Hotel A Spelunca

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor A Spelunca voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel A Spelunca

• 8GeBe21-06-2015

Authentiek hoog gebouw in adelaarsnest.

Bijzonder hotel in een leuk bergdorp. Hotel heeft dikke muren, dus lekker koel en geen geluidsoverlast. De kerk die er pal naast staat luidt 's nachts de klok niet. Het diner en ontbijt worden buiten geserveerd. (Niet meer aan de overkant) Het eten was goed. Aardig personeel. Schone, ruime kamers en goede bedden. Mooie omgeving om wandelingen te maken ( o.a. Col de Battaglia met enorm uitzicht)

• 8Anita31-05-2009

Leuk hotel in aardig stadje

Dit oude bisschoppelijke paleis is omgetoverd tot een hotel. De kamers zijn ruim en voorzien van redelijke bedden. Badkamer heeft w.c., wastafel en (met een erg hoge instap) een kleine douche. Alles is in de oude staat gelaten waardoor het geheel wat sleets toont, maar dit heeft zeker zijn charme! Er moeten wel trappen gelopen worden en met bagage is dat niet zo denderend. (Frans) Ontbijt in kleine eetzaal of op het terras. Diner wordt geserveerd aan de overkant bij het plaatselijke restaurant. Hier kun je het goedkoopste menu nemen of, tegen bijbetaling, een duurder menu. Niet spectaculair maar goed klaar gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor A Spelunca voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel A Spelunca

• GeBe, 21-06-2015

Neem een kamer met zicht op de bergen op de 2e verdieping. Let op: er is geen lift !

0 vragen over Hotel A Spelunca