Sorteren

Reviews over Champagne sur Loue (Jura)

Een heerlijke plek

Ysbrand en MIeke
    16-6-2014

Wij hebben een heerlijke tijd gehad onze gastheer en gastvrouw hebben ons verwend met een heerlijk ontbijt en 's avond een heerlijk diner. Waarbij elke dag een prachtige route werd geadviseerd. We hebben daardoor zoveel meer van de mooie Jura gezien. Er is veel werk gestoken om het de gasten naar het zin te maken.

excellent

Hein en Leni
    21-8-2013

We verbleven een week bij residence Bukti Mukti en maakten gebruik van kamer Rumi.

Heeft onze verwachtingen overtroffen .

Gastvrouw Yolanda en gastheer Ton waren in alles voortreffelijk.

a must destination for a relaxed stay

Marie-Anne Oostwegel
    15-8-2013

Ton en Yolanda zien kans van een verblijf een geweldig souvenir te maken. De accommodatie is heel sfeervol en comfortabel; de verzorging weldadig en smakelijk en de suggesties voor dagprogramma's gewaardeerd maatwerk.

Het enige nadeel is: je blijft altijd te kort.

Goed toeven bij Bhukti Mukti

Henk van der Geld
    10-8-2013

Bij Ton en Yolanda is het goed toeven in hun bed and breakfast Bhukti Mukti. Wij gebruikten het als uitvalsbasis voor enkelen fietstochten. De tochten waren keurig uitgeschreven door Ton. Yolanda was vooral begaan met de inwendige mens. Buiten een prima ontbijt hebben we 2x heerlijk gedineerd. Je kon proeven dat het eten met liefde was bereid.

Als je van rust houdt en je wil leuke uitstapjes maken is Bhukti Mukti the place to be.

Wij komen hier zeker terug!

Jeroen
    6-8-2013

Wat een geluk dat we deze accommodatie per toeval gevonden hebben. De omschrijving en beoordelingen kloppen met wat er staat: een prachtige locatie, enorm klantvriendelijk en servicegericht. Hier kom je echt niets tekort!

In de week dat wij er verbleven, hebben we de eerste dagen leuke excursies gedaan die door Yolanda en Ton zijn beschreven. De kinderen waren hier ook erg enthousiast over!

Het tweede deel van de week hebben we een LaStone behandeling gehad ons vermaakt bij de rivier de Loue.

Je kunt in de omgeving heerlijk eten, mede door de tips van Yolanda en Ton hebben we echt goede restaurants (met streekgerechten) gevonden.

Deze laatste week van onze vakantie was de kers op de slagroom!

Champagne sur Loue (Jura) scoort een 9 uit 10, op basis van 15 reviews