Camping Cote des Nacres

Meer camping info

7 reviews over Camping Cote des Nacres

• 7Johan de Vries07-01-2017

Aardige camping maar hutjemutje

Zwembad was top. St Aubin aan zee is zeer karakteristiek. Leuke omgeving, hoopt te zien en te doen. Echt een vakantieomgeving. Aangename temperaturen, niet te heet zoals de Cote D'Azur. Mankementen op de camping worden laks hersteld. Personeel scheurt met karretjes over de camping. Geen eenrichtingsverkeer, dus kun je klem komen te zitten met je caravan. Eenrichtingsverkeer is makkelijk in te stellen. Winkeltje makkelijk maar erg prijzig. Niet voor rustzoekers, zeer kindvriendelijk. Je staat nogal op elkaar.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Marjolijn16-05-2016

Prachtig uitzicht op zee!

Kleine camping, de kampeerplekken hebben uitzicht op zee, de huisjes staan wat verder naar achter. De camping ligt aan de weg, maar s' avonds rijden er niet veel auto's meer.Mooi strand, met wit zand. Er is een restaurantje op het strand. Het sanitair is eenvoudig, maar wel schoon. Afwasplekken zijn verspreid op de camping, goed verlicht, maar geen warm water om af te wassen. Mooi uitgangspunt voor de col de Bavella: prachtige natuur! Wij waren er begin mei en het was nog erg rustig! Naar Bonifacio een uurtje rijden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 2Bert05-08-2015

Teleurstellend

We kwamen om ongeveer 13.00 uur aan. We konden een aantal plekken bekijken om een keuze te maken. We hadden een keus gemaakt, maar toen we weer bij de receptie aankwamen, was de plek net vergeven aan iemand anders. Wat een teleurstelling. We zijn naar een andere camping gegaan en dat was een juiste beslissing.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8a-h03-08-2010

Erg mooie grote plek op het strand!

Leuke camping aan de oostkust! Op het strand, direct aan de zee. Je stapt zo vanuit je tent in de zee. Geweldig. Grote plek. Wij stonden op een plek waar geen schaduw was, dat was wel wat warm. Maar een tarp bood uitkomst. Sanitair was goed; m.n. de douche: lekker warm water. Restaurantje heeft vriendelijk personeel. Kleine kampwinkel met aardig personeel. Receptie prima! Weinig of geen andere Nederlanders.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8G. Jonkers01-03-2009

eenvoudig maar gezellig

Eenvoudige camping maar met zeer vriendelijk personeel. Ligt direct aan zee. Kampwinkel aanwezig. Sanitair eenvoudig maar schoon. Rustige camping, wij gaan dit jaar voor de 6e achtereenvolgende keer!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2009