Appartement Résidence Valle d'Oro

1 review over Appartement Résidence Valle d'Oro

génial

Petit
18-8-2012

Résidence très agréable, logement correct piscine entretenu plage à proximité accès par chemin très mignon top . Très bonne adresse personnel très gentil.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Valle d'Oro in San-Nicolao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Valle d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Valle d'Oro scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.