Camping U Pezzo

Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Camping U Pezzo
7,7

2 reviews over Camping U Pezzo in het Nederlands

Nooit weer. Niet aan te raden.

Hoogsteder,
17-9-2017

Niet naar toe gaan! In eerste aanleg vriendelijk ontvangen; "zoek maar een plaats uit". Echter, in de avond en nacht brak een feest los bij een paar vaste campinggasten die in de hoek van de camping verbleven. Tot laat in de nacht muziek, feestvieren enz. De volgende ochtend ingepakt en toen begon de ellende; om 0800 uur bij het kantoortje gevraagd of we konden betalen en uitchecken: nee.. pas om 0900 uur...met een wenk naar buiten gestuurd. Toen ik vriendelijk aangaf dat wij nu graag wilden vertrekken, werd de deur voor de neus dichtgeslagen. Om 0900 uur is mijn vrouw naar het kantoortje gelopen en vroeg vriendelijk of we konden betalen. Gezegd werd dat wij nog 10 minuten moesten wachten bij de receptie. Aangegeven dat wij nu wilden betalen, liep de campingbaas grommend naar de receptie, was opeens onze naam uit zijn systeem verdwenen en onze campingcard was opeens ook weg. Omdat mijn vrouw deze card wel degelijk zag liggen, druk opgevoerd en de card gevorderd en betaald.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

De Vries,
17-9-2017

Wauw begrijp niet waar de hoge cijfers vandaan komen. Zeer onbeschofte eigenaren, vieze douches en toiletten, smerig campingterrein en de gasten van de vaste staplaatsen zeer luidruchtig tot diep in de nacht luide muziek. Ik schrijf normaliter geen reviews en ben echt geen luxe kampeerder, maar kan het nu niet laten. Geef nooit je id document hier af en lees eerst de recenties!!

Gereisd met partner in september 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Pezzo in St. Florent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Pezzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.