Appartement Résidence le Mouflon d'Or

AppartementWeer vandaag26°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence le Mouflon d'Or voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Résidence le Mouflon d'Or in het Nederlands

Ruime bungalows met alle faciliteiten

satpet
29-8-2013

Dit zijn geen appartementen, maar bungalows.

De bungalows liggen dicht bij het centrum van Zonza. De bungalows zijn ruim voor Franse begrippen en zijn alhoewel spartaans ingericht, voorzien van alle faciliteiten en airco. Op het domein heb je een groot zwembad van 25m en restaurant met heerlijke pizza's. Je kan ook gratis 1 uur/dag gebruik maken van één van de 2 tennisbanen.

Auto's mogen enkel tot bij de bungalow bij laden en lossen, wat het verblijf heel rustig maakt. Er is een parking bij de receptie (max 150m stappen)

Sommige bungalows die hoger gelegen zijn hebben een zicht op het zwembad en de bergen.

Dit is een toplocatie op slechts 9 km van "aiguilles de Bavelle".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence le Mouflon d'Or in Zonza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence le Mouflon d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence le Mouflon d'Or scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.