Camping La Ferme de Peridundellu

6 reviews over Camping La Ferme de Peridundellu in het Nederlands

Nature calls

Herman
23-8-2015

Rust, ruimte en centraal gelegen in het prachtige natuurreservaat van Corsica, Eigenaar welke zijn omgeving goed kent en heerlijk kan koken!

Geweldige camping met bijpassende eigenaar

Ron en conny
2-8-2015

Zeer rustige camping met ruime, vrije plaatsen die je zelf mag kiezen. Campingplaatsen zijn zowel onder bomen als onbeschut. Plaatsen met prachtig uitzicht beschikbaar. Riviertje met zwem en speelmogelijkheden op loop afstand. Brood op bestelling en wordt aan de tent geleverd. Mogelijkheid om een heerlijk 3 gangen menu te eten voor een zeer lage prijs. De eigenaar kookt en serveert zelf. Heeft altijd goede zin.

Camping is een goede uitgangsbasis voor wandelingen. Je bent met 20 minuten autorijden in Corte.

Niet overdreven, maar keurig sanitair. Warme douches beschikbaar (gratis)

Prachtige ligging met mooie uitzichten

leozeelenberg
13-7-2015

Een kleine en heel natuurlijk aangelegde camping met veel bomen en afwisseling en mooie uitzichten over de dalen en bergen. Douches zijn wat onhandig doordat je ze zelf vast moet houden maar verder wel oké.

Heerlijk rustige camping met fantastisch uitzicht en ruime plaatsen. Zoek zelf een plaatsje uit en kom maar naar kantoortje als dat weer open is. Elke dag vers brood aan de tent gebracht. Heerlijk gegeten in het eenvoudige restaurantje.

Voor natuurliefhebbers en rustzoekers

Lex
13-12-2012

La Ferme de Peridundellu is een mooie camping met een geweldig uitzicht op de ruige bergen in het binnenland van Corsica. Er zijn enkele veldjes voor campers en caravans (met elektriciteit), daarnaast ook mooie plekken voor tenten in het bos. Erg vriendelijke eigenaar die ook eenvoudige maar smakelijke maaltijden bereidt. Een aanrader voor (berg)wandelaars.

goede eenvoudige camping

Paul
29-8-2012

goede eenvoudige camping; reserveren niet nodig. voor caravans wat moeilijk toegankelijk. met aanhanger/tent gestaan.

gratis koelelementen invriezen; wasmachines en gekoelde dranken aanwezig (3,50 voor fles rosé !).

we zijn hier echt tot rust gekomen, na de drukte aan de kust.

rivier is te voet bereikbaar maar niet handig met jonge kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme de Peridundellu in Venaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme de Peridundellu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.