Hotel Castel Damandre

Hotel Castel Damandre

We hebben een aantal aanbieders voor Castel Damandre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Castel Damandre in het Nederlands

2006

Mooi authentiek Frans hotel, sober doch geweldige uitstraling, ligging is fantastisch aan het einde van het dal, vlak bij de waterval Les Tufs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castel Damandre in Arbois (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castel Damandre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castel Damandre scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.