dat de - overigens kraakheldere - badkamer op de gang is. Wat ons het meest heeft getroffen was de gastvrijheid van Yolanda en Ton en natuurlijk elke morgen het verse eigengebakken brood. Super.

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastisch!

Hans en Tineke
7-6-2013

Zeer gastvrije en lieve eigenaren van de Chambre d'Hote. Zeer aan te bevelen. Wij hebben 4 fantastische overnachtingen gedaan.

Mooi gelegen huis op een prachtige lokatie.

De Table d'Hote was heerlijk alsook het ontbijt.

Kamers en badkamer erg schoon.

Uitstekend gastkoppel

marc_rau
26-8-2012

Mooie omgeving, wandelaars maar zeker ook fietsers kunnen er hun hartje ophalen, heerlijk rivierzwemmen op een paar honderd meter, zeer nette kamers, lekker en gezellig eten. Komt daarbij de onnavolgbare service en behulpzaamheid van de gastvrouw en de gastheer. Een vakantieweek om nog lang van na te genieten ...

Gereisd met partner in augustus 2012

Een heerlijke vakantieplek

Daniella
18-8-2012

Een fijne locatie in een prachtige omgeving.

Gastvrijheid, veel service, heerlijke maaltijden, gemoedelijk, genieten, en ontspannen.

Gite was een zeer fijn verblijf vooral met de hond.

Gereisd met partner in juli 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bhukti Mukti in Champagne sur Loue (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bhukti Mukti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.