Camping Municipal Les Vignes

Camping Municipal Les Vignesstersterster

7.3Goed

Frankrijk, Franche-Comté, Arbois (Jura)

7.3Goed

• 5.5Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

Meer camping info

23 reviews over Camping Municipal Les Vignes

• 2018
    6ELS10-09-2018

1 keer en niet meer

De camping ligt op zich mooi, grote plaatsen, volwassen bomen, zwembad tegenover... Sanitair was ondermaats, dat het niet modern is daar geef ik niks om maar het moet wel proper zijn en de vlekken die ik zag kunnen niet van 1 dag zijn, de plaatsen waren zo scheef dat je met blokken er wel komt maar vervolgens niet meer kan instappen! De dame aan het onthaal vond de 2 mannen die er bier stonden te drinken interessanter dan mijn inschrijving, ze liet dat duidelijk met een zucht merken als ik voor de 3de keer zei 1 plaats met 2 volwassen en 1 plaats met 3 volwassen...Let op en schrijf het van de eerste keer, maakt het zuchten overbodig. De snackbar ging om 18u30 open maar daar zijn we niet geweest.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Jan31-07-2018

Heerlijke plek! Goede sfeer!

Dit is een heerlijke Franse camping, wij komen hier al een paar jaar, om te relaxen en te genieten van de Franse gastvrijheid. Je kunt voor gereduceerd tarief gebruik maken van het gemeente bad, een heerlijk zwembad, groot, schoon en verwarmd. Het sanitair is niet bling bling, maar schoon en goed. De plekken zijn groot, de sfeer is prima en ongedwongen, dat kan ook niet anders met deze beheerders. Arbois is een heerlijk stadje waar het grote toerisme nog niet is doorgedrongen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Rogier13-08-2016

Wel een mooie camping!

Mooi gelegen camping in een leuke Franse plaats. Ruime plaatsen en door de terrassen zijn veel plekjes erg leuk om te staan. Sanitair is prima, zeker niet smerig. Je moet natuurlijk geen hotelkwaliteit verwachten op een gewone Franse camping. Beheerders komen misschien in eerste instantie niet zo over, maar zijn gewoon vriendelijk. Om onbeperkt van het fijne naastgelegen verwarmde zwembad gebruik te maken, moet je eenmalig 2 euro p.p. betalen. Het enige wat ontbreekt, is een leuke speeltuin, maar dat is wel vaker bij typische Franse campings municipals. Er is inderdaad weinig verlichting, maar dat vind ik juist de charme van kamperen, met een zaklamp naar het toiletgebouw.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Martijn Bastian12-08-2016

Prima doorgangscamping!

Warme douches, mooie plekken, leuk plaatsje.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3Menno24-08-2015

Verschrikkelijk

De ervaringen met deze camping zijn gewoon verschrikkelijk. Wij hebben deze camping voor 1 overnachting bezocht op de terugreis uit zuid-Frankrijk. Bij aankomst om 19.30u, bleek de receptie dicht te zijn na 18u. Wat natuurlijk (zeker ook voor Franse begrippen) heel erg vroeg is. Maar we konden de camping op en een plekje uitzoeken. De plek was op zich wel aardig ruim, maar ontzettend ongelijk. Vervolgens hebben we bij de snackbar wat te eten besteld: 3 friet (zonder), 3 frikadellen en 2 kleine worstjes (saucisse). Hier moesten we echter 28 euro voor neer tellen! Terwijl er op een bord stond dat een frietje 2,20 was. Dat waren dus dure frikadellen en saucisses... Het sanitair is verouderd, wat op zich niet zo erg is, maar zeker niet schoon! De spinnenwebben en stofdraden hangen in de douche... Uitermate vies. De ANWB geeft hoge cijfers aan deze camping (boek van 2012 in ieder geval), maar is dit zeker niet waard!!! Al met al, voor ons nooit meer!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 3Dave09-08-2015

