Hotel des Messageries

We hebben een aantal aanbieders voor des Messageries voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel des Messageries in het Nederlands

Eenvoudig, goed hotel bij het centrum.

basdekoning
30-7-2013

In juli 2013 één nacht verbleven op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Nog geen veertig euro betaald voor een overnachting voor twee personen. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn schoon, maar wel een beetje gedateerd. Het hotel ligt op een mooie plek bij het centrum van het leuke stadje Arbois.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

jaap imminga
30-8-2010

Een eenvoudig hotel, schone (kleine) kamers. Ietwat gedateerd, maar met bijzonder vriendelijke gastheer en vrouw. Ontbijt was prima (beetje laat, maar dan dient men het later speciaal alsnog op).

Goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel des Messageries in Arbois (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel des Messageries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel des Messageries scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.