Hotel Les Alpages

Hotel Les Alpages

We hebben een aantal aanbieders voor Les Alpages voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Les Alpages in het Nederlands

Mooie ligging op een heuvel temidden de natuur !

Marijke
25-2-2017

Heel lekker eten, zowel het ontbijt als het avondeten. Mooi zonneterras ! Wifi was iets minder, viel altijd uit.

Gereisd Met partner in november 2016

zeer lekker eten voor halfpension

detemmerman johan
31-7-2010

het hotel is prachtig gelegen,het eten is zeer verzorgd,alleen de poes op de tafel in het restaurant is niet zo hygienisch

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Het hotel voor smulpapen

Ben Hoogendijk
29-7-2009

Dit hotel heeft buiten de mooie kamers, een uitstekende service (je voelt je gelijk thuis) en het mooie uitzicht nog een fantastische troef. Het eten! De eigenaar maakt fantastische maaltijden voor een goede prijs. Ook de wijnen zijn voortreffelijk. De ligging boven op een heuvel met uitzicht op het dorp maakt alles af. Vooral omdat er in de tuin lekkere ligstoelen staan.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Les Alpages voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Alpages in Bonlieu (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Alpages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.