Camping Olva Les Eucalyptus

17-8-2018

Luxueuze tent

Johan,
24-5-2018

Corsica lodge tent aan de rand van de camping met heel mooi uitzicht op een paardenwei. Mooi ingerichte tent met degelijk materiaal.

Nette camping

Nas,
17-8-2017

2 weken geweest samen met partner, gekampeerd met (grote) tent en auto.

Camping is prima, voldoende plekken, al is reserveren in het hoogseizoen raadzaam. Plekken hebben voldoende schaduw, grond was wel erg hard. We hadden stevige rotsharingen nodig om ze volledig in de grond te krijgen.

Auto's kunnen (denk ik) niet op alle plekken bij de tent, maar wel dichtbij.

Toiletgebouwen waren (zeer) schoon, er werd voldoende schoongemaakt. Klein minpuntje was dat niet alle sloten functioneerden en enkele haakjes voor kleding bij de douches waren afgebroken, maar geen enkele douche waarbij alles was afgebroken, dus nooit een probleem.

Restaurant is prima: klein, eenvoudig, maar over het algemeen genoeg keuze en nette prijzen.

Ligging is gunstig, in 15 minuten aan het strand (Propriano) en ook relatief gunstig gelegen voor uitstapjes (Ajaccio/Propriano/Bonifacio/Sartène/Porto Vecchio).

Fijne camping

E.j. LOOIJESTIJN,
29-7-2017

Zeer rustig gelegen camping midden in een soort bos, prachtige ligging.

Mooie verzorgde safaritent met alle gemakken voorzien, relaxte sfeer.

Strand is 15 minuten rijden, mega supermarkten 10 min.( Propiano)

Bonifacio is iets meer als een uurtje rijden, zeker doen.

Komen hier graag nog een keer terug.

Vreemd gevoel op de camping.

Sofieenwim
22-7-2015

Eerst alleen Italiaans. Niemand aanwezig om in te schrijven. De hele nacht een geluid alsof ze dieren moesten weg houden. Klein zwembad.

Een fantastiche camping! Prachtige ligging, grote plaatsen, mooi uitzicht. Strand en stad (Sartene en Propriano) heel dicht bij. Zwembad is prima, sanitair 2x per dag schoon en vuilnis wordt elke morgen opgehaald. Eigenaren camping echt corsicaans maar gastvrij en heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olva Les Eucalyptus in Sartène, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olva Les Eucalyptus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.