vakanties Serra-di-Ferro / Porto-Pollo

Reviews over Serra-di-Ferro / Porto-Pollo

Super vriendelijke mensen! Prima hotel.

Muriel,
    29-2-2016

Wij hebben het heerlijk gehad in hotel L'escale (Plage de Porto Pollo Serra Di Ferro; het is niet duidelijk in de lijst of ik het juiste hotel heb gekozen daarom volluit geschreven). Aan de voorkant vond ik het hotel er minder aantrekkelijk uitzien. Toch zijn we gaan kijken en blij toe! Wat een ontzettend vriendelijke mensen. Het ontbijt is heerlijk vers en niets is te gek. Ook het diner (gewoon los besteld) wat heerlijk. Het hotel ligt direct aan het strand. Ik kan verder minder vertellen over het plaatsje omdat we op doorreis waren, maar wij komen zeker terug! Ze zijn de kamers aan het opknappen. De kamer waar wij in zaten was nog (gedeeltelijk oud); wij vonden dit niet erg omdat de rest alles goed maakt (zolang het appartement/badkamer/bed etc. goed en schoon is en de prijs in verhouding zijn wij tevreden; liever een iets oudere kamer maar een gezellige plek met vriendelijke mensen). Kortom een aanrader!

Fantastische plek! Echt een aanrader!

Susan,
    5-8-2014

Wij hadden met ons plekje een adembenemend mooi uitzicht over de baai. We konden circa 10 kilometer ver kijken. Echt fantastisch!

Het zwembad biedt heerlijke verkoeling en de WIFI-zone is pure luxe.

Er zijn croissants en baguettes op de camping te koop.

Het sanitair is prima, al liepen de douches snel over.

De campingeigenaren ervoer ik als commercieel.

supervakantie

mario,
    27-7-2014

De accommodatie is basis, 2 slaapkamers en douche met toilet. Alles was netjes, ijskastje was wel te klein. Terrasje was ok, direct aan zee in ons geval.

De omgeving is super, op één uur rijden met de auto kom je al op heel wat moois, vooral Campomoro aan de overkant in super, strand picco bello, wandelpaden naar de torens zeker doen.Ook het strand Cupabia is een aanrader, er vertrekt aan het domein een wandelpad erheen, reken op 3 uur heen en terug. met de auto 15 a 20 min. Verkeer in zuid corsica is bijzonder rustig en met respekt voor ieder.Ook aan zee geen massa toerisme, handig voor gezinnen met kinderen.In de buurt van het domein op 100 meter Spar winkel met vers produkt, zelfs snorkel en vismateriaal. Bakkerij en slager, aangename mensen. Het personeel op het domein eveneens.

Ontbijt was voldoende, beetje kaas en fruit mocht er wel bij maar dit mocht je van de sparwinkel daar nuttigen.

Avondmaal eveneens, koud buffet, hoofdgerecht, kaas en dessert. Gewoon maar lekker.

Heerlijke strandcamping!

Marianne,
    17-8-2012

Landelijk gelegen camping, buiten de drukte van Porto Pollo, maar wel direct aan zee! Prachtig strand, veel surfers, lekker sfeertje.

Heerlijk terras met uitzicht op zee en gratis wifi.

park in mooie omgeving

22-6-2011

We hadden een mooi appartement op de begane grond met fantastisch uitzicht.

(Immeuble 2).Binnen zag alles er goed onderhouden uit.Zelf een afwasmachine .Blokjes en afwasmiddel voor een aantal dagen bijgeleverd.

Bij het linnengoed kreeg je hier tenminste ook een theedoek (miste ik in alle andere bezochte appartementen,zonder vaatwasser)

Bij verlaten van het appartement werd alles (ook bestek werd geteld!) in ons bijzijn gecontroleerd.Zelf goed kijken bij aankomst dus.

Het zwembad vond ik tegenvallen (klein, wel schoon).

Bij de bar kon je vers brood krijgen, maar dan moest je er wel vroeg (voor 9 uur) bij zijn.

In het dorpje zijn wat restaurants en voor de rest moet je minimaal naar Port Pollo (10 min rijden)

Voor een paar rustige vakantiedagen ideaal.

Serra-di-Ferro / Porto-Pollo scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews