10 vragen over Camping Sole Di Sari

• Mariette, 16-07-2019

Staanplaatsen

Zijn hier alleen huisjes of ook staanplaatsen?

• Theo, 16-08-2014

Bosbrand

Weet iemand of deze camping getroffen is door de bosbrand van 15 augustus 2014?

maartje v, 31-12-2014

hoi, wij zitten ook te orienteren voor Corsica en misschien deze camping, zag wel foto s van okt 2014 van deze camping dat vlak naast de camping een gedeelte in brand heeft gestaan...

Martijn, 22-08-2014

Niet bekend want toen waren wij al weg. Overigens was er aan de noordkant van de rivier te zien dat daar een keer brand was geweest (wanneer is mij onbekend).

• AstridH, 28-08-2015

sportterrein aanwezig?

Weet iemand of er een voetbalveldje/sportveldje aanwezig is voor een voetbalwedstrijdje?

• Corine, 05-01-2015

Chalet of stacaravan?

Wij willen graag naar deze camping maar twijfelen nog tussen een chalet of stacaravan. Op de foto's lijkt het of de chalets meer ruimte om zich heen hebben en de stacaravans dichter op elkaar staan. Is dit inderdaad zo? Hebben de chalets een betere ligging/grotere kavel? Een beetje privacy vinden we namelijk wel belangrijk....

We hebben een aantal aanbieders voor Sole Di Sari voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• Twannie, 10-07-2014

wat is er aanwezig in een Eco logde

Hallo,

Wij gaan volgende week naar soli di sari maar hebben geen idee wat er aanwezig is in de eco logde. Is er bv beddengoed, dekens of dekbedden? Koffiezetapparaat? Dus waar moeten we aan denken wat handig is zelf mee te nemen, maar omdat we gaan vliegen liefst zo weinig mogelijk natuurlijk.

groetjes Twannie

Erik van der Hulst, 28-07-2014

Wel dekbedden, geen beddengoed. Beddengoed en handdoeken huren in het park is duur. Wij betaalden voor 3 personen € 30,00 per wissel voor het beddengoed (lakens en kussenslopen) en voor 2 (grote en kleine handdoeken), € 11,50 per wissel. Koffiezetapparaat is aanwezig.

• familiekelder, 18-08-2015

prijs ecolodge

beste vakantiegangers, Kunnen jullie mij enige prijsindicatie geven van de prijs van de ecolodge per week voor 2015? ik hoor graag wij overwegen dit te boeken voor 2016.

groeten Johan Kelder

• mauricehouwing, 30-01-2016

Reisschema

Wat is het beste reisschema? Als ik een beetje google, kom ik uit op 1 mogelijke directe vlucht naar Figari via Brussel. Alle andere opties kosten minimaal 3x zoveel tijd en moet ik (meerdere malen) overstappen..

mauricehouwing, 30-01-2016

Ik bedoel er is 1 directe vlucht naar Ajaccio beschikbaar...

• maartje v, 31-12-2014

welke route met de veerboot??

wij zouden graag willen weten als we deze camping boeken wat de snelste route is met de veerboot in totaal gerekend, dus de reis vanaf nederand tm aankomst op Corsica. wat zouden jullie aanraden voor route vanaf Marseille of juist vanaf Livorno of heel iets anders. hoor het heel graag bedankt, gr maartje

Theo, 31-12-2014

In 2014 gekozen voor de overtocht vanaf Toulon naar Ajaccio en via Zonza door de bergen naar Solenzara. Een flinke tocht van 4-5 uur. Goed te doen als je de tijd neemt. Met de nachtboot heen en weer biedt de meeste mogelijkheden.

• Jantien, 25-01-2015

Tieners?

Beste vakantieganger Sole di Sari, Wij overwegen deze camping te boeken, maar vragen ons af of er ook tieners zijn? Wij gaan zelf met 3 kinderen in de leftijd van 13,14 en 17 jaar. Bedankt!

Mieke07, 23-05-2015

Beste Jantien,

Ik vroeg met hetzelfde af. We hebben al wel geboekt van 3 juli t/m 24 juli met onze kinderen van 13 en 15. Hebben jullie ook al geboekt?

Met vriendelijke groet,

Mieke

JantienBroere, 31-05-2015

Beste Mieke, wij hebben ook geboekt! Onze kinderen zijn 14, 14 en 17 jaar oud. Helaas zullen wij elkaar alleen niet (veel) treffen want wij komen pas 22 juli aan. Misschien nog net tijd om samen op het terras, bij de rivier of het zwembad te treffen en tips over te dragen! :-) Alvast heel veel plezier gewenst en tot ziens op Sole di Sari! Hartelijke groet, Jantien

• Luc, 11-09-2014

Muggen

Heb je op deze camping in de zomer veel last van muggen?