Arbois (Jura)

We hebben een aantal aanbieders voor Arbois (Jura) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Arbois (Jura) voor je op een rij gezet:

Reviews over Arbois (Jura)

Heerlijke plek! Goede sfeer!

Jan,
    31-7-2018

Dit is een heerlijke Franse camping, wij komen hier al een paar jaar, om te relaxen en te genieten van de Franse gastvrijheid. Je kunt voor gereduceerd tarief gebruik maken van het gemeente bad, een heerlijk zwembad, groot, schoon en verwarmd. Het sanitair is niet bling bling, maar schoon en goed. De plekken zijn groot, de sfeer is prima en ongedwongen, dat kan ook niet anders met deze beheerders. Arbois is een heerlijk stadje waar het grote toerisme nog niet is doorgedrongen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wel een mooie camping!

Rogier,
    13-8-2016

Mooi gelegen camping in een leuke Franse plaats. Ruime plaatsen en door de terrassen zijn veel plekjes erg leuk om te staan. Sanitair is prima, zeker niet smerig. Je moet natuurlijk geen hotelkwaliteit verwachten op een gewone Franse camping. Beheerders komen misschien in eerste instantie niet zo over, maar zijn gewoon vriendelijk. Om onbeperkt van het fijne naastgelegen verwarmde zwembad gebruik te maken, moet je eenmalig 2 euro p.p. betalen. Het enige wat ontbreekt, is een leuke speeltuin, maar dat is wel vaker bij typische Franse campings municipals. Er is inderdaad weinig verlichting, maar dat vind ik juist de charme van kamperen, met een zaklamp naar het toiletgebouw.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima doorgangscamping!

Martijn Bastian,
    12-8-2016

Warme douches, mooie plekken, leuk plaatsje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Tja.... Wat een duistere plek

wilma,
    6-6-2014

Camping is op zich niks mis mee. Ik vind m wat duur voor het gebodene (buiten het seizoen). De ontvangst was niet supervriendelijk, maar het was dan ook een regendagje. Het sanitair is wat oud, maar m.i. wel schoon. De plekken zijn allemaal scheef. (Lastig met camper) maar... Mocht je 's avonds naar buiten moeten? Nou, nou het was echt pikke- pikkedonker, geen hand voor ogen kon je zien. En ook n minpuntje: bij de toiletruimte/douche/wastafels was geen prullenbak te bekennen. En de wifi is alleen toegankelijk met een creditcard.

Arbois is een erg mooi stadje, dat is echt wel een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

Typische Franse gemeentecamping

JB,
    23-8-2013

Aan de rand van Arbois gelegen camping met zeer ruime plaatsen. Het sanitair is verouderd en wordt zeer slecht bijgehouden. Een keer per dag wordt met een doek e.e.a. afgenomen, maar zowel op muren als grond zijn resten van ontlasting en bloed terug te vinden. Met dezelfde doek waarmee toiletten zijn schoongemaakt, worden vervolgens de douchecabines en wastafels afgenomen. Het centrum van Arbois is op 20 minuten loopafstand te vinden. In het centrum zijn vele restaurants en wijnzaken terug te vinden. Ook is het goed mogelijk om vanuit Arbois de omgeving verder te verkennen. Dit kan prima per fiets, maar houd dan wel rekening met wat steilere wegen en klimmetjes.

Gereisd met partner in augustus 2013
Arbois (Jura) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 8 reviews