Camping OK onderhoud van sanitair slecht

Op zich een mooie camping als de eigenaren onderhoud serieus zouden nemen. * sanitair niet of nauwelijks schoongemaakt, hoewel het niet vies eruitziet. We waren er een dag en er was niet gepoetst.. Vermoedelijk omdat de camping redelijk leeg wad * eerste blok water te heet dat je niet kan douchen * tweede blok water koud zodat jebye koud kan douchen * plekken zijn mooi en het stadje biedt mogelijkheden * zwembad is prima, voor 2 euro kun je er de gele dag gebruik van maken, zorg wel voor echte zwemkleding - geen boxershort type zwembroek

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5eenmalig25-07-2015

eenmalig

Als overnachting camping gebruikt op de terugreis. Speciaal uitgezocht op zwemwater, was het een verassing dat we na een pittig prijs voor een nacht, 30 euro voor personen, ook nog moesten betalen voor het zwembad. de plekken mochten dan ruim en schoon zijn, verder was de camping de prijs niet waard. verouderd sanitair, dat is niet erg, maar houdt het dan wel schoon. Brood is op te halen maar pas na half negen. En zoveel betalen voor wifi, is echt niet meer van deze tijd! Wel hele mooie omgeving met leuk dorp.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Smits26-09-2014

Nooit meer!

Eind september waren wij hier en men is zo arrogant om de klachten niet serieus te nemen. Wij vinden dat een minachting van je klanten. Ook al is het in het najaar, wanneer je de camping openhoudt tot eind oktober moet je ook een aantal voorzieningen blijven leveren omdat wij net zo goed betalen! In de avond en dat is al vroeg in september moet er verlichting zijn op de paden! Het was pikkedonker en omdat de camping in terrassen is aangelegd is het levensgevaarlijk! Dat daar nog niemand z'n nek heeft gebroken?! Sanitair was maar gedeeltelijk open en niet schoon. Jammer dat zo'n leuk stadje als Arbois zo'n slechte camping heeft in het voor- en najaar. Hoe krijgen ze een goedkeuring van de Anwb en de Acsi?? Na de klacht gemeld te hebben trok men slechts de schouders op en zei dat dat overal is in het buitenseizoen. Nou echt niet!

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2014

• 7wilma06-06-2014

Tja.... Wat een duistere plek

Camping is op zich niks mis mee. Ik vind m wat duur voor het gebodene (buiten het seizoen). De ontvangst was niet supervriendelijk, maar het was dan ook een regendagje. Het sanitair is wat oud, maar m.i. wel schoon. De plekken zijn allemaal scheef. (Lastig met camper) maar... Mocht je 's avonds naar buiten moeten? Nou, nou het was echt pikke- pikkedonker, geen hand voor ogen kon je zien. En ook n minpuntje: bij de toiletruimte/douche/wastafels was geen prullenbak te bekennen. En de wifi is alleen toegankelijk met een creditcard. Arbois is een erg mooi stadje, dat is echt wel een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 7JB23-08-2013

Typische Franse gemeentecamping

Aan de rand van Arbois gelegen camping met zeer ruime plaatsen. Het sanitair is verouderd en wordt zeer slecht bijgehouden. Een keer per dag wordt met een doek e.e.a. afgenomen, maar zowel op muren als grond zijn resten van ontlasting en bloed terug te vinden. Met dezelfde doek waarmee toiletten zijn schoongemaakt, worden vervolgens de douchecabines en wastafels afgenomen. Het centrum van Arbois is op 20 minuten loopafstand te vinden. In het centrum zijn vele restaurants en wijnzaken terug te vinden. Ook is het goed mogelijk om vanuit Arbois de omgeving verder te verkennen. Dit kan prima per fiets, maar houd dan wel rekening met wat steilere wegen en klimmetjes.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

1 tip over Camping Municipal Les Vignes

• Carlo Verstappen, 15-01-2009

Achter in het keteldal zijn mooie grotten ,als je de camping voorbij rijd voorbij de kerk rechts volgen dan links naar boven rechts aan houden het dorp in tot aan de kerk(het is maar een heel klein dorpje enkele huizen)dan tevoet naast de kerk naar beneden gaan dan kom je aan een balustrade waarvan je over het keteldal kan zien heel mooi.

0 vragen over Camping Municipal Les Vignes

• Aantal campingplaatsen50 tot 200