Camping La Tuilerie

Camping La Tuilerie

8.3Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Boult

Op vakantie geweest naar La Tuilerie?

8.3Fantastisch

• 6.8Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

4 reviews over Camping La Tuilerie

• 2017
    10Peter Rutten20-05-2017

Rustiek en eenvoud van t platteland

De camping is oud maar het sanitair word de hele dag goed schoon gehouden De eigenaar Jacq stookt twee keer per dag de houtbolier zodat ZIJN gasten warm water hebben om te douchen of af te wassen Er is een leuk zwembadje om af te koelen en Jacq bakt frites en n hamburger De plaatsen zijn niet echt afgebakend maar zijn ruim en voorzien van stroom je moet wel n lange kabel meebrengen maar dat hoeft geen cee te zijn Elke dag behalve zondag komt er n bakker maar zondags haalt Jacq brood Voor de pubers is er n honk en een vuurplaats That s all Mensen die zichzelf kunnen amuseren zijn op t juiste adres Respect voor elkaar dus avond en nachtstilte dan snap je t Tuilerie gevoel Dus n camping voor de kampeerder die heeft leren kamperen Onze dochter gaat nu nog kamperen omdat ze het daar met name heeft geleerd en daar kun je dus trots op zijn!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• Oude reviews

8Aike Schimmel14-07-2015

Aanrader

Als doorgangscamping vlakbij de tolvrije route E23 naar Besancon, naar het zuiden. We hebben deze camping meerdere malen bezocht en je blijft er met plezier dagen langer. Ook voor bv 14 dagen. Het is er Frankrijk zoals het was. Echt rustiek, prachtig uitzicht en een zeer vriendelijke eigenaar Jacques. Mensen raken makkelijk met elkaar in gesprek. Het sanitair is schoon. De camping heeft een gezellige sfeer. Je bent verkocht of je hebt er weinig mee. De camping heeft in ieder geval ons hart gestolen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Rob25-08-2013

de Hemel

Hemels plekje met een engel als beheerder. De dame met de poetsdoek is Daniëlle, niet de moeder. Veilig, afgelegen met een weergaloos uitzicht, En ja, achterstallig onderhoud........in onze vinex-wijk kom je zoiets niet tegen. Daarom is het juist zo bijzonder: schoon, alles werkt (houtgestookte boiler) en de sfeer is helemaal okee.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6stian0323-08-2012

Kleine rustige camping

Kleine camping, met nogal wat achterstallig onderhoud. De eerste indruk was dat het er onverzorgd en rommelig uitzag. De eigenaar was zeer vriendelijk en sprak wat nederlands. Het sanitair is zeer oud, maar ook zeer schoon (moeder van de eigenaar loopt constant met een poetsdoek rond). Er is ook een plek waar je wat kunt eten. Er is een zwembad en er zijn schommels voor de kinderen. En het is er stil.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

0 tips over Camping La Tuilerie

1 vraag over Camping La Tuilerie

• Hette Gubbels, 10-02-2018

Reserveren

Kunne we voor deze camping een reservering maken? Indien ja: hoe?

Grt

Hette Gubbels