Hotel Auberge Des Deux Sorru

Hotel Auberge Des Deux Sorru

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Des Deux Sorru voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge Des Deux Sorru in het Nederlands

Voor natuurliefhebbers.

fikokevr
20-7-2014

Prachtige locatie in het binnenland van Corsica. Goed restaurant, met een beperkte keuze, maar met zorg klaargemaakt. Wél vervoer nodig om in het dichtstbijzijnde dorp iets te kunnen kopen. Engels sprekend personeel aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Des Deux Sorru in Vico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Des Deux Sorru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge Des Deux Sorru scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.