Villa Domaine Codaleone

VillaKleine hotelsWeer vandaag30°16°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Codaleone voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Domaine Codaleone in het Nederlands

Met jonge kinderen

vijfsterrenlocatie

Leen van der Klis
19-8-2014

Werkelijk schitterende villa op een met bedienbaar hek afgesloten domain van ca 15 aparte cq geschakelde villa's. Die van ons had huisnummer 1: rondom vrij, één ruime slaapkamer, met voldoende ruimte in woonkkamer voor extra bed, schoon, complete inrichting, veel ruimte, goede bedden, groot terras, enorme tuin, vaste bbq, prachtig, groot, gemeenschappelijk zwembad.

Het totaal gaf chique gevoel.

In de omgeving alleen kiezelstranden.

Ontdekken in de stoere rots-omgeving (moet je wel wat rij- en stevige wandelkilometers voor maken): o.a. Gorges de Spelunca, Calanques de Piana.

Mooi voor één week.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Domaine Codaleone in Serriera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Domaine Codaleone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.