Hotel Ibis Besancon La City

HotelWeer vandaag27°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Besancon La City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Besancon La City in het Nederlands

Goed voor een nachtje

Pauline
18-11-2010

De ligging van het hotel is perfect; op loopafstand van het mooie centrum van de stad. Zeker de moeite waard om te bezoeken! We hebben hier 1 nachtje geslapen en daarvoor was het goed te doen. Bedden goed, kamer netjes, gratis wifi op de kamer. Geen enorme luxe, maar daarvoor kwamen we ook niet.

Prima doorreis hotel, Super ontbijt.

Jeroen
17-6-2010

Wij hebben hier 1 overnachting geboekt. Dit is een prima hotel voor op doorreis. Kamers zijn zeer schoon en uptodate. (Redelijk nieuw). Je kunt gebruik maken van de ruime garage (€6.50 pd). Ontbijt is Super, erg uitgebreid (Zelfs verse crossants en pannekoekjes). (€7.50 pppd). Helaas werkte de airco niet goed tijdens ons verblijf. We hebben daarom het raam van de kamer opengehad en dat was met de buitentemperatuur goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Besancon La City in Besançon (Doubs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Besancon La City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Besancon La City scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.