Appartement Santa Giulia Palace

AppartementWeer vandaag27°16°
Appartement Santa Giulia Palace
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Giulia Palace voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Santa Giulia Palace in het Nederlands

Heerlijk huisje met een mooi uitzicht; ga voor de begane grond! Wij hadden een opgeknapt appartement (G5) maar er kan nog wel het eea gedaan worden; zie oa foto bank. Vind ik eigenlijk niet kunnen als je 200€ pn betaald. Erg complete keuken met toaster en filterkoffiemachine. Wifi kost 30€ pw; kluis is gratis. Barbeque! Er zijn helaas veel muggen, wespen 's avonds waardoor we genoodzaakt waren binnen te eten. Ze zijn echt streng met vertrektijd 10 uur en aankomsttijd 17 uur; geen concessies. De sauna/hammam is een lachertje en stelt niks voor. Leuk is dat ze op mooie plekken een zitje hebben gemaak, waar je bijv. je koffie kunt drinken

Super plek!

Pien
11-4-2010

We zaten vlakbij de receptie. Een prima plek. We hebben het er heel goed naar ons zin gehad. Het strand is heel dichtbij en je kijkt mooi de baai in vanaf de appartementen. De baai is mooi en knus. Prachtig schoon en helder water. We zijn nog met de jetski weg geweest wat erg eng was maar je kwam zo wel bij de eilandjes die beschermd zijn. Vriendelijke mensen en genoeg te doen. Porte Vecchio is een mooi dorpje waar je heerlijk kunt eten en genieten van het uitzicht.

Kortom een aanrader voor een mooie vakantie.

We hebben meerdere stranden gezien maar vonden onze baai nog het mooist. De broodjes bij de receptie zijn ook lekker en handig te bestellen. Vriendelijk en belangstellend personeel.

Luxe appartement met schitterend uitzicht

Hélène
11-9-2009

De appartementen waren luxe ingericht en schoon. Het uitzicht was fantastisch (app.G5). Van hieruit leuke uitstapjes gedaan. Aan te raden is om naar Bonifaccio te gaan. Auto is wel nodig. Ook het stadje (Porto Vecchio) is erg gezellig m.n. 's avonds. Leuke eet-/drinktenten.

Breath taking view

Linda
21-8-2009

Niet alleen het uitzicht is prachtig ook de app. zijn erg mooi. Alleen voor mensen slecht ter been vragen om een app. laag aan de heuvel.Geen privé strand wel overal bedden met parasols te huur van € 20,00 tot € 10,00 per dag p.p. Jammer dat bij zwembad boven geen parasols zijn. Mogelijkheid om broodjes te bestellen, wel weer de heuvel op en af. Goede locatie om rondritten te maken.

Ga voor de wat luxere types G, H en I. Inrichting is erg trendy en mooi. En een super uitzicht!

Hier is het echt genietn, Corsica is héél mooi, vooral in het voor- en naseizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Giulia Palace in Santa Giulia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Giulia Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Giulia Palace scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.