Appartement Residence Lisa Maria

Appartement
Appartement Residence Lisa Maria
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Lisa Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Lisa Maria in het Nederlands

Prima appartement

Jeany, Erik & Dennis
10-8-2010

Wij verbleven in een 2 kamer appartement (met slaapbank). Dit was ruim, van alle benodigdheden voorzien, ook in keuken. Enige minpuntjes zijn ontbreken van een safe en het feit dat de (goede) airco in de woonkamer hangt (maar daar kun je ook slapen). Terrasje met zitje en parasol. Zwembad ligt een beetje saai maar is verder ok. Park is rustig, verder weinig voorzieningen. Witgoed meenemen of huren. Voldoende parkeerplaats. Handig is mogelijkheid om brood bij receptie te bestellen. Strand op loopafstand. Favone is klein, diverse prima restaurantjes en een paar winkels met belangrijkste waren. Solenzara is dichtstbijzijnde (auto 10 min.) grotere, leuke plaats, voorzien van alle behoeften (pinnen, winkels, horeca). Wij vonden Canella strand leukste in de buurt (bars, bedjes, snorkelen). Porto Vecchio iets verder, heel mooi. Vanuit Favone is eigenlijk heel Corsica te bekijken, auto nodig, soms wel paar uur rijden. Corsica is prachtig, alleen vakantieverkeer soms wel erg druk (zelfs files).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Lisa Maria in Sari/Solenzara/Favone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Lisa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Lisa Maria scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.