Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

64 Reviews over La Plage

• 8André24-09-2020

Op doorries het is een verzorgde camping. Komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Merijn13-09-2020

Volgende keer een andere camping

Wij verbleven 2 nachten op camping de Besançon als tussenstop.

De reden waarom wij deze camping hebben geboekt is dat er een zwembad naast ligt, er een gratis hoge stoel geleend kan worden en dat de stad op steenworp afstand ligt.

Op de website van de camping maken ze “reclame” dat je gratis gebruik kan maken van het zwembad van de gemeente. Wat ze vergeten te vermelden is dat de gemeente het zwembad sluit zodra de Franse scholen weer beginnen. Niet netjes dat dit niet op de website van de camping staat. Anders hadden wij namelijk een andere camping genomen. "Jullie hadden ook op de website van het zwembad kunnen kijken", vinden wij een te makkelijk antwoord van de eigenaar.

De hoge stoel voor onze dochter van 18 maanden stond niet klaar bij het huisje noch wist de medewerkster ons een te geven bij navraag bij de receptie. Later op de avond kwamen we haar tegen op de camping en zei ze dat ze hem niet kon vinden en dat ze de eigenaar ging informeren. We hebben nooit meer iets gehoord en onze dochter heeft in haar buggy gezeten tijdens haar hapjes. Niet handig. Als we bij het uitchecken de eigenaar confronteren dat er geen stoel is doet hem dit bar weinig.

Wanneer je een stacaravan huurt krijg je een lijst in het Frans mee en moet je de gehele inventaris controleren. Wij mistten de helft, de borden waren niet goed afgewassen en in het toilet dreven nog wat haren.

Wat algemene bevindingen:

• Op het herentoilet waren 4 van de 5 urinoirs kapot, alsmede een van de twee wastafels.

• Er wordt Nederlands gesproken.

• De camping ligt aan een drukke verbindingsweg (70km/u), ligt kort bij het spoor en geregeld komen vliegtuigen over. Echt rust is er niet. Vanaf een uur of 22:30 is het wel een stuk rustiger.

• Je kan niet bij het water van de rivier komen. Alleen gasten die een plekje hebben gereserveerd bij het water, hebben toegang. Al met al een oke camping voor 1 tussenstop, wij komen hier niet meer terug. Had de eigenaar een beetje eigenwaarde gehad dan

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Patrick26-09-2019

séjour besancon

emplacement bon, le mobil home est petit malgré 3 chambres mais qui sont minuscules par rapport à d'autres camping en Vendée, par exemple. A notre arrivée, ménage un peu sommaire, nous avons du le refaire. sinon, accueil sympa, le monsieur très souriant.

• 10Nathalie23-09-2019

Bon rapport Qualité/prix. Mobilhome tres complet en équipement, et propre.

• 6Anne-Sylvie23-08-2019

camping bien situé par rapport à Besançon. Possibilité d'utiliser le tram pour aller en ville. Chouette piscine. Par contre l'arrêt de tram est quand même loin du camping si l'on y va à pied, surtout avec des petits enfants. Emplacement très bruyant avec une grande route et le train juste derrière et un camp d'ados de l'autre côté de la haie!

• 7Horst23-08-2019

Guter Ort zum zwischen übernachten. Top Lage, sehr netter und kompetenter Empfang. Alles sieht schon in die Jahre gekommen aus, ist aber sehr sauber, was für uns wichtiger ist als moderne Optik. Das nächste Mal werden wir ein paar Tage in Besançon bleiben.

• 4HeJa23-07-2019

Vies sanitair

Verblijf van 2 nachten om de stad te bekijken. Erg vriendelijke ontvangst. Sanitair, en dan met name de douches, leek in geen weken/maanden te zijn schoongemaakt, vieze vloeren en wanden.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9BLANCHET.25-04-2019

court séjour

Equipe sympa et très réactive quant aux petits problèmes rencontrés

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Marcel08-09-2018

Gut gelegener Campingplatz für die Durchreise

Einfacher Platz, der aber für die Durchreise günstig am Stadtrand (Carrefour Supermarkt) und nahe an der Autobahn liegt. Schnelle Reservierungsbestätigung und Antworten auf Fragen per E-Mail.

• 8Lucas31-08-2018

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar