Camping Municipal Bord de Loue

1 review over Camping Municipal Bord de Loue in het Nederlands

Prettige kleine camping.

Hans
8-8-2017

Tijdens onze fietstocht naar de Middellandse Zee zijn we hier één nachtje geweest Deze camping ligt aan de 'Groene Weg naar de Middellandse Zee' De camping is vrij klein en rustig. De nieuwe eigenaar doet er alles aan om het leuk en mooi te maken. Sanitair is keurig netjes; eigenlijk te mooi voor een camping:-). Er is zelfs een klein zwembadje. Heerlijk om even af te koelen na een lange fietsdag. Het eten wordt op bestelling op de BBQ klaargemaakt. Top camping voor rustzoekers die een paar dagen de Jura willen verkennen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Bord de Loue

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Bord de Loue in Arc-Et-Senans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Bord de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.