Camping L'Etang des Forges

6.6Voldoende

Frankrijk, Franche-Comté, Belfort (Territoire de Belfort)

6.6Voldoende

• 5.2Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor L'Etang des Forges voor je op een rij gezet:

20 reviews over Camping L'Etang des Forges

• 2018
    8Stef15-08-2018

Fijne camping, rustig,heerlijk verblijf.

Camping ligt prachtig naast een meer, waar je heerlijk kunt wandelen. Vlak bij het centrum. Makkelijk rustig wandelend te bereiken. Grote plaatsen. Toiletgebouw wordt zeker 3 keer per dag schoon gemaakt. Maar als kampeerders er direct daarna een rommeltje van maken is daar niet tegenop te werken. Heerlijk zwembad met zeer nette toiletgroep. We staan 3 weken op deze camping.

• 7Eetgelegenheden

• 5D&B03-08-2018

Was oké voor één nacht

De camping is gelegen in een leuk plaatsje (belfort) camping was verder niet heel bijzonder, leek vooral te worden gebruikt als overnachtingscamping (voornamelijk door Duitsers). Zwembad zag er opzich best goed uit (hier hebben wij echter geen gebruik van gemaakt) Sanitair was gedateerd en niet heel schoon. Er was ook maar 1 sanitair-blok op de camping direct naast het zwembad gelegen. Hierdoor krijgt het ook de staat van een zwembad-toilet.... onze plek was omring door grote keien waardoor het niet mogelijk was om de auto op de plek te parkeren. Erg onhandig.

• 3Staat v/h sanitair

• 2017
    8Ed03-08-2017

leuke kleine camping met zwembad

Enig nadeel is het kleine sanitair gebouw. 4 normale toiletten voor mannen en vrouwen. Brood op camping te verkrijgen, leuk en vriendelijk personeel. Beltfort is een hele mooie stad.

• 5Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 7Fam. Cavadino25-06-2017

Super camping !

Super camping ! Mooie camping, grote plaatsen, mooi zwembad, sanitair is schoon maar heel eenvoudig, ook goed. Personeel en eigenaar zijn super klantvriendelijk. Zelfs in juni kan je daar een eenvoudige maaltijd afhalen of op eenvoudig terrasje eten of daar wat drinken. Geen brood op de camping maar kleine supermarkt om de hoek. En 20 min lopen en je zit in oud Belfort, mooie plaats !

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Wout Brands02-02-2016

Prachtige camping

Deze mooi aangelegde camping beschikt over ruime vlakke plaatsen, meestal op een gras ondergrond. De camping ligt meteen naast een park rond een meertje, waar joggers hun dagelijkse rondjes maken. Dat park is nog in aanleg (2014). Sinds kort is er een heel behoorlijk zwembad van redelijke afmetingen. Het geheel ziet er verzorgd uit. Er is 1 sanitair gebouw met voldoende douches, maar een beperkt aantal toiletten. De ontvangst is vriendelijk en je kunt er ook met Engels terecht. Wifi is vrij duur (€ 3,- voor 30 minuten, € 12,- voor 2 dagen onbeperkt. De eerste 10 minuten zijn gratis) en slechts op een deel van het terrein bereikbaar. Je verlaat de péage bij afslag 13, waarna de camping goed is bewegwijzerd.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Kampeerder06-09-2015

Leuke camping met potentie.

Leuke stadscamping naast recreatiegebied. Veel fietsmogelijkheden. Receptiemedewerkers vriendelijk. Restaurant werd verbouwd/ gebouwd. Tijdelijke provisorische buitenkeuken gemaakt. Perfect gebraden kip gehaald met friet en gebakken aardappeltjes. Goed zwembad, leuke actieve vrijblijvende animatie. Veel variatie in campingplaatsen, zon, schaduw, uitzicht enz. Sanitair mag beter schoongemaakt. Jammer. Ook was de wasmachine defect. In de stad en de omgeving zat te beleven. Toch een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 6Staat v/h sanitair

Anders

• 7fam Schultz09-08-2015

Leuk met heerlijk zwembad maar wel éénmalig.

Ruime camping met heerlijk zwembad! Wij verbleven in een van de mobile-homes waar het sanitair prima was, en de bedden ook comfortabel. Het is wel een doorgangs caming, elke dag een komen en gaan van gasten. Animatie voor kinderen beetje mager.... Omgeving is zeer de moeite waard.

• 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8ngnieuwkerk09-09-2013

Mooie camping, prima ligging

Deze camping ligt naast het gelijknamige meer waar je schitterend omheen kan fietsen. Verder naar alle kanten mooie fietspaden. De stad Belfort is mooi en ook via fietspaden te bereiken. Personeel is aardig, sobere eetgelegenheid. Schitterend nieuw zwembad.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7clemens_127-07-2013

Mooi gelegen camping

Camping ligt aan het meer, dat prima te omwandelen is 4,5 km. De ontvangst was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam met informatie. Helaas is er erg weinig sanitair, waarvan dan ook nog eens een wc en enkele douches afgesloten zijn. Voor mij onbegrijpelijk. Sanitair is nieuw. Helaas om af te wassen was er geen warm water, waardoor het lauwe water uit de douches gehaald moest worden. Er werd op de camping aan een klein open lucht zwembad gebouwd, dat in juni 2013 zou worden geopend. Grote ruime plaats op prachtig gras. Belfort is een zeer oude stad, dwaarvan het oude centrum op ca. 3 km lopen van de camping ligt.

• 8jangmeijer05-09-2012

doorgangscamping

Voor een kort bezoek ter verkenning van de stad een goede camping. Belfort is een teleurstelling. Geen prettige sfeer. verlaten, uitgestorven centrum. SPOOKY.

• 9Staat v/h sanitair

2 tips over Camping L'Etang des Forges

• ngnieuwkerk, 09-09-2013

Zeker je fietsen meenemen.

• Van der helden, 07-08-2012

Rond het meer loopt een mooi wandel/ fietspad van 4 km. Ook een mooi rondje om te joggen!

0 vragen over Camping L'Etang des Forges

• Aantal campingplaatsen50 tot 200