Camping Sole Di Sari

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Sole Di Sari (Solenzara) is geen massale camping, waardoor het er ook niet te druk is. Voor de kinderen zijn er wel wat activiteiten en in het zwembad kun je een frisse duik nemen. Dit kan ook in de zee, want het strand ligt op loopafstand van Camping Sole Di Sari op Corsica. Ga ook zeker eens snorkelen in de baai en bezoek Bonifacio.

42 reviews over Camping Sole Di Sari

• 8Rennen02-08-2020

Mooie ecolodge op een top camping

Gastvrij ontvangst, klantvriendelijk personeel. Camping is niet het goede woord, maar het is een gaaf park met een mooi zwembad en een heerlijke rivier en dicht bij de zee. De ecolodge ziet er heel verzorgd uit. Brood besteltijd misschien iets ruimer maken en controleur bij vertrek mag op tijd komen, maar dat zijn details. Echt een heerlijke week daar gehad! Tip: canyoning.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Anoniem29-07-2020

fijne plek

Wij zitten nu op deze camping, prachtig weer, lekker rustig. Fijn om een huisje met airco te hebben. Receptie is zeer vriendelijk. Genoeg actiefs te doen in de omgeving. Het eten in het restaurantje is zeer goed bereid, mevr die er werkt erg vriendelijk. Ik ben zelf zeer gesteld op goed behandeld te worden en ervaar het hier echt als goed. Wifi betaald, maar werkt het niet goed, geld terug. Het zwembad water is verwarmd door de zon dus echt heerlijk, de rivier is ook super fijn qua temperatuur, niet koud. Mensen hier in de omgeving ook vriendelijk. Nooit eerder in Corsica geweest maar we hebben er een nieuw prachtig vakantieland erbij om te ontdekken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Fam Van Sante01-05-2020

Na 6 jaar kunnen we echt zeggen: super!

Wij komen al jaren op deze plek en het bevalt ons erg goed. De accommodaties zijn prima verzorgd, het park is mooi aangelegd en met de (basis) zwembaden en het riviertje is het hier goed toeven. De locatie is een perfecte uitvalsbasis voor dit deel van Corsica; van hieruit kun je gemakkelijk naar Corte, Bastia of Port0-Vecchio of Bonifacio. Ook zijn er in de nabije omgeving meerdere mooie strandjes te vinden.

Pluspunten: - Goede prijs-kwaliteit verhouding (!) - Ruime plekken, goed onderhouden park - Ideale ligging - Goede service (!)

Minpunten: - Geen winkeltje - Heel erg basic restaurant

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2019
    10Anoniem06-08-2019

Top camping!

Prachtige, rustige, schone camping. Met een kraakhelder riviertje waar uren gespeeld kan worden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ard30-07-2019

Geweldig park

Opnieuw een geweldige ervaring, rustig, netjes, goede ontvangst, mooie locatie. Top

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    4Mr. D.Z31-08-2018

Leuke omgeving maar zeer belabberde accommodatie

Stacaravan is verre van luxe. De douchekop moest bij binnenkomst vervangen worden. De versuisterende gordijnen waren kapot ("dan moet je er vuilniszakken voor hangen, dat zie ik meer mensen doen" op de vraag waarom ze niet gewoon gemaakt kunnen worden antwoordde de reisleider dat hij daar niet over gaat). We hadden een campingbedje bestelt voor onze zoon van 1. 5. Wel een bedje maar geen matrasje. Moest dus op de harde ondergrond liggen ("ja we hebben maar 3 matrasje en 6 bedjes"). Toen ook de airco niet goed bleek te werken was ik er wel.klaar mee. Tel daarbij op dat je elke avond tot 22.00 uur naar schreeuwende Franse zangers of de keiharde disco muziek van de animatie moet luisteren en ik kan niet anders concluderen dat de voors (mooie omgeving,leuk riviertje en prima speelmogelijkheden) niet opwegen tegen alle net-niet ervaringen van de accommodatie.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Bakker10-08-2018

Een super plekje

Camping Sole di Sari is prachtig gelegen aan een rivier met helder zwemwater. Onze dochter van 9 vond het snorkelen erg leuk en de oudste twee 13 en 15 sprongen zoals vele andere kinderen van de rotsen de rivier in. Ligbedden op vlonders langs de rivier. Zwembad is prima maar niet groot. 3 kleine en één groter bad. Een gecombineerd panna-, volleybal- en basketbalveld. Voetbaltafel, Pingpongtafels, en speeltuin. Onze stacaravan van touroperator stond tegen de heuvel op dus we hadden een prachtig uitzicht en veel privacy. Het dorp vlakbij met een Spar supemarkt(klein), bakkertje en diverse andere winkeltjes en haventje. De stranden zijn overal in de omgeving en al vanaf 5 minuten rijden. Vanaf de camping ben je zo de bergen in voor oa canyoning, wandelingen, mountainbiken etc. Bonifacio is zeker het bezoeken waard maar houdt rekening met de lange afstanden en tijden waarop je rijdt. Wij reden 3 uren in de file terug naar Solenzara.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Mieke04-08-2018

Paradijsje aan heerlijke rivier

Paradijselijk gelegen tussen de bergen en de zee aan een heerlijk speel- en zwemriviertje. Mooi park met veel groen, oleanders ed en heerlijk rustig gelegen . Zwembad prima. Horeca is wel wat meer van te maken en is overdag dicht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Maaike31-07-2018

Fijne camping in mooie omgeving!

Onze 1e keer op Corsica en gekozen voor camping Sole di Sari, dit is ons ontzettend goed bevallen. Hartelijke ontvangst bij de receptie, Engels sprekend personeel en via een soort van digibord kun je er ontzettend veel info vinden over de activiteiten en mogelijkheden in de omgeving. Geen massa camping, onze mobile home van de touroperator had ook veel privacy. Het strand Scaffa Rossa is op circa 1.3 kilometer lopen vanaf de camping via een smal zand/rotsachtig paadje, beter vonden we het om gewoon met de auto te gaan, zelfs in juli was er gewoon parkeerplaats beschikbaar en was het niet overvol op dit strand. Het centrum is via hetzelfde pad te lopen en circa 1.2 kilometer. Over de weg lopen vonden wij te gevaarlijk, 1 kilometer via een bochtige weg zonder trottoir. Mocht je te voet gaan naar strand of centrum zorg dan dat je voor het donker terug bent, er is nl geen verlichting langs het pad en de weg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Arno kuijper29-08-2017

Rustig vakantiepark, prachtige locatie

Sole di Sari is een kleinschalig vakantiepark.. Ligging in het groen aan een prachtige heldere rivier. Zwembad is inderdaad vrij klein maar wij lagen veel liever in de rivier! Ook vlak bij zee hoewel de mooiste stranden iets verder zijn (canella, fautea en nog verder palombaggia en tamaricciu). Wij hadden een chalet gehuurd, schoon en alles aanwezig. Bedden vonden wij prima, iets hard maar wel goed formaat. Entertainment beperkt en avonden daarom rustig, maar dat is precies wat wij zochten! Goede ervaringen met receptie, spreken zeer goed Engels. Toch twee verbeterpunten. Restaurant kon beter, keuze beperkt en kwaliteit wisselend. huur van handdoeken en beddengoed vrij duur (voor 4 personen 93 euro).

Als je rust en een mooie omgeving zoekt is dit een aanrader. Met 20 min rijden sta je ook midden in de bergen met watervallen en beekjes! Als je een groot zwembad met waterglijbanen en entertainment zoekt kan je beter overslaan. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel