Appartement Santa Giulia Palace

Frankrijk, Corsica, Santa Giulia

8.4Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Giulia Palace voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

8 reviews over Appartement Santa Giulia Palace

• 8Anoniem27-09-2012

Uitzicht uitzicht uitzicht! Mooi, ruim en modern

Heerlijk huisje met een mooi uitzicht; ga voor de begane grond! Wij hadden een opgeknapt appartement (G5) maar er kan nog wel het eea gedaan worden; zie oa foto bank. Vind ik eigenlijk niet kunnen als je 200€ pn betaald. Erg complete keuken met toaster en filterkoffiemachine. Wifi kost 30€ pw; kluis is gratis. Barbeque! Er zijn helaas veel muggen, wespen 's avonds waardoor we genoodzaakt waren binnen te eten. Ze zijn echt streng met vertrektijd 10 uur en aankomsttijd 17 uur; geen concessies. De sauna/hammam is een lachertje en stelt niks voor. Leuk is dat ze op mooie plekken een zitje hebben gemaak, waar je bijv. je koffie kunt drinken

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9Pien11-04-2010

Super plek!

We zaten vlakbij de receptie. Een prima plek. We hebben het er heel goed naar ons zin gehad. Het strand is heel dichtbij en je kijkt mooi de baai in vanaf de appartementen. De baai is mooi en knus. Prachtig schoon en helder water. We zijn nog met de jetski weg geweest wat erg eng was maar je kwam zo wel bij de eilandjes die beschermd zijn. Vriendelijke mensen en genoeg te doen. Porte Vecchio is een mooi dorpje waar je heerlijk kunt eten en genieten van het uitzicht. Kortom een aanrader voor een mooie vakantie. We hebben meerdere stranden gezien maar vonden onze baai nog het mooist. De broodjes bij de receptie zijn ook lekker en handig te bestellen. Vriendelijk en belangstellend personeel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Hélène11-09-2009

Luxe appartement met schitterend uitzicht

De appartementen waren luxe ingericht en schoon. Het uitzicht was fantastisch (app.G5). Van hieruit leuke uitstapjes gedaan. Aan te raden is om naar Bonifaccio te gaan. Auto is wel nodig. Ook het stadje (Porto Vecchio) is erg gezellig m.n. 's avonds. Leuke eet-/drinktenten.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Linda21-08-2009

Breath taking view

Niet alleen het uitzicht is prachtig ook de app. zijn erg mooi. Alleen voor mensen slecht ter been vragen om een app. laag aan de heuvel.Geen privé strand wel overal bedden met parasols te huur van € 20,00 tot € 10,00 per dag p.p. Jammer dat bij zwembad boven geen parasols zijn. Mogelijkheid om broodjes te bestellen, wel weer de heuvel op en af. Goede locatie om rondritten te maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 10Eva23-04-2009

Prachtig gelegen bij de mooiste baaien van Corsica

Ga voor de wat luxere types G, H en I. Inrichting is erg trendy en mooi. En een super uitzicht! Hier is het echt genietn, Corsica is héél mooi, vooral in het voor- en naseizoen.

Gereisd met partner in september 2008

1 tip over Appartement Santa Giulia Palace

• Anoniem, 27-09-2012

Neem een beetje wasmiddel mee zodat je kunt wassen, vaatwasblokjes en een vaatdoek. Zeepjes, theedoek en handdoek in wc wordt geregeld. Spullen die je over hebt, mag je in de kast achterlaten

0 vragen over Appartement Santa Giulia Palace

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages