Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Inrichting
  • 9.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Moulin Le Thieloup

• 10Hans willemse21-05-2018

Wederom een geweldige week gehad.Chapeau !

Beter vind je ze niet,alles klopt.

• 10Hans en Wil09-10-2017

wederom helemaal geweldig

beter vind je ze niet ! alles klopt !

• 9hans willemse26-09-2016

grandioos

alles klopt gewoon een geweldig plek om even bij te komen.

• 10Henk en Anne Marie25-08-2016

Bijzonder bijzonder

Zeer mooie, grote en superschone appartementen.

Gastheer en Gastvrouw doen hun werk meer dan uitstekend. Altijd tijd en aandacht voor de gasten, daarbij kan Marjo ontzettend lekker koken : elke dag iets anders, nooit hetzelfde gehad in de drie keer dat we hier waren. Natuurlijk zou je ook zelf kunnen koken, maar als je hier eenmaal hebt gegeten zet je dat snel uit je hoofd. Na het avondeten leuk nazitten met andere gasten aan het haardvuur.

Ontbijt : geweldig (broodjes op de kamer kan ook)

Mooie riviertjes en vijver (circa 35 x 80 meter) op het eigen terrein. Zonnen, luieren en vissen (Kopvoorn, Blankvoorn, Karper, Baars, Beekforel en Elrits in de vijver gevangen) Om te vissen in de rivier is een vergunning nodig. Een klein stroompje dat vroeger dienst deed als aandrijving van de molen stroomt nog steeds onder de appartementen door....... Slaapkamerraam open, en het is maar even voordat je slaapt.

Grote supermarkt (die je eigenlijk niet eens nodig hebt) op minder dan 10 minuten. Veel verrassend mooie plaatsjes in de omgeving : Geen massatoerisme

• 10Cyta07-05-2016

Warm welkom

We hebben een heerlijke week bij Gerard en Marjo gehad op deze prachtige plek. Ondanks de kou en de regen voelden we hier een warm welkom. Heerlijk gegeten van de door Marjo klaargemaakte diners. Aan alles was overigens zorg besteed. Zelfs de handdoeken voor de honden werden regelmatig verschoond! In de omgeving zijn prachtige wandelingen, fietstochten en autotochten te maken; Gerard en Marjo verschaffen je alle informatie.

• 10Simone Vink23-04-2016

Heerlijk!

Een heerlijk rustig weekend gehad in een mooie omgeving. Het appartement is zeer ruim en schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Wim van Gompel30-09-2014

Geweldig verblijf

Enkele dagen geleden hier met zeer goede vrienden verbleven. Het was super. Le Thieloup- een vroegere watermolen- is prachtig gelegen aan water en in een mooie tuin. Geen straf om hier in de tuin te genieten van rust. En als je er met de auto opuit wilt, is in de nabije omgeving ook genoeg moois te ontdekken. De gastvrouw en -heer hebben heel veel tips op dat gebied. Het B&B beschikt over 4 prachtige en goed ingerichte appartementen waar je zelf iets kunt klaar maken. Maar je kunt ook van een zalig ontbijt en diner genieten dat door de eigenaars met liefde en smaak wordt bereid. Marjo kookt de sterren van de hemel. Als je op doorreis naar het zuiden bent of op terugreis ervan is dit de perfecte pleisterplaats voor een goede, verzorgde overnachting. En wil je op niet al te lang rijden van Nederland enkele dagen vakantie dan is Le Thieloup ook een ideale bestemming

• 10Anita van Andel08-07-2014

Heerlijke vakantie gehad in Moulin le Thieloup. Marjo en Gerard doen er alles aan om je een heerlijke zorgeloze vakantie te bezorgen.Je kunt er heerlijk eten op het terras of in Chez Naomie, de appartementen zijn zeer ruim en worden iedere dag schoongemaakt. De grote tuin heeft een vijver en diverse leuk zitplaatsen. De omgeving is prachtig en uitermate geschikt voor fietsers en wandelaars. dit is een echte aanrader!

• 10Stogro26-04-2013

Even lekker bijtanken!

Eind maart/begin april hebben wij een week doorgebracht in deze prachtige molen. We hebben de tijd van ons leven gehad! Zeer rustig gelegen in een prachtige omgeving en gerund door een echtpaar met hart voor hun zaak. Gerard en Marjo doen er alles aan om je verblijf in de molen zo goed mogelijk te laten verlopen.

Wij kregen dagelijks een zeer uitgebreid ontbijt, en 4 avonden hebben we van de kookkunsten van Marjo mogen genieten bij Chez Naomi. Wat een verwennerij!

Het appartement dat wij hadden (Luxeuil) was zeer ruim, prachtig gelegen met veel licht en werd iedere dag schoongemaakt. Een heerlijke badkamer met veel ruimte, apart bad en een ruime douchecabine.

Heel prettig zijn ook de informatiemappen in het appartement, met daarin veel informatie over de streek, wandelingen en bezienswaardigheden. Leuk detail: diverse wandelingen in de buurt zijn beschreven op gelamineerde kaarten dus die kun je meenemen. Ook onze honden waren meer dan welkom!

• 10Inge29-01-2013

Fantastische appartementen

We hebben hier een supervakantie gehad. Mooie tuin waar je heerlijk kunt relaxen. Heerlijk ontbijt en diner vezorgd door de Nederlandse eigenaren Marjo en Gerard. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Appartement Moulin Le Thieloup info

• CafeBeschikbaar (1)