Vakantiehuis L'espace

11 reviews over Vakantiehuis L'espace

• 2019
    9Natasja Kampshoff07-07-2019

Geweldig

Dit is echt een plek waar je niet meer weg wilt. Je stapt uit de auto , na een lange reis en de rust daalt over je neer. Het fijne ontvangst door Brigitta en John, het mooie pand waarin ze twee heerlijke kamers hebben, een woonkamer met openhaard, de grote mooie tuin met een lekker zwembad en dan in de avond aanschuiven voor een mooi diner. Wat een weelde! Slapen met het raam open, s'nacht de uil horen en in de ochtend de kerkklokken. De geur van verse koffie, een goede douche, wat wilt een mens nog meer. Het klinkt als een sprookje, dat is het ook!

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Mark30-07-2015

Fantastische Gite met zwembad om tot rust te komen

Zeer mooie authentieke Gite met alle voorzieningen die je nodig hebt. Hele mooie rustige ligging en heerlijk (bijna) prive zwembad! Zwembad is niet verwarmd maar door de hete temperaturen tijdens ons verblijf was dit niet nodig. Zeer vriendelijke eigenaren die veel doen om je verblijf helemaal naar je zin te maken. In het dorp Bousseraucourt is verder niet veel te doen en de nabije omgeving is erg rustig, waar de regio ook om bekend staat, maar op rijafstand zijn diverse leuke dorpjes te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10LUTGARDE EN JAN24-07-2014

Gewoonweg super

Super genoten van rust en gezelligheid, heel vriendelijk onthaal. Lekker eten. Zeker voldoende tips voor wandelingen, fietstochten, marktje, enz. Alles heel verzorgd, proper en netjes. Hier kom je echt niets tekort.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Arne10-10-2013

heerlijke plek met limburgse gastvrijheid!

Wat een spijt hadden we dat we voor de terugweg hier niet weer geboekt hadden. Deze eigenaren begrijpen wat de klant wil. Oprechte intresse, heerlijk eten, mooie kamers en je voelt je hier meteen thuis! Ga zo door!

Gereisd met partner in september 2013

• 10fam Groen30-08-2013

Gastvrij onthaal; bijkomen in heerlijke tuin

Deze verzorgde Chambre d'hotes wordt gerund door twee warme mensen die zorgen dat je je gelijk thuis voelt. Onze 3 kinderen (5,7,9) konden lekker spelen in het zwembad en de enorme tuin: bramen plukken, rennen, op zoek naar diertjes zoals hagedissen. Ik genoot ondertussen van het uitzicht en 's avonds van een heerlijk diner, met groenten uit de moestuin. Bij de kamer hoorde een badkamer met bad en na een nacht slapen in goede bedden konden we de volgende dag weer uitgerust verder rijden. We moesten er een half uurtje voor omrijden, maar dat was het meer dan waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Nell30-08-2013

heerlijke rust en stilte

Heerlijk verblijf in stille en prachtige omgeving gehad. Zeer gastvrij ontvangst, we kunnen in alle vrijheid ons eigen ding doen maar gastheer en gastvrouw zijn wel constant bereikbaar voor vragen e.d. Geven goed advies over mooie dorpjes en activiteiten in de omgeving. Het avondeten was uitstekend, echt een aanrader! De gastvrouw is een zeer goede kok die met veel enthousiasme kookt en dat proef je. Ook voor vegetariërs is het hier top. Helemaal nergens voor nodig om uit eten te gaan; in vergelijking was het hier vaak net zo goed of zelfs beter. Mooie ruime kamer en badkamer, prachtig uitgestrekt landgoed en een heerlijk zwembad. Prima te doen om naar een stad in de buurt te rijden maar ook een dagje bij L'espace blijven was heerlijk. Hier komen we graag nog eens terug.

Gereisd in augustus 2013

• 10Marian en Jeroen26-08-2013

Top!

Prachtig verbouwde woning met mooie kamers/gite en veel ruimte voor de gasten, je voelt je er meteen thuis. Grote tuin met zwembad. Het eten is echt heerlijk, een aanrader. John en Birgit zijn heel gastvrij en ze kunnen je ook veel vertellen van de omgeving (waar de markten zijn en waar je moet fietsen). Omgeving mooi groen en glooiend. Veel kleine dorpjes in de omgeving waar niet veel gebeurt, Corre is op 7 km dichtsbijzijnde grote plaats. Mooie stop dus op weg naar zuiden of terug naar huis.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10helga en Jos03-10-2012

Om terug te komen

De gastvrijheid is heel goed, maar niet opdringerig. De omgeving is prachtig en heel rustig. De gite mooi en praktisch ingericht

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Cees en Sonja van Nierop11-07-2011

Limburgse gastvrijheid in Midden-Frankrijk

BB L'espace is een heerlijk rustpunt op weg naar het zuiden van Frankrijk, vanuit de Randstad precies op de helft. Birgit is een perfecte gastvrouw en John een perfecte gastheer die bovendien oog hebben voor detail voor wat betreft de inrichting van de mooie nieuwe kamers met badkamer met inloopdouche. Het diner en ontbijt wat zij serveren is een Michelinster waard. Kortom een heerlijke locatie.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Marscha08-07-2011

Hier weten ze wat gastvrijheid is

Wij verbleven hier 2 nachten in juli op onze terugreis naar Nederland met onze 2 kinderen van 6 en 3 jaar oud. De eigenaren John en Birgit weten echt wat gastvrijheid is. Wij voelden ons zeer welkom. De chambres d'hotes is prachtig gelegen in het kleine dorpje Bousseraucourt. De kamer (chambre Brasserie) was perfect. Daarnaast was er een zwembad aanwezig (wel een beetje koud) en een schitterende tuin met hangmatten, zitjes, een theehuis en schommels voor de kinderen. Het eten dat door Birgit wordt bereid is ook erg lekker! Verder is het er heerlijk rustig. Je hoort alleen de vogels ('s avonds uilen), af en toe een voorbijrijdende tractor en verder niets. De omgeving is echt mooi. Op circa 3 kwartier rijden ligt de grotere stad Vésoul. Zeker leuk om te bezoeken. Kortom, een chambres d'hotes die zeker aan te raden is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis L'espace info