Appartement Adonis Saint Florent Citadelle Resort

Appartement Adonis Saint Florent Citadelle Resort

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag27°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Adonis Saint Florent Citadelle Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Adonis Saint Florent Citadelle Resort in het Nederlands

Sjofel

Houkje
24-8-2015

De locatie op een bedrijventerrein is weinig aansprekend. Saint-Florent en de stranden zijn niet echt op loopafstand. Het resort is zeer sober, zelfs sjofel. Het appartement is groot, minimaal ingericht en niet erg gezellig. Een klein bed, weinig mogelijkheden om zelf te koken, bijvoorbeeld vanwege slechts een pan... Gelukkig wel prima airco. Het personeel is behulpzaam, zwembad prima. Saint-Florent is erg druk in het hoogseizoen, ondanks vele restaurants is het dan lastig om een tafeltje te vinden! Wel een leuk plaatsje met de vele jachten en kleine straatjes. De stranden vielen ons een beetje tegen, niet erg schoon.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand1 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adonis Saint Florent Citadelle Resort in St. Florent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adonis Saint Florent Citadelle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.