Géén boekingskosten

Meer camping info

21 Reviews over D'Olzo

• 8Michiel Burgering05-08-2019

Helemaal prima!

Hele nette camping, erg vriendelijk personeel dat de hele dag bezig is om het terrein netjes en schoon te houden. Camping ligt net buiten het dorp, eigenlijk net niet op loopafstand. Veel schaduwrijke plekken, erg schoon sanitair, prima zwembadje en voor de echte liefhebber een prachtige Duitse Dog Ziva, een bizar grote maar erg lieve campinghond. Je kunt er een pizza eten uit de houtoven. Hele grote supermarkt op ca 5 km.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Fam. Stock18-06-2017

Geweldige camping

5 dagen op deze camping gebleven. Onvoorstelbaar wat een kwaliteit voor zo'n prijs. Prachtig zwembad en geweldig vriendelijke mensen. Echt een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Aningoul 34/2A22-01-2017

L'idéal à St Florent

Tentes et caravanes: les emplacements sont parfaitement délimités; j'y ai depuis toujours garé voiture et remorque bateau sans problème. Sauf près du restaurant fin Juillet / début Août, le terrain est calme; les chalets confortables et bien équipés. wifi gratuite sur tout le terrain, sympathique piscine, sanitaires très suivis, toute la Réception parle autant français qu'italien À recommander en comparaison des quatre autres terrains -qui ont aussi leurs qualités ET leurs défauts

• 8Johan09-08-2016

Goede camping nabij leuk dorp en mooie zandstrande

Ik was hier met mijn vrouw en dochter van 9. Wij vonden het een leuke camping met veel schaduwrijke, helaas! geen afgebakende, plaatsen. Wij kwamen aan en wilden eerst voor een week boeken. Die plekken zijn dichterbij sanitaire voorzieningen, hebben betere wifi ontvangst, je betaalt direct voor je gereserveerde tijd, worden en zijn groter dan de plekken voor mensen die minder dan een week blijven. Vreemd vond ik het dat we voor de 'mindere' plek net zoveel moesten betalen. Die plek vonden we mooier en hebben we geruild voor de gereserveerde plek. Het zwembad is leuk, en er zijn een paar spellen op een veldje voor vermaak. Verder is er geen animatie. Eten op de camping vond ik duur. Nabij de camping is een kiezelstrand. 4 km verder is een mooi breed zandstrand, waar meedere campings zijn (met minder schaduwplekken), met zicht op het leuke en gezellige dorpje, waar je lekker op een terras kan zitten. Een grote supermarkt van Leclerc is 5 km vanaf de camping. Wij waren ongeveer 47 euro per nacht kwijt (wij waren met 2 kleinere tenten).

• 7Eetgelegenheden
  • 9sandergeenen197231-08-2014

gezellige en gemoedelijke camping

Zoals op veel kleinere campings maakt het personeel de camping en hier doen ze dat uitstekend. Altijd een vriendelijk woord en nemen altijd de tijd voor een gesprek ook bij het sanitair was er constant personeel om de boel netjes achter te laten. Voor een hapje of een drankje kan je uitstekend terecht bij het camping restaurant met lekker eten voor een vriendelijke prijs. Mocht je met honden op reis zijn dan heeft de eigenaar twee gescheiden honden uitlaat velden aangelegd van flinke proporties.

• 9Eetgelegenheden
  • 9andrée jacob28-08-2014

Surement à recommander !

Personnel très gentil, nous avons été très bien accueillis. Nous avons séjourné dans un chalet, très sympa, fonctionnel et pas cher. Le camping est très bien ombragé, les sanitaires propres et très régulièrement entretenus. Il y a une piscine très sympa et des autres services (pizzeria-resto, mini market, laverie.....) Nous avons déjeuné 2 fois au restaurant, très bon rapport qualité/prix. Surement à recommander !

• 10Eetgelegenheden
  • 1metz27-08-2014

séjour chalet

camping a déconseiller patron pas très avenant langue principale italien pas d'effort pour parler français partie camping toile sur toile facturation du matériel abîme en location ne merite pas ses etoiles

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6ingevangammeren17-08-2014

Mwah

We hebben de laatste week van onze vakantie op deze camping gestaan. De camping is ons niet goed bevallen. We kwamen van een schone, rustige camping in Zuid Corsica. De camping was echt stampvol, en dat was te merken. Het sanitair was ranzig, stonk vreselijk en overal haren. Er werd volop schoongemaakt, campinggasten zijn daar zelf ook schuldig aan natuurlijk. En wij hadden de pech tussen twee Italiaanse gezinnen te staan met huilende baby's. En dat ging echt de hele nacht door. Al vroeg blaffende honden en opruimende campinggasten, motoren en schreeuwende Italianen. Pffff, blij dat we daar weg konden gaan. Kwartier wachten voor de douches, geen warm water bij de afwas terwijl de camping drie sterren heeft. Wij vonden de camping eerder twee sterren waard. Klein zwembad, wat de kinderen al snel goed vinden. Wel een heel leuk en lekker eettentje op de camping, niet duur. Eigenaar behulpzaam en vriendelijk en Italiaans. Gasten bijna 100% Italiaans. Wel overal schaduw,

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Marie-Louise27-08-2013

Nette kleine camping

Nette kleine camping waar iedereen een plaatsje in de schaduw heeft. Het sanitair is redelijk schoon. Er is een apart hondenuitlaatveld. Op fiets/loopafstand van centrum

• 7Staat v/h sanitair
  • 3JLJ7426-08-2013

Camping très médiocre

Camping bien ombragé. Parking extérieur gardé la nuit Pas de taxes de séjours Emplacements non délimités,les uns sur les autres. Sanitaires: 8 douches hommes et 8 douches femmes camping extrêmement bruyant. Camping qui accepte les animaux, donc ils communiquent eux aussi les nuits Aucunes animations Attention aux différents tarifs de tentes: Petite tente = tente de 1 personne (extrêmement rare), donc les petites tentes habituelles 2 secondes de 2 personnes sont considérées comme tentes moyennes. faite confiance aux propriétaires, ils viendront mesurer vos tentes durant la journée quand vous êtes absents.......... Vous payez la totalité de votre séjours à votre arrivée. votre facture sera manuelle et elle vous sera remise à la fin de votre séjours, après ajustement des tarifs et dimensions de tentes, bizarre non? Propriétaire pas très communiquant, qui entasse un maximum son camping, et qui oublie de vous dire au revoir et de vous souhaiter un bon retour après un séjours de 2 semaines.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar