8FantastischScore uit 49 reviews

Prijs/kwaliteit
    Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten

Omschrijving

Camping Sole Di Sari (Solenzara) is geen massale camping, waardoor het er ook niet te druk is. Voor de kinderen zijn er wel wat activiteiten en in het zwembad kun je een frisse duik nemen. Dit kan ook in de zee, want het strand ligt op loopafstand van Camping Sole Di Sari op Corsica. Ga ook zeker ee...

Wat zeggen bezoekers over

Sole Di Sari

8FantastischScore uit 49 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

49 reviews

Heerlijk
Door Ard op 26-09-2023
Gereisd met partner

Heerlijke locatie, centraal om het eiland te verkennen. Geen massa camping, prima.

Fijne camping op een mooie plek!
Door Wenda de Graaf op 10-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

Leuke camping! Comfortabele accommodatie. Het was schoon en alles was aanwezig. Fijne airco. Bedden misschien iets aan de harde kant. Een heerlijk grote veranda. Zwembad was klein (en vaak druk) maar de rivier is veel mooier. Ook leuk om een stukje de berg op de rijden en op een ander plekje te zwemmen in de rivier! Vlakbij mooie stranden (wel met auto). Restaurant stelt niet veel voor maar supermarkt en eetgelegenheden in de buurt. Ook rij je zo de bergen in voor prachtige wandelingen. Kortom, prima plek om het mooie Corsica te ontdekken!

Bij herhaling heerlijke vakanties!
Door Danielle op 21-11-2021
Gereisd met jonge kinderen

Dit jaar onze 5e keer Sole di Sari, iedere keer in een chalet premium. Het is een kleinschalig vakantie park in het groen aan een mooie rivier waarin je heerlijk kunt zwemmen. Zwembad is niet zo groot maar de rivier is veel beter! Onze kinderen vinden het geweldig om van de rotsen te springen! Er is wel enige animatie maar het park is over het algemeen erg rustig. Personeel bij de receptie spreekt goed Engels en is tegen ons altijd vriendelijk en correct. Het strand is vlakbij. De mooiere stranden zoals canella en fautea iets verder. Beroemde stranden palombaggia en Santa Giulia wel een stuk rijden. Voordeel van Sole di Sari is dat de bergen met mooie wandelingen en watervallen vanaf 15 minuten rijden te bereiken zijn. Wij hebben altijd een erg fijne vakantie daar!

Sole Di Sari

Al meerdere malen geweest, absolute aanrader.
Door Ard op 24-08-2021
Gereisd met oudere kinderen

Mooie centrale ligging, goed onderhouden en relatief klein van opzet. Prima faciliteiten. Restaurant gedeelte kan beter.

Sta-caravanterrein
Door Maria op 10-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

Dit is geen camping maar een terrein vol sta-caravans die je voor erg veel geld kunt huren, namelijk zo’n 200 euro per nacht. Sommige noemen ze eco-lodges maar er is niets eco aan deze camping of aan de huisjes. De camping is mooi gelegen in het prachtige Corsica maar daarmee is alles gezegd. De sta-caravan die wij (voor meer dan 200 euro per nacht (!)) hadden gehuurd, was zeer vies toen we aankwamen, meerdere spullen ontbraken (wat je dan direct moet melden anders draai je zelf voor de kosten op), losse planken met gevaarlijke spijkers als terras etc. Zeer onvriendelijke receptionisten die vanuit wantrouwen reageren, wat ik erg onprettig vind als je met je gezin gewoon een fijne vakantie wilt vieren.Zwembad is op zich mooi maar veel te klein voor de grootte van de camping. Zwemmen kun je niet, te hutjemutje (wat ik tijden van Corona ook niet zo handig is). In de omgeving zijn veel mooiere plekken te vinden dan deze.

sta-caravan-terrein
Door Oscar op 31-07-2021
Gereisd met jonge kinderen

Dit is geen camping maar een terrein vol sta-caravans. Sommige noemen ze eco-lodges maar er is niets eco aan. De camping ligt op zich mooi aan de rivier in het prachtige Corsica. Maar er heerst een soort schijn ophouden op deze camping: het lijkt mooi maar dat is het niet. De sta-caravan die we hadden gehuurd voor meer dan 200 euro per nacht (!) was in slechte staat en ronduit vies toen we aankwamen, meerdere zaken ontbraken, wat je dan wel direct moet melden anders kun je zelf voor de kosten opdraaien. Receptionisten waren zeer onvriendelijk. Zwembad zou mooi zijn voor een kleine camping maar nu was het hutjemutje met elkaar in een bad zitten (ook niet zo handig in tijden van Corona). In de buurt zijn veel mooiere plekken om te verblijven, tegen ook normalere prijzen.

Info

Route Departementale 268 Lieu dit Pianuccie, 20145

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.