Camping U Turracconu

CampingWeer vandaag28°19°
Camping U Turracconu
5,6

2 reviews over Camping U Turracconu in het Nederlands

Wij hadden met ons plekje een adembenemend mooi uitzicht over de baai. We konden circa 10 kilometer ver kijken. Echt fantastisch!

Het zwembad biedt heerlijke verkoeling en de WIFI-zone is pure luxe.

Er zijn croissants en baguettes op de camping te koop.

Het sanitair is prima, al liepen de douches snel over.

De campingeigenaren ervoer ik als commercieel.

zwembad en WIFI

annemieke
19-8-2009

De camping ligt een eind van Porto Pollo en is hoog gelegegen. Op sommige plekken heb je prachtig uitzicht over de baai. Er is een zwembad met mooi uitzicht en een leuke tuin met bar. Een heerlijke hangplek (met WIFI). De volgende baai is ook leuk, zoals vele baaiien op Corsica. In het hoogseizoen erg druk. Het staat dan erg vol en er is te weinig sanitair. Wat overigens wel goed schoon gehouden wordt. Aardig personeel achter de bar waar je ook brood kunt kopen. De pizza's zijn minder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Turracconu in Serra-di-Ferro / Porto-Pollo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Turracconu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.