Kleine hotelsWeer vandaag29°16°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor San Damianu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel San Damianu in het Nederlands

Gemengde gevoelens

patrick_rosiers
19-7-2011

Op zich is dit een goed hotel, maar de sfeer ontbreekt. Alles gebeurt onder het toeziend wantrouwend oog van de eigenaar. Wat ik reeds gelezen had op voorgaande beoordelingen kan ik bevestigen, die man verpest er de sfeer. Ik was getuige van een belachelijk conflict met een Oostenrijkse gast rond de vraag om een extra kussensloop. Ook wij hadden problemen gewoon omdat we vroeger wouden vertrekken dan het ontbijt, het vliegtuig wacht niet. Toch nog een lunchpakketje meegekregen en de eigenaar heeft ook nog geprobeerd om de vliegtickets af te drukken. Dit was een complete verrassing. Het hotel zelf: zeer net, lekker vers ontbijt op een terras met een prachtig zicht op de vallei, dit zelfde zicht overigens op de kamer. Goedwerkende airco. Mogelijkheid tot diner 's avonds maar vrij prijzig. ( 65€ p.p. voor een bouillabaise). Ga liever eten in het stadje op de markt in " Café les amis" en geniet van het plaatselijke leven. Hotel rechtstreeks geboekt, fout dor hotelier werd rechtgezet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Damianu in Sartène, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Damianu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.