Hotel Des Roches

Hotel Des Roches

We hebben een aantal aanbieders voor Des Roches voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel met lift. Engels sprekend personeel, nabij plein, met voldoende restaurants. Design ruime badkamer met regendouche. Mooi uitzicht.

Alleen de steile entree naar het hotel toe en vooral weer terug naar de weg, is voor motorrijders niet prettig.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Des Roches in het Nederlands

Binnen luxe, buitenkant normaal.

fikokevr
21-7-2014

prachtige plek met fabelachtig uitzicht

de Wit
20-5-2009

Hotel des Roches is een aanrader! Perfecte keuken, perfecte ligging. Kamers zijn eenvoudig maar prettig, alles is aanwezig. Keurig verzorgd. Prettige sfeer. Een hotel om tot rust te komen. Gelegen aan de rand van Sartene op een hoge rots. Prima parkeergelegenheid. Talloze eettentjes in de oude stad maar eten in het hotel is het beste. Prijzen zoals in nl. Een plek om naar terug te keren! Met kinderen zou ik een andere plek kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Roches in Sartène, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Roches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.