Camping Kalliste

KinderhotelWeer vandaag31°18°
Camping Kalliste
8,2

10 reviews over Camping Kalliste in het Nederlands

Prima camping met mooie beplanting.

Anja
6-8-2017

Wij zaten hier in juni, niet te druk, maar wel gezellig. Een vrijwel nieuw mobile home, erg fijn. De camping ligt aan smal strandje, maar een klein stukje lopen en je bent op een heel lekker strand met heerlijk helder water. Aanrader om met de taxi boot naar de super mooie strandjes te gaan. Saint-Florent is een leuk stadje. Klein stukje lopen, maar wel langs een drukke weg en 's avonds is het laatste stukje pik donker.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldige locatie!

Brigitte
28-9-2016

De camping ligt op loopafstand van het schilderachtige plaatsje met haar vele restaurantjes en terrasjes. De jachten die er aanleggen zijn van de klasse San Tropez dus erg leuk! Het mobile home van touroperator was z.g.a.n. De camping goed verzorgd. Het strand klein en de zee loopt heel langzaam af. Je ziet het plaatsje liggen vanaf het strand. Wij hebben er een hele fijne tijd gehad!

Gereisd Met partner in juni 2016

Nooit meer

Marian
13-9-2015

Deze camping is niet geschikt voor kampeerders. Er zijn maar een paar plaatsen beschikbaar. Het overgrote deel van het terrein bestaat uit huisjes. De camping is voor hetgeen geboden wordt relatief duur. Er is geen warm water beschikbaar om af te wassen. Het schoonmaken van het sanitair is matig. Het strand is geheel verlaten, erg vies.

Gereisd Met partner in juni 2015

Camping is wel okee.

Sofieenwim
22-7-2015

Strand erbij is niet zo fantastisch. Plaatsjes okee. Vrij veel rumoer van de animatie en restaurant 's avonds.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Aardige camping voor enkele dagen

mgm_krabben
7-9-2013

Camping ligt dicht bij het strand en dicht bij het leuke plaatsje. Verwacht niet te veel van het sanitair dan valt het alleen maar mee. Veel backpackers. Hierdoor is het regelmatig wachten voor de douches. Wij zouden hier nooit 2 weken kunnen staan. Dit mede door de drukte.

Gereisd Met partner in Mon Aug 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping aan mooi strand bij St. Florent

Lex
13-12-2012

Tijdens een camperrondreis op Corsica hebben we hier enkele nachten gekampeerd. (In het naseizoen). We hadden een prachtige plaats met veel privacy. Sanitaire voorzieningen zijn goed. De camping is gunstig gelegen. Hij ligt aan een mooi strand. Het plaatsje St. Florent ligt op ca 10 minuten lopen. Gratis wifi.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping bij heerlijke baai

Fam. van Cooten
19-1-2010

Eenvoudige camping. Sanitair oud en niet helemaal fris. Ligging is fantastisch. 150m via zandpad naar strand. Daar mooi uitzicht op St. Florent, waar je ook zo naar toe loopt. Baai heerlijk voor kids, want die kunnen na 100 m nog steeds staan. Als je electra wilt: alleen voor caravans en vroeg (voor 12.00) aankomen, anders zijn electraplekken vol. Door ligging is het op de camping erg heet (niet veel schaduw en geen wind i.t.t. de rest van Corsica).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek voor 1 nacht

P. Bezema
9-9-2009

Deze camping heeft weinig schaduwplekken en de plekken zijn klein. Vlakbij het strand en 10 min lopen via het strand naar St. Florent. Het sanitair is oud maar er is wel lekker warm water. Tenten mogen geen stroom gebruiken! En let op voor dagloners, die wonen er de hele zomer en doen net of ze thuis zijn. (veel schreeuwen). Probeer wat verder weg te staan.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudige camping. Leuk stadje.

annemieke
19-8-2009

De camping is eenvoudig. Maar dat zijn veel campings op Corsica. Wij waren er in het hoogseizoen, er was nog plek maar niet met elektriciteit.Via een leuk pad is een mooi strand bereikbaar waarover je ook naar St. Florent kan lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Mooi gelegen camping,toen we ons wilden inschrijven kregen

E Zwijnenberg
15-7-2007

Mooi gelegen camping,toen we ons wilden inschrijven kregen we helaas te horen,dat er geen stroom geleverd wordt als je met een tent bent!!? Alleen stroom dus voor camper en caravanbezitters.

Gereisd Met partner in Sun Jul 15 2007 10:16:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• HuisdierenOp aanvraag

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kalliste in St. Florent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kalliste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.